این است سریع وسیله حل کردن یک مشکل با اتصالات نمای خشک

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حوزه ساختمان سازی، از طرح های متنوعی می توان برای اجرای زیرسازی نما استفاده کرد. پروفیل مورد نیاز برای همه انواع ساختمان ها یکسان نیست و بایستی هر پروفیل بسته به نوع متریال استفاده شده برای نما انتخاب شود. 3. سازه ای که روی نما به کار برده می شود از دیگر متریال ها و مصالح مهمی است که باید به درستی آنها را روی نما نصب کنید. دیوار و شالوده:سنگ هایی که برای دیوارهای حائل و شالوده به کار می روند به صورت نامنظم و بدون شکل خاص چیده می شوند.برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند استفاده می گردد.برای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز می توان از تکه های ریزتر استفاده نمود.سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آنها بالاست برای دیوار و شالوده مناسب نیستند.اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند.اغلب ماسه سنگ و سنگ آهکی دولومیتی گزینه ای مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند.دکوراتیو کردن فضای داخلی:سنگ هایی که از رنگ و ظاهر مناسبی برخوردار هستند و علاوه بر دوام بالا مقاومت خمشی و کششی خوبی دارند برای تزئینات داخل ساختمان کاربرد دارند.این سنگ ها برای تزئین دیوار شومینه،ستون ها،قاب درب و پنجره و به کار می روند.بدین منظور از سنگ هایی که می توان بر روی آنها کار کرد استفاده می شود. Art icle was cre​ated ᠎by G​SA Con​tent Gen er at᠎or  DEMO!

شرکت طراح و مجری نمای خشک

نمای ساختمان اگر به درستی زیرسازی نشود، احتمال تخریب دارد و در صورت تخریب شدن ضمن ایجاد ظاهر زشت، باعث میشود که باران و رطوبت به قسمت های زیرین سازه نفوذ کرده و آن را فرسوده کند. البته اگر سازه از نوع اسکلت فلزی باشد می توان بدون نصب دستک اقدام به شاسی کشی کرد. زیرسازی نمای ساختمان اگر اصولی و درست انجام شود، حتی در برابر زلزله هم مقاومت نشان می دهد. نکته مهمی که باید در شاسی کشی در نظر گرفت این است که شاسی کشی اصولی نتیجه انجام تمام مراحل صحیح در پیاده سازی ترازها است. با توجه به استقبال بسیار زیاد و افزایش روز افزون استفاده از این نمای ساختمانی میتوان به کیفیت بسیار بالا و همچنین نداشتن هر گونه محدودیت در طراحی و پیاده سازی این محصول پی برد. از نظر زیبایی و عناصر معماری، این نوع بسیار محبوب است اما از نظر امنیت در زمان زلزله نیاز به استفاده از مصالح مناسب و دقت در اجرا دارد. اتصالات نمای خشک بسیار سبک و مکانیکی هستند. This po st w᠎as g enerat ed  with behsaznama​ Con tent  G en᠎er​ator Demoversion᠎.

زیرسازی نمای سرامیک خشک با متریال آلومینیوم انجام میشود. زیرا شاسی کشی در متریال های مختلف با یکدیگر متفاوت است. در این مقاله میخواهیم به معرفی تعدادی از جدیدترین متریال مدرن نمای ساختمان که به تازگی در بسیاری از کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد بپردازیم. فایبر سمنت برد یک محصول منحصربفرد است که می توان از آن برای نمای ساختمان , کف سازی , هزینه اجرای نمای خشک دکوراسیون داخلی و … در این مرحله با انجام ریسمان کشی تمام برآمدگی های حاصل پیاده سازی و با انجام تمام نکات اصولی تراز بندی می شوند. بنابراین معماران خبره از عملیاتی به نام آهن کشی، برای اجرای یک زیر سازی استاندارد استفاده میکنند. طراحان با در نظرگرفتن بافت محلی و معماری شهر تهران، در نمای این ساختمان مسکونی، از تکنیک بازی رنگ با استفاده از آجرهای زرد استفاده نمودند. نبشی کشی نمای ساختمان باعث استحکام نما و عدم تخریب و افتادن سنگ و آجرها به مرور زمان می شود.

روش سوم که کارایی ان برای از بین بردن ماسه شسته و تمیزی گرانیت و برخی از سنگ ها می باشد. سنگ های استفاده شده در اجرای این نما سنگ ضخامت قابل توجهی داشته و از همین رو ماندگاری و دوام بالایی دارند. یکی از مهم ترین مراحل اجرای نمای ساختمان که بر کیفیت و ماندگاری نما تاثیر به سزایی دارد اجرای آهن کشی نما می باشد. بعد از انتخاب پروفیل، نوبت به تهیه نقشه آهن کشی نمای ساختمان می رسد که باید با دقت خاصی طراحی شود. در این مرحله باید نقشه کار تهیه شود. چون این مرحله بخش زیرسازی را شکل می دهد و در نهایت نمای ساختمان بر روی آن اجرا می شود. در این حالت برای این افراد نوع سرامیک خشک نما به حالت تو پر یا فول بادی پیشنهاد میشود که دارای ویژگیهای منحصربهفردی چون جذب کم آب، ارائه ابعاد استاندارد، قابلیت برش بهاندازه های موردنظر، اجرای نما به دو صورت VISIBLE و INVISIBLE میباشد. در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید