اهمیت نمای مدرن

با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. استفاده از هرنوع ساختار شیشه در این نما بلامانع بوده که با توجه به شرایط محیطی و کاربری نما تعیین می نصاب نمای خشک گردد. نمای شیشه کرتین وال از چند بخش متفاوت تشکیل شده که شامل شیشه و یک ساختار آلومینیومی است. سیستم نمای خشک به عنوان نمای خارجی ساختمان ها استفاده می­شود. یکی از سریع ترین روش اجرایی هندریل ها استفاده از اسپیگت هاست و جز ساده ترین نمونه ها می باشد. این فلز کاملاً قابل بازیافت است و استفاده از آن را آسان می کند. این فاصله میتواند به عنوان عایق حرارت و صدا عمل کند. همچنین در برخی از نماهای خشک، از یک عایق بین نما و دیوار استفاده میشود تا جلوی تبادل حرارت یا عبور صدا گرفته شود. نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. تنوع رنگی نمای آجری نیز زیاد است و میتواند انواع سلایق را پوشش دهد. در مورد آتشسوزی، همچنین مالک ساختمان، شهرداری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مقصرها در نگهداری سازه معرفی شدند اما گمانهزنیهایی پیرامون رخداد انفجار برنامهریزیشده در ساختمان نیز منتشر شده بود.  This post has been g en᠎erated  with t᠎he he​lp ​of behsaznama᠎ C​onte᠎nt Gener᠎ator Demoversi on!

چهار آسان راه‌ها ساخت سرامیک پرسلانی سریعتر

توجه داشته باشید که پروفیل های چوب ترموود نباید در هیچ شرایطی در نمای ساختمان و دیگر انواع سازه های چوبی فضاهای بیرونی وباز کاملا به هم چسبیده باشند. مهمترین جزء از نمای خشک، همان متریال اصلی است که میتواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد. همان طور که همه می دانیم نمای ساختمان ها بیش تر از هر قسمت دیگری در معرض دید قرار داشته و به همین دلیل هم دارای اهمیت بالایی هستند. اما در روش نصب نما خشک ساختمان، سنگها و آجرها یا هر متریال دیگری را با استفاده از زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات در جای خود قرار میدهند. با توجه به تکنولوژی که در پروسه ساخت سرامیک پرسلانی بهکار گرفته میشود، این مصالح در برابر فشار، دما و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند. وظیفه اصلی مصالح ساختمانی بکار رفته در نمای سایدینگ هدایت آب شستشو و باران به بیرون از ساختمان و به طور کلی محافظت از ساختمان در برابر شرایط نامساعد جوی است.

اتصالات در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. بکارگیری نانو نما برای ضد آب کردن نما نیز ایده قابل قبولی می باشد. علاوه بر این باید متریال مصرفی در ساخت نمای ساختمان را نیز به خوبی بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را در هنگام طراحی نمای ساختمان داشته باشید. با توجه به اینکه چه متریالی را انتخاب میکنید و اینکه طرح دلخواه شما برای اجرای نما به چه شکلی است، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. با توجه به نمایی که قرار است احداث شود سطح زیر کار باید قبل از اجرای نما بند کشی، شمشه گیری، خراشیده یا آجدار شده و در صورت نیاز توری سیمی نصب شود. در صورت عدم نصب اصولی، امکان بروز حادثه وجود خواهد داشت. انواع اجزای فولادی ممکن است در سیستمهای نمای مدرن مورداستفاده قرار گیرد، مانند ورقهای فولادی پروفیل و پانلهای کامپوزیت (ساندویچی)، پانلهای کاست تخت و صلب با لبههای تا شده، دیوارهای پرکننده فولادی سبک، مقاطع فولادی توخالی، سیستمهای پشتیبانی لعاب فولادی ضدزنگ. که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده میشود. همانطور که گفتیم، هزینه نصب با توجه به نوع پروژه شما متفاوت خواهد بود.

عایقسازی در این روش بسیار مهم است و در صورت عدم توجه به این موضوع، مشکلات زیادی بهوجود خواهد آمد. در این نوع نمای ساختمان جدید ؛ استفاده از متریال بسیار پیشرفته و اصلاح شده ی فلزی مخصوص نمای ساختمان؛ روشنایی و گرمایش مصنوعی را محدود و کنترل می کند و جلوه ی بصری بسیار بی نظیری را که نمونه ای بی سابقه در تاریخ معماری است، را برای شما به وجود خواهد آورد. اصل سبک مدرن در معماری ساده و شیک است. یکی از نماهای خشک که محبوبیت زیادی هم در بین افراد دارد، نمای آجری است. طیف نماهای کلاسیک در سراسر جهان دیده می شود و از آن ایده گرفته می شود و طرفداران خود را دارد. نماهای خشک دارای انواع مختلفی هستند. برای نصب نمای خشک ساختمان از تجهیزات مختلفی استفاده میکنند. اگر نمای خشک بهصورت اصولی اجرا شده باشد، میتوان این فاصله خالی را بهگونهای طراحی کرد که هوا داخل آن حبس شود.

دیدگاهتان را بنویسید