اگر امروز هیچ چیز دیگری نمی خوانید، این گزارش را در کارخانه سرامیک بخوانید

سرامیک در مقایسه با سایر کفپوش ها عمر بیشتری کلیک کنید میکنه. در حقیقت می توان گفت که این نوع سرامیک خشک متراکم ترین محصول تولید شده با ویژگی های مطلوب فیزیکی- مکانیکی در مقایسه با سایر انواع سرامیک و سفال موجود در بازار می باشد. از نظر استحکام این نوع حفاظ به اندازه ای مقاوم است که مورد تایید بیمه ها و پلیس قرار گرفته است. این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. در مناطقی که سطوح بالاتری از کف وجود دارد، لازم است از ظاهر حفره ها در لایه چسبنده بین سرامیک و کفپوش جلوگیری شود. دستگاه واترجت یک دستگاه صنعتی بوده و شستشو سطوح ساختمان با استفاده از فشار بالای آب انجام میگیرد. در این روش چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و ضربات و ارتعاشات وارده به ساختمان و نما را خنثی میکند. 8. روش اجرای نما به صورت خشک به عنوان نوعی عایق صوتی نیز عمل میکند. بقیه مراحل اجرا این سبک همانند سرامیکهای معمولی است و فقط اجرای بند کاری را در انتهای نصب آن نداریم. البته هزینه پیادهسازی این روش از سایر روشها بیشتر است که با توجه به ظرافت و تجهیزات خاصی که در آن به کار میرود، هزینه آن توجیهپذیر است.

مزایای نمای سرامیک خشک

This con te᠎nt has  been ᠎done by G SA  Conte nt ​Ge​nerato᠎r ​DE MO .

سرامیک خودرو که خودتان آن را اعمال میکنید در قیمتهای مختلفی در بازار موجود است. پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. 6. این روش جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بسیار مناسب است چرا که به صورت خشک اجرا میگردد. 5. به دلیل عدم استفاده از ملات و به تبع نبود رطوبت، امکان ظاهر شدن سفیدک و شوره بر روی سطح آجر در این روش بسیار کم است. با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده دارد. سپس سازهای که به عنوان چارچوبی نگهدارنده است، روی آن قرار داده میشود تا آجرها با فاصله روی آن نصب شوند. نمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود. با وجود این معایب کسانی که به دنبال اجرای نمای آجری خود با قیمتی مناسب هستند اما محدودیت زمانی ندارند، این راه گزینه مناسبی است.

از این رو از نظر فراهم آوردن ایمنی کافی گزینه مناسبی است. پلاستر به سه دسته کلی زیر تقسیم میشود که موارد استفاده آنها بنا به هدف و کاربرد متفاوت است. در این مقاله به اجرای نمای آجری که شامل سه دسته کلی زیر است، پرداخته شد. سومین روش اجرای نمای آجری به صورت خشک است. در صورتی که سطح زیر کار مناسب نباشه و نیاز به تعمیرات خاص داشته باشه، قیمت اجرای سرامیک متفاوته. در روش دوم که تک آتشه (Single Firing) نامیده می شود، فرایند پخت اول حذف می شود و کاشی پس از خشک شدن در خشک کن به لعاب آغشته می شود و بعد به کوره پخت می رود. بر اساس آخرین آمار (مربوط به سال 1396) ایران به 25 کشور جهان صادرات کاشی و سرامیک داشته که در این میان، کشور عراق با بیش از 200 میلیون دلار واردات کاشی و سرامیک از ایران در مقام نخست بوده و بعد از عراق، کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، گرجستان، آذربایجان به ترتیب در ردیفهای دوم تا ششم قرار داشتهاند. پس از طی این مراحل آجرها را با فاصله بر روی چارچوب در کنار هم میچینند. 3. امکان اجرا بر روی هرگونه قوس، گنبد و هر نوع دیوار با هر ساختاری وجود دارد.

برخی از طراحان بر این باورند که استفاده از کاشی و سرامیک با طرحهای ساده و رنگ روشن میتواند فضای سرویس بهداشتی را بزرگتر نشان دهد. 6. مدل کار را با محاسبات ساده ریاضی در ذهنیت تصور و کار را از جاه هایی شروع می کنیم که علاوه بر اینکه میزان پرت کمتر شود ،کاشی هاي بدون برش در مسیر پر دید ترین گوشه ها یا دیوار ها قرار گیرند. با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد. فراموش نشود که جهت پیادهسازی این روش اجرای نمای آجری ابتدا باید “پلاستر سیمانی” روی دیواری که محل نصب آجر است، اجرا گردد. برای حفظ رنگ آمیزی روی کاشی میز، همیشه باید از تخته استفاده کنید. برای بسیاری از افراد هنوز هم این روش ناشناخته است و برای برخی دیگر قابل اعتماد نیست چرا که از ایمنی و دوام آن اطمینان کافی ندارند. در این روش از هیچگونه ملات و یا چسبی استفاده نمیشود اما اجزای خاصی آن را تشکیل میدهد. این روش هم طرفداران خود را دارد و از نظر هزینه از روش قبلی بیشتر اما از روش بعدی به صرفهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید