با نمای خشک چه چیزی نامناسب

در ادامه مقاله بیشتر درمورد روشهای اجرای نمای کرتین وال، ویژگیهای این نما و انواع آن صحبت خواهیم کرد. این نما که با نام لامل هم شناخته میشود بهعنوان سازهای جداگانه در ساختمان است. همانطور که از نام آن پیداست، این نما هم کاربرد یک دیوار و هم ویژگی یک پرده را دارا است. از آنجا که نصب آن با استفاده از نوعی چسب مخصوص با حلال آب انجام می شود هیچگونه بوی زننده ای در محیط ایجاد نمی کند و لکه های احتمالی چسب پس از اجرا به راحتی با یک اسفنج خیس تمیز می شوند. اگرچه قیمت کرتین وال میتواند عامل مهمی در انتخاب این روش باشد اما باید توجه داشت که این سیستم محدود به ساختمانهای کمتر از 20 متر است و برای سازههای مرتفع توصیه نمیشود. ظاهر یکنواخت و یکپارچه این مدل باعث شده انتخاب بسیاری از طراحان و معماران باشد. بسیاری از افراد به دلیل ظاهر جذابتر، این سیستم را به سایر مدلها ترجیح میدهند. Article has be​en c re​ated wi᠎th the ​help of behsaznama Conte​nt Ge nera​tor DE MO !

علاوه بر این میتواند کاربرد یک دیوار را داشته باشند.

اما باتوجهبه فراوانی گونههای مختلفی که از آنها وجود دارد، بسیاری از ما ممکن است نوع شیشهای آن را مشاهده کرده باشیم. نحوه اجرای نمای کرتین وال در این سیستم به این صورت است که شیشهها بین لاملها جای گرفته و آنها را از هم جدا نگه میدارند. اگر این نماها بهدرستی و بهصورت اصولی نصب شوند میتوانند در برابر تغییر شرایط محیطی از ساختمان محافظت کنند. که با اتصلاتی مثل پیچ و پرچ، کلمپ، رانر و یا انواع پروفیل به بدنه ساختمان متصل می شوند. در مورد کاغذ دیواری های non-woven هم باید چسب به دیوار زده شود و نیازی به چسبکاری کاغذ ها نیست. اجرای نمای خشک باعث میشود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. علاوه بر این میتواند کاربرد یک دیوار را داشته باشند. طراحی و اجرای نمای ساختمان، مانند یک ساختمان معمولی نیست. بر این اساس ساماندهی نمای ساختمان ها نیز ضروری است و بایستی به صورت گسترده و همه جانبه تهیه و ارائه شود، ولی بعضی موارد آن کاملاً واضح و ادامه آن اصولاً باعث گسترش ناهنجاری های بیشتر است. این ساختار بالاتر از منطقه مالی منهتن پایین تر است و یکی از بلندترین آسمان خراش جهان است.

برای اینکه یک نما سنگین به نظر برسد ، وزن متوسط ، از جمله عناصر جامد و توخالی ، باید بالاتر از 100 کیلوگرم در متر مربع باشد. در روشهای اجرای کرتین وال در این نوع از سیستمها، میتوان در یک سمت، از درپوش آلومینیومی در یکی از مسیرهای افقی یا عمودی و در سمت دیگر از لاستیک برای فیکس کردن شیشهها استفاده کرد. عدم استفاده از چسب مناسب در این سیستم و یا وجود نقص در اجرای آن میتواند بهشدت از کیفیت آن بکاهد. نحوه اجرای کرتین وال باتوجه به شرایط مختلف میتواند تغییر کند. روشهای اجرای نمای کرتین وال در سیستم قابدار از هر نوعی که باشد، میتواند جلوه خاصی به ساختمان ببخشد. در سیستم یو چنل، از کاستهایی که به شکل U هستند استفاده میکنند. این موضوع باعث میشود که نمای ساختمان بهصورت یکپارچه درآمده و از شکل ظاهری زیبایی برخوردار شود. در واقع این بستگی به طراح نمای آجری بستگی دارد که چیدمان خود را به چه صورت انجام دهد تا نمای ساختمان بصورت خاص و جذاب جلوه کند.

چهار راه‌هایی که توییتر بدون اطلاع من، اجرای نما من را نابود کرد

موضوعی که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک را به گزینه مطلوب و قابل قبولی تبدیل کرده است. باتوجهبه کاربرد گستردهای که امروزه این نما پیدا کرده و جایگزینی آن با نماهای سنگی و آجری، آشنایی با انواع سیستم اجرای نمای کرتین وال ضرورت مییابد. همانطور که پیشتر ذکر شد این نوع کرتین وال کاملاً بدون قاب بوده و چسبهای ویژه نقش نگه دارنده شیشهها را دارند. بهجای استفاده از قاب از چسبهای ویژهای برای فیکس کردن و استحکام شیشهها در بین لاملها استفاده میکنند. در ارتباط با مقایسه قیمت انواع نمای ساختمان ، قیمت نمای آجری با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع آجر ( رنگ، ابعاد، نسوز بودن وغیره)، روش اجرا، اجرت اجرا، مصالح مورد نیاز و غیره مشخص میشود. نمای ساختمان همانطور که در مقاله منظر شهری و تاثیر نما ساختمان بر سلامت روانی انسان، مفصل به آن پرداخته شد، یکی از مهمترین عناصر منظر شهری و عاملی تاثیرگذار بر ساکنین شهر است.

7 راه‌های موثر برای دریافت بیشتر از نمای خشک نمایان

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نماهای مدرن.

دیدگاهتان را بنویسید