بهترین توضیح نمای خشک دارم تا به حال شنیده ام

در این روش سوراخهایی در پشت سرامیک به کمک مته ایجاد میشود پس از ایجاد سوراخها در انتهای آنها قطعات نصب یا کلیپس ها به سرامیک پیچ شده و سپس اسلب سرامیک را بر روی نما سوار میکند. در نمای مدرن برجستگی ها و فرورفتگی های زباد به زیبایی دوچندان نما کمک شایانی می کند. متریالی که ضریب انتقال حرارتشان پایین تر است به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک قابل توجهی می کند. سرامیک خشک یا همان سرامیک پرسلانی که جزء سرامیکهای پیشرفته محسوب میشود ، با دستهبندیهای مختلف همچون سرامیک پرسلانی خشک نما به حالت مجوف (سوراخدار) و سرامیک خشک نما به حالت پر (فول بادی) و به مدد فناوریهای پیچیده تولید میگردد که تمامی این تلاشها در جهت پایین آوردن هزینههای اجرای نما و نگهداری و مصرف انرژی است. با این حال نوعی گاهشماری و یا زمانبندی نیز تلویحاً به چشم میخورد که با عناوینی همچون «پیش از مدرن»، «مدرن» و «پسامدرن» نشان داده شده است.  Th᠎is post w᠎as written ​with the ᠎he​lp  of behsaznama​ Content Gen erat᠎or Demov᠎ersion᠎!

اجرای نمای خشک در ایران

تا اینکه بعد از سال ها ساخت و ساز زمزمه های متریال جدیدی مثل سنگ، آجر، سیمان شسته به گوش میخورد و بعد از آن متریال مدرنی که بیشتر در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گرفت وارد معماری ایرانی شد. در هر پروژه ای همیشه حرف جدیدی نهفته است، موضوعی برای اکتشاف و ابداع یک کار جدید که سهولت و کیفیت بهتری را نوید می دهد. شرکت رانا کیمیا فام به عنوان یک شرکت مطرح مفتخر است که بسیاری از پروژه های عظیم و ملی را از مرحله ی توزیع و ارائه ی محصولات رنگی تا مراحل پایانی و اتمام کار همراهی و پشتیبانی کرده است. با توجه به قیمت بالاي سنگ و باري که سنگ به ساختمان تحمیل میکند، در برخی کشورها استفاده از سرامیک به عنوان نماي ساختمان رواج قابل ملاحظهاي پیدا کرده است. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است.

نما های خشک برای بهبود نمای خشک را اعمال کنید|بالا سه روش خرید نمای خشک استفاده شده|این مقاله بحث برانگیز را بخوانید و درباره نمای خشک بیشتر}

اگر علاقه مند آشنایی با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان و دتایل اجرای نمای خشک هستید، تماشای فیلم اجرای نمای خشک را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از ما پذیرا باشید! در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه 70 شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربریهای مختلف تجاری، اداری، مسکونی و همچنین بخشهای داخلی ساختمان، پایانهها و ایستگاههای مترو و… لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا است. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در نمای شیشه ای فریم لس، هر یک از دهانه های شیشه دارای فریمی است که از پشت شیشه را قاب کرده و روی لامل توسط لقمه های آلومینیومی ویژه نگه داشته می شوند و از خارج ساختمان تنها درز مابین شیشه ها قابل رویت خواهد بود. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک نما به شکلی طراحی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. به طور واضح ضخامت فیلم رنگ نمای ساختمان در حالت های مرطوب و خشک با یکدیگر تفاوت دارد. شایانِ ذکر است که صنایعِ شیشه دربیران با بهره گیری از تجربه ای ۳۰ ساله و امکاناتِ مدرن قادر است تمامیِ شیشه هایِ خام را با هر رنگ و جنس و قطر و ابعاد و متراژی، بدونِ آن که تغییری ظاهری در آن ها بوجود آید، به شیشه های سکوریت بدل کند. بسیاری از رنگ ها ممکن است تحت تأثیر نور خورشید آن ظاهر مناسب و جذاب و به نوعی چشم نواز خود را از دست بدهند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکتهای نمای خشک در تهران لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید