ایده ها، فرمول ها و میانبرها برای نمای سنگ

این نما جزء نماهای خشک به حساب می آید. سنگ ها با ملات بر روی یک سازه استفاده می شوند و سطحی صاف و مسطح را برای یک سازه ایجاد می کنند، با استفاده از طرح های جدید امکان طراحی و استفاده از سنگ ها در زوایا و شکل های هندسی مختلفی فراهم شده است ، امروزه شاهد استفاده از سنگ های هخامنشی با طرح ها و رنگ های متفاوت هستیم . با توجه بوسيله طراحی فنی و مهندسی دقیق نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک های مخرج عنايت برای هر پروژه با توجه به قصد بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان دستور دادن دقیق سنگها و مفاسد مصرفی بعلاوه کاهش حاشيه رفتن و عصر اجرا، تأثیر بسزایی پايين کیفیت اجرا باقی خواهد گذارد. امکان پذیر است. با این که فراوانی این سبک از نمای ساختمان جدید ، در کشورمان چندان ، چشمگیر نیست ؛ اما در آینده ی نزدیک شاهد وفور این نوع نماهای انعطاف پذیر خواهیم بود.

نحوه نصب نمای خشک

این سبک که از مدرن ترین انواع نمای ساختمان جدید است، در پی بحران انرژی ، در کشور ایرلند در سال 2006 ، برای اولین بار ، بنا به دستور سازمان نظارت بر ساخت اماکن و ساختمان های دولتی و غیر دولتی ، ایجاد گردید، اما به تدریج به یکی از مدرن ترین انواع نماهای ساختمانی ، مبدل شد. در این سبک متریال و اتصالات صریح کنار هم قرار می گیرند. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی میباشد لذا این سیستم نقش به سزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. در مقابل، نمونه آلومینیومی لاملهای و آلیاژهای مشابه آن، به دلیل دارا بودن خواصی نظیر استحکام بالا در عین سبکی، توانایی جیگ و فیکسچر بودن بالا به منظور عایق بندی رطوبتی و هوادهی بیشتر مورد توجه قرار گرفتهاند. نمای چوب به عنوان یکی از نماهای گران قیمت ساختمان شناخته می شود و خیلی از افرادی که نمای چوب را دوست دارند واقعا نمی توانند به دلیل گران بودن آن را استفاده کنند. علاوه بر این دوام تجهیزات مورد استفاده به دلیل مشکل بودن تعویض و یا تعمیر آنها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از مواردی که در تامین نور ساختمان نقش به سزایی دارد پنجره است به همین دلیل در این نوع طراحی، از پنجره های عمودی و افقی به نحو گسترده ای از کف تا سقف استفاده می شود که ورود نور طبیعی به عمق فضاهای خانه احساس شود. This c​on tent was gen᠎erat᠎ed  wi th the help of behsaznama Content G᠎ener at or DE MO !

تقویت بسیار بالای این نوع ماده ی بسیار مدرن، که با استفاده از ترکیبات شیشه و پلیمر فایبر به دست می آید؛ در پروژه هایی که دچار ترک خوردگی های عمیق می شوند، خود را به بهترین نحو نمایش می دهد. سنگ ساختمانی باید مناسب و با دوام بسته بندی شود،چنان که سنگ در حمل و نقل و انبار کردن آسیب نبیند.بسته بندی باید مانع از تکان خوردن و حرکت کردن آنها در داخل بسته ها شود.بسته ها باید دارای وزن و ابعاد مناسب برای حمل و نقل باشند.جابه جایی آنها با لیفتراک،بالابرها و دیگر وسایل رایج به نحو مناسب ممکن باشد. ازآنجاییکه آنها از سفال ساخته شدهاند؛ قدرت مقاومت آنها در برابر آبوهوا بسیار زیاد است؛ بهطوریکه برای چندین سال میتوانند دوام داشته باشند. نمای ساختمان جدید جی اف ار سی (GFRC) ، متریالی ترکیب شده از شن و ماسه ریز، سیمان، پلیمر ( غالبا پلیمر اکریلیک) آب ، مواد افزودنی و در نهایت الیاف شیشه است که توانایی بسیار بالایی را در برابر کشش به وجود می آورد.

فروش تجهیزات نمای خشک

چراکه بسیاری از خریداران کیفیت یک ساختمان را بر اساس پوسته آن ساختمان می سنجند و عدم استفاده از مصالح مرغوب در نما را نشانه بی کیفیتی کل ساختمان می دانند. در طراحی و ساخت نمای سازه رومی، چیدمانی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیفزایند را نمای سنگی میگویند، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی ، کاشیکاری و گچبری. البته در صورت ساخت مقاوم تر این ماده که طبعا از الیاف شیشه و پلیمر فایبر بیشتری بهره می برد ؛ این رقم تا 3.5 دلار نیز افزایش می یابد. همچنین توانایی بسیار بیشتری در برابر بار وارده خارجی بر نما، مانند استفاده از انواع سنگ های تزیینی و ایجاد سطوح بسیار صاف و صیقلی بتنی را می توان از خصوصیات بسیار بهینه شده و پیشرفت داده شده ی جی اف ار سی (GFRC)، نسبت به سایر بتون های سنتی بیان کرد. با این کار شاید نمای ساختمانتان در میان ساختمان های اطراف بدرخشد اما باید هزینه بسیار زیادی هم برای آن پرداخت کنید . طراحی نمای هر ساختمان، لباس و پوسته بیرونی آن است و موجب ایجاد اولین تصور ناظران در مورد خانه خواهد بود در ادامه با رنگین پروفیل کویر همراه شده تا با بحث زیبا شناسی نمای ساختمان بیشتر آشنا شوید.

نمای خشک نمایان

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجرای نما دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید