باور کنید نماهای مدرن مهارت‌ها اما به هیچ وجه توقف بهبود

به عنوان مثال، اگر سطح شیشه نما بیش تر شود، نور طبیعی می تواند با عمق بیش تری به فضای درون ساختمان نفوذ پیدا کند. در اين نوع تکنولوژی، با استفاده از جریان الکتریسیته، شيشـه قابلیت عبور و جلوگیری از عبور نور خورشید به درون ساختمان را داشته و تا ۹۸ درصد اشعه ماورا بنفش و مادون قرمز را حذف مي نمايد. پوسته شیشه ای می تواند تک جداره ، دو و یا سه جداره باشد اما ترجیح داده می شود که جنس و متریال پوسته اول و دوم به دلیل کارکرد مشابه و همچنین سازگاری بیشتر با یکدیگر یکی باشد تا یک سیستم یکدست و یکپارچه تشکیل شود. دستیابی به اهداف معماری پایدار در چنین ساختمان های بلندی در کنار استفاده از این انرژی تجدید پذیر با روش های مرسومی مثل کنترل بار حرارتی از طریق اجرای پوسته ساختمان به صورت دو جداره کردن ممکن است. با رعایت کردن نکات جزئی که به عنوان ویژگیهای اصلی نمای مدرن شناخته میشوند، جلوه مؤثرتری به یک ساختمان خواهد بخشید و بیشتر میتواند از طراحی نمای مدرن تبعیت کند. هدف از طراحی نمای هوشمند و دینامیک تنها ایجاد زیبایی و به رخ کشیدن قدرت و خلاقیت معماری مدرن نیست، بلکه هدف از طراحی این نوع نماها ایجاد آسایش برای ساکنین ساختمان توسط تعاملات نما با محیط است.

8 نماهای مدرن بسیار مفید برای مشاغل کوچک

طراحی و عملکرد این نما در مقایسه با گزینه های دیگر اجرای نما یک ابتکار در ساخت و ساز مدرن است که در آن دیوارهای خارجی، جزئی از ساختار اولیه ساختمان نمی باشند، بلکه تنها نقش یک پوشش روی فضای داخل را دارند. طراحی نمای هوشمند علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد که در کنار این معایب تنها مسئله ای که معماران را تشویق به طراحی و ساخت این نوع نما می کند، آسایش انسان ها و زیبایی چشم گیر این نماها است. نماهای مدرن به گونه ای طراحی می شوند که اهدافی چون مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب، جذب ضربات باد و نیروهای لرزه ای، مقاومت در مقابل بارهای باد و نیز از نیروهای وزن بار مرده را برآورده سازند. در زمانی که ساختمان سرد شده و به منظور استفاده از تابش آفتاب، مساحت بازشوها در پوسته بیرونی ساختمان افزایش یافته و انرژی بیشتری را به داخل محیط هدایت میکنند. نمای شیشهای اسپایدر در فروشگاهها و در نماهای تجاری کاربرد بسیار زیادی دارد که با رشد نماهای شیشهای مدرن در ساختمان سازی، نمای شیشهای اسپایدر توانسته کمترین میزان استفاده از فریم و فلزات و بالاترین میزان ایمنی را فراهم کند.

در واقع تفاوت در شرایط محیطی خارج و داخل ساختمان سبب مصرف این انرژی می گردد که می تواند توسط طراحی و اجرای یک نمای مناسب با اقلیم و شرایط محیطی میزان این انرژی مصرفی کاهش چشم گیری پیدا کند. به گونه ای که نمای اول به صورت عادی بر روی ساختمان قرار می گیرد و نمای دوم با فاصله به عوامل محیطی واکنش نشان می دهد. نمای آلومینیومی در سیستم های پوششی غیر سازه ای جهت پوشش دادن به دیواره های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات پیشرفته انرژی خورشیدی را جذب میکنند و در بسیاری از ساختمانهای تجاری اداری و مسکونی بهعنوان منبع ثانویه تولید برق مورداستفاده قرار میگیرند. با پیشرفت در تکنولوژی و تولید انواع سیستم های هوشمند، طراحی نمای هوشمند موجب تحول در نماها شده است. نکاتی که در انتخاب نمای ارزان قیمت باید رعایت شود؟ هزینه ای که برای نمای کامپوزیت -نمای سنگ و نمای سیمان میشود به ترتیب 7، 4 و 2 برابر نمای مینرال است. امروزجهت معرفی نمای مدرن در خدمت شما هستیم . بهاینترتیب، اگر هزینه طراحی و ساخت نمای بیرونی ساختمان برای شما اهمیتی ندارد این متریال انتخاب بسیار مناسبی بهحساب میآید و بر ارزش ملک شما میافزاید.

مصالح نمای خشک

بسته به اولویت و سبک زندگی ساکنان ملک ، می توان سبک خانه را تعیین کرد. موضوع مهم بعدی نحوه استفاده صحیح و هدایت درست نور برای روشنایی ساختمان است زیرا نورهایی که به شیوه نادرست نما را روشن می کنند نتیجه ای عکس داشته و ساختمان را نازیبا و گیج کننده نشان می دهد. قابلیت ارتجاع و چگالی کم در HPL، باعث ایمنی در برابر زلزله می گردد همچنین ارتجاعی بودن این پانل ها، سبب مقاومت صفحات در برابر ضربه و فشار شده ، در نتیجه در مقابل فشارهای گوناگون مانند فشار باد عکس العمل خوبی نشان می دهد . این نماها که در تقلید از سیستم واکنش موجودات زنده ساخته می شوند، می توانند در پاسخ به شرایط مختلف جوی مانند وزش باد، گرما و سرمای بیش از حد و تغییر تابش نور خورشید عکس العمل نشان دهند یا در داخل ساختمان با مشاهده موردی چون تجمع بیش از اندازه جمعیت، تغییراتی در ابعاد و اندازه از خود بروز دهند. Con᠎tent w​as g ener at ed ​wi​th behsaznama C on᠎te nt G᠎ener ator DE᠎MO.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کرتین وال لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید