این 10 Manget را به نمای مدرن خود اضافه کنید

خدمات شستشوی نمای سیمانی معمولا با روش شستشوی نما با واترجت انجام می شود. هر اندازه نمای مدرن ساختمان یک دست و هماهنگ تر باشد، جذاب تر است. استفاده از خطوط عمودی و افقی در نمای مدرن به وضوح قابل مشاهده است و حجم های ایجاد شده معمولا به شکل مکعب و یا مستطیل هستند و استفاده از خطوط منحنی به ندرت در این سبک طراحی استفاده می شود. 3. شستشو نما با استفاده از ابر و تی و شوینده… زمانی که سطح مورد نظر با دستگاه واتر جت شستشو می شود تمامی جرم ها و گردوغبار ها و دوده ها به صورت کامل پاکسازی شده و نمای ساختمان مانند روز اول تمیز و درخشنده می شود. به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد.

طرح نمای خشک

اگر قصد نظافت نمای بیرونی ساختمان خود را دارید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم توسط مشاورین مربوطه انجام شود. جهت دریافت مشاوره و برآورد هزینه شستشوی نمای ساختمان با شرکت آرین ایراتا تماس حاصل فرمایید.تیم تخصصیآرین ایراتا آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. در طراحی نمای این ساختمان به منظور حفظ حریم خصوصی و چشم انداز داخلی، پوسته ی شفاف اصلی مهم و اساسی بود. به طور کلی سبکهای اصلی نما در ساختمان را میتوان به چند نوع کلاسیک، معاصر، مدرن و مینیمال تقسیم کرد که در این مطلب به نمای مدرن تجاری خواهیم پرداخت. سرامیکها که انواع مختلفی دارند به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارند در سالهای اخیر استفاده از آنها در اجرای انواع نمای تجاری مدرن افزایش یافته است. اما نکته ای که وجود دارد این است که این انتخاب به طور قطع بی دلیل نیست و مزیت های فراوانی برای افراد خریدار به دنبال دارد. برای شستشو و تمیز کردن نماهای کامپوزیتی هم همانند نماهای شیشه ای از دو روش واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و مواد شوینده استفاده می شود که در ساختمان هایی که نمای آنها کامپوزیتی می باشد پیشنهاد می شود برای تمیزی بهتر هر دو روش حتما اجرا شود. ᠎Da᠎ta was creat᠎ed wi th G SA Conte nt Gene rator DE​MO .

اجرای هندریل شیشه ای به کمک پایه های شیشه گیر در مقایسه با انواع دیگر هزینه پیاده سازی کمتری دارد. در این روش از شستشو با استفاده از مواد دیسکیلیر و موادشوینده با استفاده از دستگاه واترجت بر روی سطوح نما پاشیده می شود.سپس یک بار دیگر مجدد توسط دستگاه واترجت نمای ساختمان شستشو می شود. یکی از دلایل آن ایجاد مکش و فشار و بر روی نما است تا اجازه دهد که هوای تازه به داخل ساختمان جریان یابد و در نتیجه نیازی به استفاده از دستگاه های سرمایشی وجود نداشته باشد. دستگاه واترجت یک دستگاه صنعتی بوده و شستشو سطوح ساختمان با استفاده از فشار بالای آب انجام میگیرد. واترجت آب شهری را با فشار بالا روی سطوح میریزد و سطوح را از هرگونه آلودگی و کثیفی پاک میکند. نمای ساختمان شما با استفاده از مواد های نانو مخصوص شستشوی نما مانند سیلیس یا دیسکیلیر لکه گیری و پاک می شود. برای مثال اگر بخواهیم یک مثال جزئی بزنیم باید بگوییم که: برای نمای ساختمان های ترموود و کامپوزیتی امکان استفاده از سیلیس و دیسکیلیر وجود ندارد و در صورت استفاده موجب آسیب رساندن و از بین بردن نمای ساختمان می شود. در این صورت میتوانید نمای بیرونی ساختمان ویلایی را به سلیقه خود به معماران سفارش دهید تا برای شما طراحی دقیق و کارشناسانهای را انجام دهند.

انواع روش های نمای خشک

البته بهتر است قبل از شستشو به صورت ابر و تی یک بار نما با واترجت شستشو شود. البته از سفق هاس شیروانی نیز استفاده می شود اما از سقف های منحنی و ترکیبی و پیچیده کمتر استفاده می شود. شستشوی نمای کنیتکس با استفاده از روش واترجت اجرا می شود که حالت کارواشی طور دارد که موجب بلند شدن کلیه گرد و غبار ها و آلودگی های سطحی می شود. اگر قصد شستشوی نمای کامپوزیتی خود را در بازه های زمانی مختلفی دارید شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند اجرای کار را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن برای شما انجام میدهد. اگر شستشوی نمای ساختمان کنیتکسی به تاخیر بی افتد ممکن است که آلودگی ها به خورد سطوح نفوذ کنند و جای جرم ها برای همیشه بر روی سطوح ماندگار بماند و شما ناچار به اجرای دوباره کنیتکس بر روی سطوح باشید. شستشو به صورت سندبلاست زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر کثیفی و جرم بسیار زیادی را دارا می باشد یا به نوعی جرم به خورد سنگ رفته است. در یک سطوح و جنس های مختلفی کاربرد دارند که توضیحات آنها در ادامه مطالب گفته شده که پیشنهاد می شود حتما مطالعه شود. در مناطقی که آب و هوای معتدلی دارند اما ساختن ساختمانهای همکف در طرح و فرمهای متنوع قابل اجرا است. Po᠎st was cre​ated wi​th the help of G SA Con te nt Generator DEMO!

نمای خشک مدرن

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجری نمای سرامیک خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید