اگر امروز هیچ چیز دیگری نمی خوانید، این گزارش را در نمای ساختمان بخوانید

همانطور که می دانید یکی از مصالح پر کاربرد در اجرای نمای ساختمان ها سرامیک می باشد. قلموهای عایق کاری باید دو سانتی باشد تا مواد عایق پخش نشود و به صورت مستقیم به عمق سنگ ها تزریق گردد. بهتر است در پشت این سرامیک ها لایه توری پلاستیکی و یا فلزی قرار بگیرد تا در صورت شکسته شدن از سقوط آنها جلوگیری شود . در دستگاه بسته بندی کاشیها توسط چند بازو به صورت مرتب و در یک ردیف قرار میگیرند بعد کارتنها به وسیله مکش باد به داخل دستگاه ورودی داده میشود و دور کاشیها قرار داده شده و چسب زده میشوند. در مورد کاشی هایی که فاقد برش کالیبره می باشند مشکلی که وجود دارد این است که برای جلوگیری از تاثیر گرما و سرما بر روی کاشی در میان کاشی های نصب شده فاصله بندی هایی از ۲ تا ۳ میلی متر قرار داده می شود. همچنین سرامیک نما طرح سنگ آنتیک دارای طرح و رنگ بندی مناسب بوده و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود بهترین نوع آن را تهیه کنند. بنابراین اگر شما در حال ساخت یک مجتمع مسکونی یا تجاری بزرگ هستید برای شما به صرفه خواهد بود تا خرید کاشی مورد نیاز خود را از کارخانه انجام دهید.

توسط نگهدارنده های مخصوص به زیر سازی متصل میگردد .

امروزه مصالح متنوعی برای اجرای نمای ساختمانی موجود می باشد و افراد طبق سلیقه خود متریال ساخت نمای خود را انتخاب می کنند. سرامیک ها دارای انواع مختلفی می باشند که به دو دسته کلی سرامیک خشک مخصوص نما و سرامیک نما از نظر ظاهری تقسیم می شوند و این دو دسته خود انواع مختلفی دارند که در قسمت زیر به شرح آن می پردازیم. در این شیوه نصب سرامیک ، ابتدا نما آهن کشی میشود و سرامیک توسط نگهدارنده های مخصوص به زیر سازی متصل میگردد . به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزا بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد. این مسئله باعث میشود تا سنگ نما سقوط کند. و اولین بار نمای خشک در سال ۷۰ میلادی توسط آمریکایی ها مورد استفاده قرار گرفت و علت آن هم این بود که این نوع نما در مقابل وزش شدید باد مقاوم تر بوده و امکان سقوط آن از نما کمتر است.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

قبل از هر گونه اقدامی جهت زیر سازی نما، باید نوع مصالح مورد نیاز آن را با توجه به مصالح نازک کاری مورد نظر انتخاب نمود. سپس در صورتیکه سازه ساختمان فلزی باشد دستک هایی را به تیر های ساختمان جوش می دهند تا از این طریق اتصال شبکه فلزی زیر سازی نما به ساختمان انجام پذیرد. پس از اتمام مرحله اول دوغاب کاری، پانزده تا چهل و پنج دقیقه صبر کنید تا دوغاب آماده سفت شود. تضمین عملیات با دوام بدون از دست دادن خواص زیبایی شناسی، با یک ماده به درستی انتخاب شده، نیز به درستی آماده می شود و یک مخلوط چسبنده مناسب است. پس از آماده سازی زیرساخت، تایل های سرامیکی روی ریل قرار گرفته و محکم میشوند. 40 میلیمتر و میله های فولادی است که تمام آنها با شیوه جوش استیل ( جوش آرگون) در اتصال ثابت به هم قرار می گیرند. مقاومت فیزیکی بالا : سرامیک یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی می باشد که در برابر باد و باران دارای مقاومت فیزیکی بالایی می باشد.استحکام و دوام بیشتر این محصول بسیار مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. در ایران از سال ۱۳۷۰ نمای سرامیک خشک مورد توجه واقع شد و بسیاری از معماران در طراحی نمای ساختمان خود از سرامیک خشک استفاده می کردند. Th is c᠎on te᠎nt has  be en  done  by behsaznama C onte nt Gener at or DEMO!

اینکه کاشی قابلیت رنگ شدن دارد پرسش بسیاری از افرادی است که به دنبال ایجاد تغییر و تحول در فضاهای داخلی خانه خود هستند. رنگ قهوهای از طیف تیره تا بسیار روشن، جزء یکی از رنگهای پرطرفدار و مجلل است که برای کف اتاقهای پذیرایی در هنر کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی داخلی بسیار رایج شده است و این گونه سرامیکها اغلب در طرحهای چوب و پارکت تولید میشوند. تنوع زیاد : متنوع بودن این محصول یکی از مزایای بسیار اهمیتی است که باعث شده تا در صنعت نماسازی کاربرد زیادی داشته باشد. اجرای نمای سرامیک : نمای بیرونی به منظور یک لایه محافظتی برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می نمایید بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد. به شما پیشنهاد میدهیم برای طراحی نمای بیرونی ساختمان مناسب با بهترین هزینهای که در نظر دارید به متخصصان ما در آراز زرین ماندگار تا بتوانید برای سالیان سال با دیدن نمای زیبای ساختمانتان لذت ببرید و لازم نباشد هر از چند گاهی برای تعمیرات آن هزینه زیادی بپردازید.در کلام آخر باید بگوییم شاید اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به نماسازی سنتی با یک متریال مشخص در نهایت کمی برایتان گرانتر تمام شود، اما در مقایسه با مزایایی که دارد واقعا ارزشش را دارد و توصیه ما برای شما اجرای نما خشک می باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید