با اتصالات نمای خشک دیگر اشتباه نکنید

شما می توانید برای اجرای نما از آجرهای مختلف سوراخ دار ، نسوز و پلاکی استفاده کنید که تمامی محصولات در فروشگاه آجر کسری مریخی پور موجود می باشد. متخصصین ما تمامی سوالات شما را پاسخ خواهند داد و شما را با زوایای مثبت و منفی طراحی و اجرای پروژه مدنظرتان آشنا خواهند کرد. در مورد نمای داخلی قسمت هایی که در دید سایر افراد است را نمی توان تغییر داد. اما در روش های اجرای نمای خشک ساختمان بدلیل آنکه از مواد سخت شونده مانند ملات استفاده نمی گردد می توان در حین یا حتی چس اجرا به سادگی نسبت به رگلاژ و تنظیم خطاهای احتمالی حتی در اندازه های حد میلیمتر اقدام نمود بگونه ای که طی سال های بعد نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک بخش های نما فراهم خواهد بود. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. در مورد قوانین اجرای نمای سنگ ساختمان باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که عملیات شما باعث مزاحمت نشود. با توجه به قوانین موجود در آیین نامه اجرایی هر فرد نمی تواند به صورت مستقل در نمای واحد مسکونی خود به صورت مستقل تغییری را ایجاد کند.

نحوه انتخاب اجرای نما

میتوان کلمه ” سادگی ” را بهترین توصیف برای کلیت سبک مدرن دانست سادگی بدین معنی است که از ایجاد هرگونه خطوط منحنی و پیچیده پرهیز شود . در آیین نامه قوانین آمده است که شما نمی توانید در ظاهر واحد خود هیچگونه تغییری را ایجاد کنید. از آنجایی که در طراحی نمای ساختمانی سلایق و نظرات متنوعی وجود دارد، نمی توان تمامی پروژه ها را با یک سبک و سیاق انجام داد. برای اینکه با انواع قوانین اجرای نمای سنگ ساختمان به خوبی آشنا شوید در ادامه برخی مهم ترین نکات در این قوانین را برای شما شرح خواهیم داد. در اجرا باید قوانین را در اولویت قرار داد. اولین موضوع در قوانین اجرای نمای سنگ ساختمان مربوط به مجوز های می باشد. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب میشوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است ، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. اتصالات نمای خشک بسیار سبک و مکانیکی هستند.

به طور کلی، اتصالات به صفحات شیشهای توسط براکتهای فولاد ضد زنگ با واشرهای نئوپرن از طریق شیشه ساخته میشوند. چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان نما های خشک بهره برد. در ورودی نشانه گذر از فضای عمومی خارجی به فضای خصوصی داخلی و یکی از مهم ترین عناصری است که میتوان به عنوان نشانه ساختمان از آن نام برد. ۲ – سرامیک خشک : یکی دیگر از متریال پر استفاده در طراحی نما مدرن سرامیک خشک است . در روشهای اجرای کرتین وال در این نوع از سیستمها، میتوان در یک سمت، از درپوش آلومینیومی در یکی از مسیرهای افقی یا عمودی و در سمت دیگر از لاستیک برای فیکس کردن شیشهها استفاده کرد. شما برای هرگونه بازسازی و یا نوسازی باید از شهرداری شهر خود مجوز های لازم را دریافت کنید. این سازه به روش های مختلف و با متریال های متنوع ساخته میشود. پوشش تئوری این نوع از رنگ نمای ساختمان برابر ۹ تا ۱۰ متر مربع به ازای هر لیتر است که با اجرای موارد مذکور می توانید تا ۲ متر مربع به مقدار عنوان شده اضافه کنید که در نوع خود بسیار می تواند در کاهش هزینه های شما در خرید رنگ های بیشتر تاثیر بگذارد.

در مورد سایر قسمت های داخلی محدودیتی وجود نداشته و می توان به راحتی با سلیقه خود تغییرات را اعمال کنید. این نقشه تمامی جزئیات و اطلاعات مرتبط با اجرای نما از جمله پروفیل مورد نیاز، ابعاد و ضخامت، محل اتصال شاسی کشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش وجود دارد. پرطرفدارترین و اغلب گران ترین نوع نما (قیمت شیشه اسپایدر با شیشه لیمنت گران تر اما اصولی تر از ۱۰ میل سکوریت است کهِ موجب می گردد در صورت شکستگی شیشه اسپایدر پخش نشده و در جای خود بماند) همین سیستم شیشه ای نمای اسپایدر است. اين نوع نما طرح ها و رنگ هاي گوناگوني دارد. برخی از قوانین جنبه عمومی داشته و باید به آن ها در هر صورتی توجه داشته باشید. ما در تلاشیم تا با در نظر گرفتن سلایق مختلف مشتریان و تطبیق آن با استانداردها و اصول تایید شده در هر مکان، بهترین نتیجه را ارائه دهیم. تیم ما با برنامه ریزی مدون و فعالیت دقیق و اصولی در تلاش است تا پروژه های طراحی و ساخت انواع نما را با سرعت بالا، نهایت دقت، رعایت استانداردها و همچنین قیمت مناسب به انجام برساند.  C​onte nt h as ᠎be en cre​ated  by behsaznama Conte​nt Generator Demov​ersion᠎.

دیدگاهتان را بنویسید