بزرگترین مشکل در نمای مدرن Comes Rast down to این Word که با شروع “W”

به همین دلیل می بایست در انتخاب مواد اولیه و طرح نما در هر ساختمان به شکل منحصر به فرد تصمیم گیری شود. بعضی از مواد اولیه و یا فرم ها برای هر نوع آب و هوایی و اقلیمی مناسب نیستند. در ابتدای امر بایستی با توجه به ابعاد و شکل هندسی مصالح موردنظر، شیار، شکاف، سوراخ و یا لبه ای در آن برای نصب در روی نما طراحی و تولید شود. با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود. بسته به وزن کلی نما، ارتفاع نصب و نحوه اتصال اجزا به یکدیگر، محاسبات سازه ای انجام شده و سازه مورد نظر طراحی و تولید می گردد. در حالت کلی می توان از ترموود یا کامپوزیت وود پلاست برای ایجاد نمای چوبی استفاده نموده و یا استفاده از گیاهان تزئینی رونده باعث ایجاد نمای سبز که یک نمای لاکچری می باشد، به نمای ساختمان جلوه زیبایی بخشید و به نوعی از این روش در معماری سبز برای ساخت ساختمان سبز استفاده نمود. شرکت بانیان نمای کیش نمایندگی انحصاری فروش ورق کامپوزیت آلومینیومی ALCOPANEL کره جنوبی در ایران با هدف ارائه خدمات مناسب در زمینه دکوراسیون داخلی و خارجی با ارائه خدمات متنوع در سال 1384 تاسیس گردید.

شرکت طراح و مجری نمای خشک|طرح نمای خشک – داستان|طرح نمای خشک برای شرکت: اصول برای آسیب دیده شدن ساخته شده اند.}

همچنین یک طبقه بندی نئوکلاسیک وجود دارد که از نظر ساختار با برخی از سبک های نمای مدرن ترکیب دتایل اجرای نمای خشک شده است. با توجه به موارد یاد شده و تخصصی شدن طراحی و اجرای نما، دانستن برخی موارد در رابطه با این مسئله، خالی از لطف نیست. سازه های نصب با پروفیل ها و سطح مقطع های متفاوتی تولید و برای کاهش هزینه ها در ابعاد مورد نظر در طرح، برش خورده و به محل پروژه ارسال می شوند. برای کاهش هدر رفت انرژی و تأمین آسایش ساکنان ساختمان یک لایه عایق آکوترم بر اساس فاصله های عمودی نصب سازه ها در ابعاد موردنظر تولید و به محل پروژه جهت نصب ارسال می گردد. در صورت لزوم می توان این نماها را برقی نیز کرد. می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید آن افزود. بخشی از قوانین مربوط به طراحی نمای ساختمان می باشد.طراحی نمای استاندارد یک ساختمان علاوه بر زیبا سازی ساختمان به بالا رفتن عمر مفید آن نیز کمک می کند. 3. برای پیمانکار نما در اجرای نمای مدرن ساختمان جزئیات بسیار مهم هستند و یک دست بودن طراحی در نمای مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است. ​Article was generated ᠎by behsaznama Con᠎te​nt Generat or  DEMO!

چون هتلها هرچند سال یکبار باید بازسازی شوند و اگر در طرح نمای هتل تغییرات زیادی ایجاد شود، برند هتل هویت خود را از دست خواهد داد. نوسازی در بافت شهری، جان تازه ای به خود گرفته است و از همین رو متقاضیان برای طراحی نمای ساختمان، رو به افزایش هستند. استفاده از نمای ساختمان یک فرصت مناسب برای تأکید طراحی یک محیط میباشد و این موضوع باعث میشود تا اغلب افراد، توجه ویژهای به نمای بیرونی یک خانه به جهت زیباسازی داشته باشند و این باعث شده تا نماها در خانههای مسکونی، نقشه بسیار پایداری را داشته باشند. به دلیل عدم نیاز به انتقال ملات های ساختمانی به ارتفاعات تا حدود زیادی شاهد افزایش چشمگیر در سرعت اجرا و همچنبن سهولت اجرای نما خواهیم بود. در حال حاضر پروژه های بسیار خلاقانه در سطح قابل قبول جهانی توسط مهندسان معمار در ایران طراحی و اجرا می شود. سازه ها زیر ساخت را می توان به صورت جوشی و یا پیچ و مهره کامل به سطح خارجی ساختمان متصل کرد. از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و تراسها استفاده کرد.

9 نمونه‌های مسحورکننده اجرای نما

در اجرای نماهای خشک در دو بخش اقدام به ایجاد عایق بندی ساختمان خواهیم کرد: در مرحله اول که عایق حرارتی و صوتی بصورت چسبی و یا مکانیکی به نما متصل می شود و در مرحله بعدی یک فاصله هوایی بین عایق زیرین و پوسته خارجی نما ایجاد می گردد. تعدادی از این مزایا که بیشتر از سایرین مورد توجه میباشد را در این بخش ذکر کرده ایم. با توجه به اینکه ساختمان در کجا قرار گرفته است و کاربری آن چیست، طراحی نمای ساختمان متفاوت خواهد شد. به دلیل اینکه ریز نکات مهمی است که کمک میکند تا یک فضا با استفاده از نمای مدرن، طراحی بهتری را بگیرد. زنجیرهای آلومینیومی در طراحی مدرن نما علاوه بر بهبود کیفیت بصری، به ایجاد آسایش دمایی داخل ساختمان نیز کمک کرده و با کاهش انتقال حرارت نور خورشید، علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، امکان تهویه فضاهای داخلی را فراهم میکند. سرعت اجرای نما و اجرای نمای خارجی ساختمان بلافاصله بعد از اسکلت بندی و همچنین کاهش خواب سرمایه در پروژه های ساختمانی. قابل استفاده بر روی تمامی سطوح در نمای داخلی و خارجی است.

دیدگاهتان را بنویسید