این طرح نابغه نمای مدرن را امتحان کنید

با توجه به اینکه چه متریالی را انتخاب میکنید و اینکه طرح دلخواه شما برای اجرای نما به چه شکلی است، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. ماژول ها طیف گسترده ای از رنگ های درخشان سفید تا تناژ سفید را پوشش می دهند، نورپردازی افکت با رنگ های غنی را فراهم می کنند و با نور پراکنده فضای هماهنگی ایجاد می کنند. در این مورد باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از مصالح مرغوب بسیار با اهمیت می باشد. هزینه های بسیار زیاد در طراحی اولیه، هزینه های بسیار زیاد برای تعمیر و نگهداری و پیچیدگی از معایب این نما هستند. در روش های قدیمی و سنتی نصب و اتصال نماهای آجری مشکلات و آسیب هایی همچون افزایش وزن و حجم ساختمان، عدم اتصال کامل به دیواره های اصلی سازه، نداشتن مقاومت و استحکام لازم در برابر پدیده های طبیعی همچون سیل و زلزله وجود داشت که امروزه با متداول گشتن روش ها و متدهای نصب، معایب و آسیب های روش های سنتی به کل از میان برداشته شده و بازدهی و طول عمر ساختمان هایی با نمای آجری افزایش یافته است.

نمای مدرن در بودجه: 6 نکته از رکود بزرگ

هر از چند گاهی ، مردم نما را با ساختمانهای قدیمی یا ساختمانهای معتبر مرتبط می دانند ، اما امروزه هر ساختمانی می تواند نمای قابل تشخیص ایجاد کند. علاوه بر این با استفاده از فناوری NFC برنامه نویسی درایور کاملاً ساده شده است. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. برای نمای مدرن می توان از متریال های مختلف استفاده نمود. این لوورها نسل جدیدی از نورگیرها هستند که در سایزهای مختلف تولید شده و می توان آنها را به صورت های افقی و یا عمودی نصب نمود .حرکت این لور ها با کمک موتور یا به صورت دستی قابل انجام است. بنابراین وجوه پشت و جلوی ساختمان از یک طرف دارای نمود اجتماعی و از طرف دیگر نمود مشخص ساکنان خود است بنابراین نمای هر ساختمان باید هم با فضای عمومی همبستگی داشته باشد و هم بتواند حجم داخلی ساختمان را بیان نماید. مشتریان عزیز میتوانند با خیال آسوده پروژههای ساختمانی خود را به متخصصین کارووین بسپارند. در غیر این صورت با تغییر دیدگاه شان نسبت به کل ساختمان، بلافاصله از ورود به آن خودداری میکنند؛ علاوه بر این تا جای ممکن از مراکز خریدی استفاده میکنند، که طراحی نمای ساختمان آن، چشم گیر و جذاب تر باشد؛ به همین دلیل است که امروزه در بازار گرم رقابت برای کسب مشتری، رسیدگی به طراحی اجرای نمای مجتمع تجاری و یا مسکونی، اولین و مهم ترین اقدام آن ها است.

This conte nt was done ᠎by G᠎SA C ontent Gen erat or Demov er᠎sion .

مثلاً برای اجرا نمای مدرن ساختمان مسکونی، ایجاد جلوه ای ساده از نور پردازی گزینه مناسبی برای جلب توجه به نظر میرسد. با توجه به سوي این که سرامیک ها جلاجل مکان های مختلفی دل بهم خوردگي می شود هر کدام از حسن ها با ویژگی های ظاهری خاصی برای فروش تامين می شود. سرامیک نمای ساختمان هزينه درا طرح و رنگ ها گوناگونی تولید می شوند. در مورد سایر قسمت های داخلی محدودیتی وجود نداشته و می توان به راحتی با سلیقه خود تغییرات را اعمال کنید. با توجه به قوانین موجود در آیین نامه اجرایی هر فرد نمی تواند به صورت مستقل در نمای واحد مسکونی خود به صورت مستقل تغییری را ایجاد کند. هرچه یک نما با کیفیت تر باشد قطعا طول عمر آن نیز بالاتر خواهد رفت. در کنار عوامل پایداری، تاثیر بصری روکشهای نما بر ظاهر ساختمان نیز بسیار قابل توجه است. تنوع نماهای خشک ساختمان بسیار زیاد است. خودتان هم خوب می دانید که بخش زیادی از انرژی توسط نمای ساختمان ممکن است به هدر رود. پلان بام: در این پلان از دایره های کوچک برای نشان دادن آبرو ها، علامت شیب برای نشان دادن مسیر شیب و در نهایت کد ارتفاع استفاده می شود تا یک نمای بالایی از تمامی بخش ها و موارد یک خانه به تصویر کشیده شود.  Data h​as ᠎be᠎en cre ated by G SA Content Gener᠎at​or Dem ov ersion​.

اولین ویژگی مورد توجه در یک ساختمان ، نمای آن ساختمان است. یکی دیگر از روشهای نصب سنگ نمای خشک، استفاده از پروفیلهای ریلی است. این متریال را میتوان بهصورت ترکیبی همراه با دیگر متریال ساختمانی به کار برد. در واقع میتوان گفت، که مراحل ساخت لامل سیستمهایی که پلی آمید روی لامل قرار میگیرد یا درون لاملهای جایگیری میشود، از سایر سیستمها مجزا است. از آنجا که طبقه همکف ساختمان قسمت اتصال به زمین یا کف پیاده رو است، به صورت قابل توجهی در معرض دید قرار میگیرد. با توجه به کاربرد و محل های نصب نرده شیشه ای، نوع پیاده سازی آن متفاوت خواهد بود. همانطور که گفتیم، هزینه نصب با توجه به نوع پروژه شما متفاوت خواهد بود. شرکت کارووین به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه طراحی و اجرای نما خشک آماده است تا پروژههای شما عزیزان را به بهترین و بهصرفهترین شکل ممکن اجرا کند. این روش دوام زیادی ندارد و امنیت آن نیز پایین است. روش پرکاربرد نصب چراغ های ال ایی دی روی دیوار جلویی ساختمان است طوریکه خود چراغ ها نیز کاملا قابل رویت هستند در این روش باریکه های نازکی از نور از قسمت بالایی و پایینی چراغ تابیده می شود.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه اجرای نمای سرامیک خشک.

دیدگاهتان را بنویسید