با نمای خشک رابطه جنسی بیشتر و بهتر داشته باشید

در این روش اجرای نما بر خلاف روش سنتی مصالح با دیواره اصلی ساختمان فاصله دارند و به آن نمیچسبند. همچنین میتوان سنگ نما را به دیوار پشتی پیچ کرد که دارای ضوابط اجرایی مختلف است. کامپوزیت به معنای ترکیب است که میتوان این ترکیب را به سه بخش پایه پلیمر، پایه سرامیک و پایه فلزی تقسیمبندی کرد. سپس لایه دوم که با ترکیب ماسه، پودر سنگ، خاک سنگ و سیمان به ضخامت ۵/۰ ساخته شده است، به وسیله تخته ماله روی آستر کشیده می شود. نما یکی از اجزای مهم و اصلی ساختمان است چرا که در معرض دید همگان بوده و اولین پدیدهای است که افراد را در مورد یک ساختمان به خود جذب میکند. به طور کلی ورقهای کامپوزیت از ترکیب دو یا چند ماده است و از سه لایه که شامل دو لایه از جنس آلومینیوم و یک لایه از مواد پلی اتیلن به عنوان که یک ماده معدنی پرکننده است و بین دو لایه آلومینیومی قرار میگیرد تشکیل شده است. نحوه اجرای نمای خشک به دو روش امکانپذیر است.  Da᠎ta w as generat᠎ed ​by behsaznama Conte᠎nt Gen erator Demoversion᠎!

4 گزینه‌های جایگزین به نصاب نمای سرامیک خشک

از آنجایی رنگ ورق های کامپوزیت به صورت آزادانه و متنوع قابل اجرا هستند انتخاب مناسبی برای مشتریان سخت پسند نما سرامیک می باشد. سرعت اجرا در نمای خشک بیشتر از روش سنتی است. به این تریتب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، سمنت برد، HPL و … مبحث نورپردازی در نمای ساختمان مدرن نیز از جمله تخصص هایی است که در چند سال اخیر به صورت حرفهای به آن پرداخته شده است و بسیار مورد توجه طراحان و کارفرمایان قرار دارد. مسافران و گردشگران قبل از اینکه هتلی را رزرو کنند و قبل از اینکه وارد هتل شوند و کیفیت خدمات آن را بررسی کنند، از بیرون ساختمان هتل را موردبررسی قرار میدهند، بنابراین یک نمای عالی میتواند باعث شود که مشتری برای سکونت در آن هتل زیبا رغبت پیدا کند. همچنین اگر سطح تراز نباشد آن را تا حد زیادی صاف و یکدست می کند. برخی از سنگ هایی که در نما استفاده می شود عبارتند از مرمر، سنگ تراورتن و سنگ گرانیت و … در دوران پس از انقلاب ۱۳۵۷، بهرهگیریای که از ساختمان پلاسکو میشد، به ویژه در طبقههایش که کارگاههای تولیدی مشغول کار بودند، تناسبی با مجوز استفاده و ظرفیتش نداشتهاست و این با آتشسوزیاش مرتبط دانسته شدهاست.

البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. در نمای شیشهای فریم لس، فریمها دارای لاستیکهای مخفی برای هوا بندی و آب بندی هستند که شیشه هم به راحتی بر روی آنها نصب میشود. به عبارت دیگر، نور به بعد چهارم تبدیل می شود. می باشد به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می گردد. در نمای خشک مصالحی که پوسته ساختمان را تشکیل می دهند، به اندازه ای از دیواره اصلی فاصله دارند. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. در شکل سنتی و قدیمی اجرای نمای ساختمان آجر ها با استفاده از ملات که ترکیبی از ماسه، آب، سیمان است به هم متصل شده و می چسبند. مهمترین تفاوت این دو روش به نوع قرار گرفتن اتصالات در آنها مربوط میشود. نحوه تعامل این دو در اینجا است. پانل کامپوزیت توسط یک فرآیند لایهگذاری پیوسته تولید میشود که در آن ورقهای از موادی که هسته را تشکیل میدهد بین دو ورق آلومینیومی که همزمان باز میشوند اکسترود و فشرده میشوند.

راهنما پیشرفته به اجرای نما

انواع نمای ساختمان جدید امروزی، بیشتر از شیشه ها و ورق های آلومینیومی مانند پرمیوم باند و نمای ساختمان جدید سنگی و نمونه های دیگر ، طراحی می گردد . برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشه های اجرایی، اقدام به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ پنل های آلومینیومی است مینماییم. نمای بایرامیکس از جمله نماهای دکوراتیو است که به صورت ملات و متشکل از سنگدانه ها، رنگ، رزین های طبیعی و مصنوعی و افزودنی های دیگر می باشد. همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. سبک شهرسازی و معماری متاثر از مکتب مدرن و پست مدرن یکی ازمهمترین و فراگیرترین جنبش هایی است که در سال های اخیر وسعت یافته و اغلب معماران و شهرسازان حتی الامکان نگاهی به آن دارند. علت طراحی این سیستم مقاومت نمای ساختمان دربرابر نیروی شدید باد در ارتفاعات بود و این روش مدرن و نوپا مورد تأیید استاندارد های جهانی و مورد توجه بسیاری از معماران سرتاسر جهان قرار گرفت. این محاسبه با لحاظ کردن فشارهای داخلی نظیر باد، زلزله و وزن، ارتفاع شیشه های نما طراحی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید