با نماهای مدرن رابطه جنسی بیشتر و بهتر داشته باشید

نما ساختمان می تواند به چندین شکل و اندازه باشد، در واقع این یکی از قطعات سازه ای است که معمار را قادر می سازد تا آزمایش کند و استعداد خود را به نمایش بگذارد و خلاقیت های خود را زنده کند. در نمای مدرن از پنجره های عمودی و افقی به نحو گسترده ای از کف تا سقف استفاده می شود که ورود نور طبیعی به عمق فضاهای خانه احساس می شود. کنیتکس نوعی رنگ می باشد که در ترکیب آن از الیاف های مصنوعی، اکسید تیتان و غیره استفاده می شود. در طراحی نمای مدرن در واقع مهم نیست که از چه متریالی استفاده میکنید، میتوانید از بتن، چوب، آجر یا هر متریال دیگری استفاده کنید، اما در زمان انتخاب باید به یاد داشته باشید که خطوط صاف و همچنین بافتها و طرحهای ساده بهترین انتخابها در طراحی نمای مدرن به حساب میآیند.استفاده از چند متریال در کنار یکدیگر در نماهای مدرن استفاده میشود اما در ترکیبها باید به تناسب متریالها بسیار دقت کنید، حتی میتوانید یک بخش از نمای مدرن را با استفاده از متریال برجستهتر کنید. بعد از انتخاب پروفیل، نوبت به تهیه نقشه آهن کشی نمای ساختمان می رسد که باید با دقت خاصی طراحی شود.

دتایل اجرای نمای خشک

علت استفاده از لاملهای آلومینیومی، این است که نمونههای فولادی و چوبی به علت دارا بودن مشکل خوردگی و وزن بالا، باعث بروز مشکلاتی در عایق بندی میشوند. پروژه شما باید با بودجه همخوانی داشته باشد، زیرا در غیر این صورت ممکن است در طول اجرای پروژه با مشکل مواجهه شوید. این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند . این نما از سه جزء عایق، مسلح کننده و پوشش نهایی تشکیل شده است. نمای کنیتکس از دیگر گزینه هایی است که می توان در طراحی نما انتخاب و مورد استفاده قرار داد. نمای اتیکس نوعی عایق برای ساختمان محسوب می شود که آن را در برابر عواملی نظیر رطوبت، حرارت و برودت محافظت می نماید. استفاده از نمای سرامیکی مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه در برابر یخ زدگی مقاومت خوبی دارد و عایق رطوبتی و ضد حریق محسوب می شود. از جمله عایق هایی که برای این نما استفاده می شوند فوم پلی استایرن منبسط شده و پشم معدنی می باشند. نانو نما پوششی کاملا نامرئی می باشد که می تواند به حفظ سطوح مختلف کمک کند.

طرح نمای خشک

نمای ساختمان نقش مهمی در زیبایی شهر و محله ایفا می کند. همچنین شکستگی بیش از حد فرم ها ،استفاده از فرم های نامتعارف که به منظور جذابتر شدن نما انجام می شود ولی اغلب نتیجه ای مطلوب ندارد.خوشبختانه شهرداری امروزه ضوابطی تدوین کرده است که از تعدد مصالح و بهم ریختگی نما جلوگیری می کند. نمای ساختمانی که در منطقه مرطوب قرار دارد مسلماً با نمای خانه ای که در منطقه گرم و خشک قرار دارد کاملاً متفاوت است؛ زیرا هم طراحی و هم مصالحی که برای نماکاری ساختمان استفاده می شوند باید از قابلیت های ویژه برای آب و هوای مورد نظر برخوردار باشند. در کنار این مزایا، نمای سرامیکی معایبی نیز دارد از جمله اینکه استفاده از آن در نمای ساختمان هایی که در مکان های شلوغ قرار دارند، توصیه نمی گردد؛ زیرا نور را به شدت بازتاب می دهد. سنگ و چوب از جمله عناصر طبیعی هستند که در نمای بسیاری از ساختمانهای مدرن بهکار گرفته شده و استقبال بینظیری نیز از آنها شده است. This w as c re at ed ᠎with G SA  Con᠎tent᠎ Gener​ator D emoversi᠎on!

سیستم های نمای شیشه ای (نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین نمای ساختمانی است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … به چشم میخورد. برای اینکه یک نما سنگین به نظر برسد ، وزن متوسط ، از جمله عناصر جامد و توخالی ، باید بالاتر از 100 کیلوگرم در متر مربع باشد. این بدان معناست که این پنلها را میتوان در نماهایی حتی با ارتفاع بیشتر از 18 متر بدون آزمایش استفاده کرد، مشروط بر اینکه سایر مصالح مورد استفاده در طراحی نما نیز از استانداردهای لازم برخوردار باشند. جایگزین مناسب برای چوب که می توان از نمونه فایبرسمنت طرح چوب استفاده نمود. از مزایای استفاده از این نما در ساختمان می توان به مقرون به صرفه بودن آن، سرعت بالای اجرا، سازگار با محیط زیست، تنوع در رنگ و طرح و مقاوم بودن آن در برابر آتش سوزی اشاره کرد. در این مرحله تمامی برجستگی ها و فرورفتگی های نمای ساختمان مشخص و تراز می شود. در واقع نما قسمتی از ساختمان است که در معرض دید عموم قرار دارد، از این رو از طرفی وجهه اجتماعی و از طرفی دیگر سلیقه ساکنین ساختمان را به نمایش می گذارد. کنیتکس خاصیت ضد آب داشته و از این رو برای استفاده در نمای بیرونی بسیار مناسب می باشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مجری نمای سرامیک خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید