برترین 10 خطاها در نمای مدرن اینکه می‌توانید Easlily درست در این لحظه

به طور کلی میتوان گفت اجرای نمای خشک ساختمان هزینهی بیشتری (حدودا سه برابر) نسبت به اجرای نما با استفاده از ملات و چسب دارد ولی برای تصمیمگیری درست مزایای این روش (نمای خشک) را به خاطر داشته باشید. یکی از روشهای سنتی اجرای نمای ساختمان، استفاده از ملات برای چسباندن مصالح بر بدنه ساختمان است. بر روی قیمت اجرای نمای ساختمان موثر هستند. بحث مالی هر پروژهای از مهمترین قسمتهای آن است و بر تصمیمگیری کارفرما تاثیر زیادی میگذارد در نتیجه این مورد در انتخاب نمای ساختمان هم بسیار موثر بوده و طراحی و اجرای نمای یک ساختمان به سطح مالی کارفرما بستگی دارد. استفاده میشود. در نتیجه در این نوع اجرای نمای ساختمان بار مردهی کمتری به ساختمان وارد میشود و از نظر ایمنی در برابر زلزله مقاومتر است. نمای ساختمان اولین لایهی ظاهری آن است که با آن شناخته میشود در نتیجه نوع نمای به کار رفته در ساختمان بسیار اهمیت دارد و به آن هویت میبخشد. از ویژگیهای شاخص نمای کلاسیک ساختمان میتوان به؛ تقارن و نظم، استفاده از ستونهای کوتاه و عریض و یا دیوارهای ستوننما برای تزئین و به کار بردن قوس در طراحی نما اشاره کرد. Th is has been c reat᠎ed  by behsaznama C ontent Generator DEMO!

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

سبک طراحی کلاسیک آنها باعث شکوه و زیبایی منحصر بفرد ساختمان میشود. اما این نما باید به گونه ای طراحی شود که صرفا یک صفحه دو بعدی فاقد ارزش بصری نباشد، طراحی نمای ساختمان به عنوان اولین عنصر تاثیر گذار بر مخاطب باید فکر شده و طبق اصول طراحی شود و البته که طراحی اصولی نمای ساختمان ها دارای نکته های بسیاری است که تمامی آنها درآتلیه طراحی و معماری داخلی عماد جلالی بخوبی رعایت میشود. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید.

ی مدرن و نمای کلاسیک قرار میگیرند.

فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق است. در صورتی که سطح بدنه ساختمان تراز نباشد ملات سیمان به یکدست شدن آن کمک میکند و عیب آن را میپوشاند. پس از چسباندن مصالح به بدنه باید درزگیری انجام شود تا آب به سطح زیرین نفوذ نکند. بنابراین، طراحی نما باید به گونه ای انجام شود که دارای مقیاس و ظاهری دلپذیر، نسبت و نمای مدرن ریتم باشد. نمای ساختمانها در سبکهای متفاوتی طراحی و اجرا میشوند که به طور کلی در دو دسته نمای مدرن و نمای کلاسیک قرار میگیرند. به طور کلی ساختمانهای مسکونی دارای نمای کلاسیک و سنگی هستند ولی در ساختمانهای اداری و تجاری و فرهنگی بیشتر از نماهای مدرن با جنسهای مختلف استفاده میشود. قابلیت همکاری و یکپارچگی بین اصول طراحی نما، تحلیل و اجرای نما در عمل معماری باعث می شود تا سیستم های نمای ساختمان به طور خاصی استاندارد شوند.

نمای خشک سنگ

در نماي خشک به دليل استفاده از چهارجوب هاي فلزي که خود قالب و الگوي اجرای نما محسوب مي شوند و نيز به دليل امکان آماده سازي نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجراي نما به طور چشمگيري افزايش مي يابد. که شهر اصفهان نیز هویت و فرهنگ شهری خود را دارد. اجرای نمای ساختمان: بارها شنیدهایم که افراد در گفتگوهای محاوره خود برای آدرس دادن و یا پیدا کردن یک مسیر از نشانههایی مانند نمای یک ساختمان استفاده میکنند مثلا میگویند کنار ساختمان نمای آجری، یا روبروی ساختمان نمای سنگی یا سر کوچهای با ساختمان نما شیشهای. در اجرای نمای ساختمان به سبک مدرن از مصالح نوین و تکنولوژیهای به روز در صنعت ساختمان استفاده میشود. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با فرایند خرید در کاشیران، نیاز به مشاوره برای انتخلاب بهترین نمای سرامیک خشک پرسلانی و پیگیری قیمت روز سرامیک نما با کارشناسان ما درارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید