بسیار بهترین توصیه شما ممکن است همیشه دریافت درباره کرتین وال

اصل انتخاب رنگ در رابطه با متریال نما نیز مصداق دارد، یعنی هر چه متراژ زمین کوچک باشد، باید تا جای ممکن از رنگهای روشن استفاده کرد که ساختمان بزرگ تر جلوه کند. مصالح ساختمانی در طراحی و اجرای نمای ساختمان اداری، الزاما نباید از سنگ باشد و بر اساس حدود مجاز ضوابط طراحی نمای ساختمان میتوان از شیشه، فلز و کامپوزیت استفاده کرد. نمای کلاسیک، به طور کلی یک نمای تجملی به حساب میآید که محدودیتهایی برای آن در برخی از شهرها در نظر گرفته شده است به همین دلیل پیش از طراحی نمای ساختمان به این سبک، از آخرین ضوابط طراحی نمای ساختمان، باید آگاهی کافی داشت. کارخانه آجر کویر به عنوان تولید کننده آجر نسوز نما به دلیل انتخاب بهترین معادن خاک نسوز به عنوان مواد اولیه و انجام آزمایش های استاندارد و علمی متعدد قبل و بعد از تولید و همچنین با بهره گیری از کارشناسان مجرب در پروسه خط تولید توانسته محصولات نسوز نما را درجه یک و با بالاترین کیفیت سطح و رنگ به بازار عرضه کند به گونه ای که محصولات نسوز این شرکت علاوه بر نمای خارجی ساختمان، در زیباسازی و ایجاد نمای کلاسیک در دکوراسیون داخلی منازل، هتلها، مطب ها، فروشگاه ها و سایر مکانهای عمومی توانسته زیبایی دوچندانی را خلق کند.

طرح نمای خشک

شرکت عمران تجارت فاطر علاوه بر خدمات مهندسی شامل ، طراحی ، مشاوره ، ساخت و اجرای انواع سیستم های نمای ساختمان در راستای تولید قطعات اولیه برای اجرای نما های مختلف ساختمانی تلاش کرده است و توانسته است به تولید قظعات با کیفیت مناسبی و همچنین قیمت مناسبی برسد که میتوانید برخی از قطعات تولید شده توسط شرکت عمران تجارت فاطر را در قسمت زیر مشاهده و جهت مشاوره و خرید اقدام نمایید. در مجموع مواردی مانند نوع و کیفیت شیشه (تک جداره و دوجداره)، سکوریت یا لمینت بودن شیشه ها، تعداد شیشه نوع نمای شیشه ای (کرتین وال، فریم لس و…)، مساحت و ابعاد شیشهها (ارتفاع و عرض نمای شیشهای) و ضخامت آنها و کیفیت یراق آلات به کار رفته و از همه مهم تر کیفیت محصول و نام کشور سازنده در قیمت نمای شیشه ای تاثیرگذار است. درباره تاریخ نمای کرتین وال چه میدانید؟ یکی از انواع نماهای شیشه ای که بسیار مورد توجه واقع شده، نمای کرتین وال (curtain wall) محسوب میشود.

᠎Article has  been g en​er ated with behsaznama Content Generator DEMO​.

فروش تجهیزات نمای خشک

بسیاری از افراد تصور میکنند که آجر تنها در ساختمانهای قدیمی به کار گرفته میشود که این تصور کاملاً اشتباه است. وقتی از نظم در نما صحبت می شود، منظور این است که عناصر باید به ترتیب و طی یک ریتم مشخص به کار روند. نمای کلاسیک بیشتر مناسب ویلاهای بزرگ و لوکس میباشد و به کار بردن آن موجب شکوه بیشتر در ظاهر ویلا میشود. طراحی نمای تالار عروسی باید تابع یک سبک خاص باشد و تناسب آن با قسمت داخلی تالار عروسی و محوطه ضروری است. از آنجایی که فعالیت اصلی تالارهای عروسی در شب انجام میشود، نورپردازی خوب ضروری به نظر میرسد و به جذابیت بیشتر نما کمک خواهد کرد. ویژگی اصلی نمای کلاسیک استفاده از عناصر تزئینی مانند ستونها و مجسمهها، قابها و قرنیزها استفاده میگردد. در مرحله اجرای نمای ساختمان سازنده تصمیم می گیرد که از چه متریال و با چه چشم اندازی برای نمای ساختمان استفاده کند. دیوار نیز بارهای جانبی ساختمان را از طریق اتصالات حمل می کند.

قطعات نمای خشک

شاید در تصور خیلی ازافراد کامپوزیت تنها برای مجتمع های تجاری و درمانی کاربرد دارد و مناسب ساختمانهای مسکونی نیست اما در واقعیت اگر نمای ساختمان مدرن باشد این متریال بهترین ومناسب ترین انتخاب است. اما امروزه از متریال سیمان نیز می توان به جای سنگ استفاده نمود. نمای چوبی ساختمان همانطور که اسمش مشخص است، به نماهایی میگویند که تمام از چوب و یا از طرح چوب در طراحی نمای ساختمانی آن استفاده کردهاند و این موضوع جذابیت بیکرانی خواهد داشت اما تفاوت در آن است که نمای ترمووود ساختمان با توجه به معایبی نسبت به نمای طرح چوب یا آجر طرح چوب دارد بهتر است قبل از خرید نمای ترمووودی مقاله “مقایسه آجر طرح چوب با ترمووود” را مطالعه نمایید. ضمن اینکه در بیشتر موارد، هزینه نما خشک آجری نسبت به سایر متریالها مانند سنگ ارزانتر تمام میشود. نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین نمای ساختمانی است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به چشم می خورد. صفحات روکش فلزی سیمان الیاف SVK مخلوطی از سیمان پرتلند ، الیاف تقویت کننده ، مواد افزودنی و آب ساخته می شوند که در لایه های نازک ساخته شده و فشرده می شوند و ورق هایی ایجاد می کنند که قبل از رنگ آمیزی یا پوشش دادن خشک می شوند و سفت می شوند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نما های خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید