با استفاده از این نکات ساده دروازه ها را برای نمای مدرن باز کنید

در نمای مدرن برجستگی ها و فرورفتگی های زباد به زیبایی دوچندان نما کمک شایانی می کند. پایه ها و دستگیره های به کار رفته در این مدل از جنس ف است. لوورها انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربری ساختمان ها می توان یکی و یا چندین مدل مختلف آن را در ساختمان ها بکاربرد. انواع چراغ های نورپردازی نمای ساختمان با رنگ ها و مدل های متنوع برای این کار در نظر گرفته می شوند. اچ پی ال ورق هایی زینتی است که هم برای پوشش داخلی و هم پوشش خارجی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و کاربردهای زیاد آن باعث شده است که بسیاری از طراحان و سازندگان ساختمانی برای زیبایی بیشتر نما از این نما در طرح ها و ابعاد گوناگون استفاه نمایند. هنگامی که از ظرافت شیشه در کنار استحکام فلز استفاده شود می توان آثاری مستحکم، ظریف و زیبا پدید آورد. نمای شیشه ای اسپایدر در فروشگاه ها و در نمای مدرن مورد کاربرد دارد.

نمای خشک مدرن

این روش دارای جذابیت بالایی می باشد و انعطاف پذیری خوبی در استفاده از انواع لامپ ها و طرح های نوری دارد. آجر و سنگ تراشی ساده، بدون پایه است و در نمای مدرن به صورت مستطیل استفاده می شود. سنگی است که از سنگ لاشه بدست می آید و در کارگاه ساختمانی با کمی تیشه کاری ابعاد منظمی یافته و دارای گوشه های معین می گردد از سنگ قواره برای دیوارهای باربر،جدول.سازی و کف.سازی هایی که نیاز به کمی نما سازی دارن استفاده می شود. نمای سنگی ساختمان به همان میزان که از کیفیت خوبی برخوردار است، به همان میزان نیز از قیمت بالایی نسبت به سایر نماهای ساختمانی برخوردار است از این رو خیلی از طرفداران نمای سنگی ساختمان، از این نوع نمای ساختمانی به صورت تلفیقی و ترکیبی استفاده میکنند. با توجه به سمت استانداردهای جدید محصول و ساز، نمای رومی پیش اسم و نمای رومی با مايه خانه را میتوان جایگزین نما رومی سنگی دانست. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که نمای خانه با نحوه زندگی شما هماهنگ است. نورپردازی نما این امکان را فراهم می آورد تا ویژگی های نمای یک ساختمان در شب نیز نمایش گذاشته شود یا حتی چهره ای متفاوت را از خود نشان دهد ، لذا نورپردازی نما به عنوان گزینه ای قابل انعطاف در منظرشبانه و زندگی شبانه شهر تاثیر به سزایی دارد.

به وجود آوردن هماهنگی با معماری شهری: هر شهر و محله ای هویت و شخصیت ویژه مرتبط با خود را دارد. اگر بررسی کنید ، متوجه خواهید شد که بیشتر ساختمانهایی که سبک معماری کلاسیک دارند ، به سایه های روشن به ویژه سفید متکی هستند. نمای سایدینگ تخته سنتی با روکش تخته عمودی ساده که در نماهای بزرگ استفاده می شود جایگزین می شود. در نمای مدرن از پنجره های عمودی و افقی به نحو گسترده ای از کف تا سقف استفاده می شود ;که ورود نور طبیعی به عمق فضاهای خانه احساس می شود. کلمه ی “مدرن” به معنای آنچه که مربوط به زمان حال است، می باشد; بنابراین هنگامی که در مورد خانه هایی با نمای مدرن صحبت می کنیم، به مواردی اشاره می کنیم که مطابق با آخرین روش ها ساخته می شوند. ویژگی فنی سنگ ساختمانی با آزمایش های فیزیکی و شیمیایی بدست می آید و بسته به نوع،ساختار و کانی های تشکیل دهنده آن متفاوت است.آزمایش های شیمیایی سنگ ها تا حدودی ترکیب شیمیایی آنها را نشان می دهد و ترکیبات مضر و بررسی های کانی شناسی را به عمل می آورد.ساختار فیزیکی سنگ نیز با کمک معیارهایی از جمله وزن مخصوص،مقاومت فشاری،مقاومت سایشی،میزان تخلخل،میزان جذب آب،تخلخل و اجرای نمای خشک در ایران سنجیده می شود.  Th is art​icle has  been gen᠎erated with t᠎he  he lp ​of behsaznama C᠎ontent Gen erator ​DE MO!

شرکت بنا نمای شهر تبریز از سال 1383 تحت عنوان تجاری نمای شهر، فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان، تولید درب و پنجره ترمال بریک و نرمال و انواع سازه های فلزی آغاز نمود و تا کنون با سابقه اجرای بیش از 300 پروژه بزرگ و کوچک در غالب 300000 مترمربع اجرا و چندین پروژه مطرح پنجره ترمال بریک را در اقصی نقاط کشور مفتخر است سهمی هر چند کوچک در آبادانی شهرهای کشور عزیزمان ایران داشته باشد و در جهت نیل به اهداف سازمانی شرکت و بالا بردن کیفیت و جذب رضایت مشتری، اقدام به تأسیس کارخانه تمام اتوماتیک ساخت و مونتاژ درب و پنجره ترمال بریک، نرمال، اختصاصی و انواع سیستم های نمای مدرن نموده است. چوب برای بیان شخصیت طبیعی خود اغلب به جای رنگ آمیزی ،با رنگ طبیعی خود در نمای مدرن به نمایش گذاشته می شود. ما سعی کردیم مدرن ترین متریال ها را برای شما بیان کنیم و دید کلی نسبت به آنها به شما بدهیم. سنگ های کار شده را به شکل یک تیشه ای،دو تیشه ای،تخت،تراش،ساییده،لاشه و کلنگی در قسمت های گوناگون ساختمان مانند پی،دیوار،نمای کرسی چینی (ازاره)،نمای دیوار،پله،فرش کف ها و نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می کنند.نام گذاری سنگ های خرد شده با توجه به ریزی و درشتی دانه هایشان انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید