بسیار بهترین توصیه شما می‌توانید همیشه دریافت درباره نما خشک

با توجه به اینکه ضلعی که نمای ساختمان در آن قرار دارد معمولا نقش عمده ای در انتقال صوت و گرما را به داخل ساختمان ایفا میکند و همچنین چسبندگی ملات به والپست و اجرای صحیح نما بسیار مهم است انتخاب متریال مناسب جهت اجرای والپست امر مهمی می باشد که در مقاله ای دیگر به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت. همانطور که پیشتر بیان شد، هر کدام از روشهای بیان شده مزایای خاص خود را دارند و هر فرد با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب میکند. نماهای ساختمانی در شکل دهی شهر نقش بسزایی دارند. با توجه به اینکه خانه های مسکونی نقش مهمی در بافت شهری دارند ، ضروری است که الگوی طراحی نما شخصیت داخلی ساختمان را منعکس کند. 4. عاری بودن سطح آجر از هر گونه آلودگی به دلیل اینکه این روش اصطلاحا “خشک” است و ملاتی وجود ندارد که منجر به کثیفی نما شود. پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. این مقاومت بهاندازهای است که اجازه نفوذ حشرات را نمیدهد و در برابر آسیبهای ناگهانی مانند آتش، آب و پوسیدگیهای احتمالی مقاومت بینظیری دارد.

نصاب نمای سرامیک خشک

بنابراین نیازی نیست نگران مقاومت چوب در برابر تغییرات آبوهوا باشید. این سازه که معمولا از جنس استیل یا گالانیزه است، در مقابل تنشهای به وجود آمده ناشی از زلزله، باد و تغییرات دما از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. پانل های اسپندرل به عنوان پانلهای پرکننده یا پانلهای کامپوزیت آلومینیومی عایق نیز شناخته میشوند. از آنجایی که ورق های ACP با نام “ساندویچ پانل” نیز شناخته می شوند، از دو لایه فویل آلومینیومی ساخته شده اند که در حرارت و فشار بالا بین دو پلی اتیلن با چگالی کم قرار گرفته اند .انعطاف پذیری کامپوزیت پانل آلومینیومی مزیتی برای ایجاد طرحهای نوآورانه و جسورانه به آن ارائه میدهد. در فرآیند تولید این ورق ها، لایه های مختلف کاغذ کرافت به همراه روکش نهایی ورق به زرین های ترموست آغشته شده و در دما و فشار بالا به یک ورق متراکم و یکپارچه تبدیل می گردد. 10. در این روش بر خلاف دو روشی که پیشتر به آنها اشاره شد، نخاله و ضایعات بسیار کمی تولید میکند.

᠎Th is article has been c re at​ed by G SA Con te nt Generat᠎or᠎ Demov ersion !

تراکوتا یک سرامیک سنتی می باشد که از طریق حرارت دادن به رس تولید می شود، البته باید گفت رس ها در کوره های مخصوصی حرارت می بینند. از آنجایی که نمای شیشه ای ویلا فضای داخلی ویلا را به محیط بیرونی آن متصل می کند، تفاوتی ندارد که متراژ خانه یا ویلایی که برای آن نما طراحی و اجرا می شود، پایین باشد یا بالا. طراحی نما یا ایجاد الگوهای نما هرچند برای یک معمار / طراح بسیار جالب باشد ، همچنین مهمترین فرایند است زیرا محیط ساخته شده را زنده می کند. دوام و مقاومت شیمیایی بالا وچسبندگی سریع و پایدار رزین های مصرفی موجب یکپارچگی لایه های مختلف پانل می گردد . برای بسیاری از افراد هنوز هم این روش ناشناخته است و برای برخی دیگر قابل اعتماد نیست چرا که از ایمنی و دوام آن اطمینان کافی ندارند. مراحل کار به این صورت است که ابتدا یک عایق حرارتی را با چسب به دیوار وصل میکنند. همین دلیل منجر به افزایش طول عمر بنا میشود. ᠎C ontent h​as ​been g enerated by behsaznama​ C onte nt G᠎ener at or ᠎DEMO.

نمای خشک در ساختمان

به طور کلی اصل سیستمهای خشک آجری بر اساس ساختمانها سبز و پایدار طراحی شده و به همین دلیل نظرات مثبت طرفداران محیط زیست را نیز به خود جلب کرده است. 5. به دلیل عدم استفاده از ملات و به تبع نبود رطوبت، امکان ظاهر شدن سفیدک و شوره بر روی سطح آجر در این روش بسیار کم است. با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده دارد. تذکر: نبشی ها تا پایان عملیات نبشی کاری به صورت خال جوش بوده و پس از کنترل نهایی توسط مهندس ناظر بر اجرای نما و تایید آن عملیات جوش اعضا به یکدیگر با توجه به ضوابط جوش استاندار انجام می شود. لینک های دانلود مربوط به نشریه 714 – دستورالعمل طراحی سازه ای و الزامات و ضوابط عملکردی و اجرایی نمای خارجی ساختمان ها – در ادامه این مطلب در دسترس میباشد. نمای اسپایدر دارای انواع سیستم متنوع از لحاظ ساختار سازهای از جمله سیستم سازههای فلزی، کابلی و شیشهای میباشد که با توجه به کاربری ساختمان، می توان از انواع متنوع با توجه به تناسب و هزینه آن استفاده کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قطعات نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید