بزرگترین مشکل در نمای ساختمان Comes Rast down to این Phrase که با آغاز “W”

ویژگی های سیستم نصب سرامیک خشک: در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. سرامیک خشک به دلیل برخورداری از ویژگی هایی مانند پایداری در دمای بالا، استحکام زیاد، مقاومت بالا در برابر خوردگی و عدم جذب آب در بسیاری از پروژه های ساختمانی در دنیا به عنوان نمای اصلی توسط طراحان و معماران ساختمان در مراحل ابتدایی جهت اجرای پروژه انتخاب می گردد و در لیست اجزای بسیار مهم و استراتژیک ساختمان قرار می گیرد. سرامیک پرسلانی خشک مجوف: این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. سرامیکهای فنی هستند که خاصیت ضد خراش و ساییدگی بالایی دارند که آنها را برای ساخت زره ، روکش پوشش برای کار در معدن و اجزای دستگاه مفید می کند.

مجری نمای سرامیک خشک

رنگی که برای سرامیک کف پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد از مهمترین فاکتورها برای طراحی داخلی است. این عمل به این علت صورت می گیرد که اگر در اثر حادثه یا هر عاملی قسمتی از سرامیکهای نما ضربه خرده و شکسته شد این قطعات دچار ریزش نشده و از رسیدن آسیب های احتمالی مالی و جانی جلوگیری به عمل آید . قطعات ذکر شده در بالا به نمای تمام شده در عین ظرافت، قابلیت رگلاژ و آب بندی را می دهد. این روش دارای 4 نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. علاوه بر تفاوت هایی که در میزان نفوذپذیری نم و رطوبت در این نوع سرامیک وجود دارد، نحوه اجرا و نصب آنها نیز متفاوت است. در این روش ماده اولیه سرامیک را در یک قالب در حال گردش می گذارند و بوسیله یک اهرم الگوی برش را بر روی ماده اولیه می گذارند و به این صورت شکل و اندازه دلخواه ما به دست می آید. ​This con tent w᠎as cre ated  by behsaznama Conte nt G en erator D em oversi on!

کارخانه سرامیک

این رنگ جلوهای بسیار لاکچری، شیک و خاص برای منزل شما به همراه دارد و در صورت لک شدن و یا کثیف شدن خیلی به چشم نمی آید. سرامیک خشک دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده و به دلیل مزیت های زیادی که دارد مورد توجه بسیار قرار گرفته است. به طور کلی، اصولی برای رنگ کردن کاشی و سرامیک و پوشاندن سطح آنها جهت نگهداشتن رنگ و ماندگاری آن، در نظر گرفته شده است که باید به این اصول توجه کرد. جوهر یا لکه های خشک را باید با سفیدکننده پاک کرد. رنگ سرامیک کف پذیرایی باید با دکوراسیون خانه تناسب خاصی داشته باشد و به راحتی با هر چیدمانی هماهنگ شود. رنگ های روشن همیشه طرفدارن زیادی داشتهاند، از جمله سفید نخودی و کرمی از انواع رنگهای پرطرفدار و مشهور بازار سرامیک در همه جای دنیا هستند که اکثر افراد برای کف اتاق پذیرایی، اتاق خواب یا حتی اشپزخانه از آن ها استفاده می کنند. لکه های روغن و گریس ایجاد شده روی سطوح مختلف از جمله پارکینگ ها ، جزء لکه هایی هستند که اگر در زمان مناسب اقدام به پاک سازی آن ها نشود ، ثابت باقی می مانند و پاکسازی آن ها بسیار دشوار خواهد بود.برای پاک سازی آن ها میتوان از روش های متعددی استفاده کرد برای مثال میتوان جوش شیرین یا هر پودر جاذب دیگری را روی لکه ریخت و سپس با یک برس سفت لکه را تمیز کرد و یا از ترکیب یک ماده شوینده با آب، اقدام به تمیز کردن این لکه ها کرد.

نمای سرامیک خشک یکی از متریال هایی می باشد با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن معماری، صنعت دکوراسیون و ساختمان، نمای ساختمان و روش های اجرای آن هم دستخوش تغییراتی شده اند. سرامیک های دیرگداز ، سرامیک هایی هستند که برای ساختن ظروف ،ساختن ذوب فلز، خط کوره، گرمای تابشی در اجاق های گازی استفاده می شوند. خب بیایید ببینیم بهترین رنگ برای سرامیک کف چه رنگی است و انتخاب آن به چه عواملی بستگی دارد. در زیر نمونه های از طرح های سرامیک کف را می توانید مشاهده کنید. کاشی به دلیل ظرافت و وزن پرس کمتر در بدنه و سرامیک به دلیل وزن پرس بالاتر و استحکام بیشتر در کف کار میشه. رنگ طوسی به دلیل ماهیت خنثی بودن خود و همچنین هماهنگی که با سایر طیفهای رنگی میتواند برقرار کند، بهراحتی میتواند در فضای دکوراسیون داخلی شما چه در فضای پذیرایی و چه در فضای آشپزخانه با سایر رنگها ترکیب شده و جایگزین خوب و بسیار مناسبی برای افرادی است که با تمیزی سرامیک روشن مشکل دارند. قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد. ​Th is art​icle has  been g​en​erated wi th behsaznama᠎ C​on tent G ener ator Dem​oversion.

نمای سرامیک خشک چیست

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ادامه مطلب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید