انواع نمای خشک – آیا این یک کلاهبرداری است؟

مجریان نصب نما با انواع متریال ها و مصالح به کار گرفته شده روی نما آشنایی دارند و شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. اتصالات معمولا از جنس فلز و آلومینیوم هستند تا بتوانند مقاومت زیادی ایجاد کنند. درسیستم نمای آجر خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می گردد، سپس چهارچوب یا اسکلت نگه دارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می باشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگه دارنده قرار بگیرد. اولین مرحله انتخاب چسب مناسبی است که خصوصیات فنی آن با نمای آجری هماهنگ باشد. انتخاب چسب مناسب که از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و… اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی در این شهر, بیشتر بخوانید از استقبال خوبی برخوردار می گردد. تا جایی که قیمت نمای خشک سرامیک و دتایل اجرای سرامیک خشک بهعنوان برخی از فاکتورهای موثر در جلب پیمانکاران ساختمانی منظور میشوند. زیرسازی نمای سرامیک خشک با استفاده از پروفیل های آلومینیومی و یا فلزی انجام می شود. مصالحی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب می شوند باید با هم سازگار باشند تا بر اثر مغایرت شیمیایی با یکدیگر دچار خوردگی نشوند.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در صورت انجام این کار باید حتما از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کنید زیرا این بست ها در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرند . تنوع رنگی، مقاوم در برابر آتش سوزی، قابلیت جدا حرکت کردن درهنگام زلزله، سرعت بالادراجرا ازویژگی های این نمااست. همچنین استفاده از فناوری روز در مراحل پخت آن باعث شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دما و عوامل محیطی داشته باشند. اکثر تولیدات فولاد ضد زنگ این روز ها از نوع بازیافتی است. فولاد ضد زنگ بسیار دوست دار محیط زیست است زیرا تقریباً می تواند برای همیشه دوام بیاورد. اما محدودیت هایی هم در قسمت های قوس دار وجود دارد که بایستی از یونیت های کوچک برای این قسمت ها استفاده کرد. خاک رس از یک تم مایه سرخ رنگ برخوردار است و ابتدا در هنر و مجسمه سازی مورد استفاده قرار می گرفت. یک سیستم نمای شیشهای دولایه برای ساختمانهای بزرگ است که از خطوط پرپیچ و خم در نما ساخته شده است. در طراحی نما در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان یا نامشهود پس از نصب نما بست های به کار رفته مشاهده نمی شود در حقیقت پیش از آنکه نما نصب شود روی سطح رویه عملیاتی صورت میگیرد که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در لبه های روی یا پشت باشند.

در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی 45 درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. نمای بتنی پیش ساخته دارای مناطق پیوسته روکش سنگ تراشی است که به طور طبیعی نفوذ پذیری هوا کمی دارند بنابراین عموماً ورود هوا با جزئیات خوب در سطوح با کمک پنجره ها، درها و سایر بخش ها کنترل می شود. ولی امروزه از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می رود و در انواع مختلف: آجر، کاشی و روکش ها ارائه می شود. مجریان و طراحان ساختمانی زیادی اجرای این نما را بر عهده می گیرند ولی شما باید بهترین آنها را انتخاب کنید. این ویژگی از نمای خشک باعث شده است که بسیاری از مشکلاتی که مهندسان و طراحان با آن روبرو بودند برطرف شود و با به کارگیری از این مساله در هر اندازه ضخامت و رنگی که مورد نیاز است به بالا رفتن کیفیت نما و همچنین اجرای کامل طرح مورد نظر در طراحی نما دست یابند . Th is artic le h​as  been do ne with the help of behsaznama​ C᠎on᠎tent​ Gen​erator  DE MO !

آجر یکی از مصالحی است که بصورت گسترده از گذشته در ساخت و سازها در ایرانی حضور داشته است. همانطور که می دانید در بازسازی و ساخت یک بنا ، طراحی نما مبحث بسیار پر اهمیت می باشد در واقع طراحی نما یکی از مهمترین و اصلی ترین بخشها در ساختمان سازی به شمار می رود . همانطور که می دانید یکی از مصالح پر کاربرد در اجرای نمای ساختمان ها سرامیک می باشد. گذشته منجر به توسعه انواع نمای ساختمان ، چه در سیستمهای مورد استفاده و چه در مواد استفاده شد. در سیستمهای نمای خشک نمایان یا مشهود بخشی از بسته هایی که جهت نگهداری سرامیک استفاده می شوند از بیرون بنا نیز قابل مشاهده می باشد البته برای کاهش جلب توجه این ها راه هایی وجود دارد از جمله رنگکردن بخشهای نمایان بست یه رنگ رویه نما . وقتی نور خورشید، ساختمان را در ساعاتی از روز گرم میکند، سطح نوارها گسترش می یابد تا در داخل ساختمان سایه ایجاد شود. شرکت زیباشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیبا شناسی و معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروزترین و مدرن ترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید