اینجا چرا 1 میلیون مشتریان داخل ایالات متحده اجرای نما هستند

ارتباط مستقیم و بدون واسطه با بزرگترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی به منظور به حداقل رساندن قیمت تمام شده و همچنین استفاده از مصالح مرغوب با عمر بالا بزرگترین نقطه اتکا گروه مهندسان مهرازان نما بوده است. بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. به رغم تمام ویژگی های منحصربه فرد سرامیک مجوف خشک، از آن جایی که این سرامیک وارداتی است، قیمت تمام شده بالاتری دارد. با توجه به بالا بودن قیمت انواع نمای ساختمان در ارتباط با نمای رومی این هزینهها به دلیل استفاده از سنگ کمی بیشتر است چرا که در کنار هزینهای که بابت سنگ و کیفیت آن پرداخته میشود، هزینه زیر سازی نما و اجرت نصب نیز به آن اضافه میشود. البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در اجرا پروفیل نمای خشک در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرای پروفیل نمای خشک و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

ی ساختمان برای نورپردازی کار دشواری است.

البته از دیگر مزایای پروفیل نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما با فاصله ای اندک از پایان یافتن اجرای پروفیل نمای خشک می باشد. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. این مصالح به رغم کاربردی بودنشان، سنگین بودند، در برابر تکان و زلزله مقاومت قابل توجهی از خود نشان نمی دادند و چندان هم زیبا نبودند. بست های سیستم نصب خشک نمایان، در سطح نمای سرامیک قابل رویت هستند. سازندگان و تولیدکنندگان مسکن آزاد بهدلیل اینکه بهدنبال فروش سریع و بازگشت سرمایه خود هستند، سعی در هر چه بیشتر مطرح کردن خود در محله مسکونی و نمایشی متمایز از بنای خود دارند و به همین دلیل یکی از دلایل عمده ناهماهنگی نمای ساختمانها در سطح شهر هستند. ارائه کردن طرحی مطابق با نمای ساختمان برای نورپردازی کار دشواری است. با این وجود باید این نکته را در نظر بگیرید که نصب نمای سرامیک خشک پرسلانی نیاز به تخصص و تجربه دارد. در این مقاله به معرفی مراحل اجرای نمای ساختمان و زیرسازی نمای ساختمان میپردازیم. ᠎Th᠎is da ta was gen erat ed with G᠎SA C ontent ​Ge ne​ra to​r DEMO​.

سرامیک نمای خشک

با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها استفاده از پروفیل نمای خشک پرطرفدار می شود. زیرا رنگها نه تنها می توانند به یک ساختمان روح و زیبایی چندین برابر ببخشند، بلکه با سرعت اجرای بالای خود، به نوعی باعث ایجاد صرفه اقتصادی برای کارفرمایان خواهند شد. با ما در این مطلب از کاشیران همراه باشید تا با نمای خشک پرسلانی بیشتر آشنا شویم. ما همه آگاهیم که این تعیین هویت در جهان مدرن مشکلآفرین شده است. با این حال ممکن است در طراحی فضاهای داخلی ما محدودیت هایی در رنگ و ابعاد سنگها (به دلیل ناکافی بودن نور طبیعی فضا و ) وجود داشته باشد و یا عواملی همچون رطوبت زیاد،نیاز به نظافت مکرر محیط و اهمیت داشتن سختی در مقابل سایش و براقییت ساب سطح سنگ،انتخاب ما را محدودتر کنند. نصب این سرامیک بدون نیاز به ملات سیمانی انجام می شود و از این نطر توانسته وزن کلی ساختمان را کاهش داده و آن را در برابر لرزش و فشار مقاوم کند. اليافي که در اين نوع از نما وجود دارد مقاومت بسيار بالايي ايجاد مي کند، به همين دليل در برابر هر ضربه اي مقاوم است.

سیستم های مدرن نما

بنابراين بهترين پنل هاي مقاومت در برابر رطوبت و نور داشته اين گزينه است. يکي ديگر از کاربردهاي اين پنل صنايعي مانند خودروسازي و واگن سازي مي باشد. همچنين مجري نماي خشک از اين نوع پنل ها براي آراستن آسانسور و ساخت کابينت هاي آشپزخانه استفاده مي کند. در طراحی نمای این ساختمان مسکونی عمده مترایل به کالر رفته آجر و سنگ می باشد.در این پروژه ایجاد تنوع و پرهیز از صلب بودن نما به وسیله غیر هم سطح نمودن سطوح اصلی بصری و ایجاد حجم در سمت تراس ها با توجه به فاکتور اقتصاد و ایجاد هماهنگی با نماهای مجاور با تلفیق سنگ و آجر و روح بخشی به آن به وسیله نورپردازی صورت پذیرفته است. انتخاب این متریال برای نمای ساختمان به تعبیت از متریال کاربردی در طراحی نمای ساختمان های این منطقه در دهه ی ۱۳۴۰ می باشد. آجر نانو معمولا یک محصولی نیست که از اول خریداری شود، آجر نانو را، معمولا افرادی که ساختمانی را دارند یا در پروژه ساخت و ساز ساختمانی، مشغول هستند و قصد دارند کیفیت و طول عمر مصالح ساختمانی خود را حفظ کنند.

This data has been gener ated by G​SA  C on tent᠎ Gener​ator Dem ov er᠎sion !

نصاب نمای سرامیک خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت طراح و مجری نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید