انواع روش های نمای خشک 2.0 – The following مرحله

می توان گفت سبک تر از سایر پوشش های نما بوده و مانند سایر مصالح پوشش نما عایق حرارت و صداست. از این رو پانل های دیواری استایروفومی که می توان با خیال راحت در محیط هایی که دوام آن مهم بوده از آن ها استفاده کرد نیز یکی از کاربردهای تزئینی است که کاربران می توانند با خیالی آسوده با سهولت اجرا و هزینه مقرون به صرفه آن را انتخاب کنند. همچنین می توانید برای خرید متریال مورد نظر از معماران و طراحان مشورت بگیرید چرا که معماران آگاهی و اطلاعات بیشتری در مورد نوع متریال ها و دوام و استحاکم انها داشته و می توانند به شما راهنمایی بسزایی در انتخاب فروشگاه های قیمت مناسب برای خرید متریال بکنند. مجموعه ای از طرح ها و بافت ها در کنار رنگ ها به شما این امکان را می دهد که کاملا یک نمای سفارشی داشته باشید. دریافت اطلاعات دقیق در مورد انواع پوشش خارجی قبل از روکش دیواری که در ساختمان شما انجام می شود مفید است. این نما شامل دیوارهای پرده ای، پنجره ها و عناصر روکش داری است که جز ساختار اصلی نمای ساختمان هستند.

نمای خشک در ایران

فرآیند آندایز کردن آلومینیوم شامل ایجاد یک لایه اکسید روی این فلز از طریق غوطه ور کردن آن در یک حمام الکترولیتی است. ای کوتینگ یا پوشش الکتریکی که با ایجاد جریان الکتریکی، رنگ بر روی پروفیل و یا ورق آلومینیوم مونتاژ شده قرار میگیرد میگویند.ای کوتینگ یا پوشش الکتریکی به روش غوطه وری، یک فرایند با تکنولوژی بالا است که اخیراً در پنجاه سال گذشته توسعه یافته است. از مزایای نمای کامپوزیت می توان به سبکی، تنوع رنگ بالا، قابلیت شستشو، مقاومت در برابر حرارت، رطوبت و صدا اشاره کرد. پوشش خارجی Betopan، سیستمی که می توان آن را جدید دانست ، سال ها از نما محافظت می کند و روشی اقتصادی مناسبی است. نمای ساختمان، به عنوان یک لباس برای سازه است؛ همان طور که برای لباس خود، زمان و هزینه صرف میکنید، باید برای نمای ساختمان هم ارزش و اهمیت قائل شوید؛ چرا که این روز ها در دوره و در میان مردمی زندگی میکنیم، که بیش از هر چیزی به ظاهر توجه میکنند؛ به عنوان مثال، برای خرید یک ساختمان نمای آن را اولین اولویت قضاوت خود قرار میدهند؛ حال اگر نمای مجتمع مورد نظر، مورد قبول آن ها واقع شود، از قسمت های داخلی دیدن میکنند.

مصالح نمای خشک

آثار تزیینی مختلفی با توجه به سلیقه خاص افراد وجود دارد. مورد توجه بسیاری از سازندگان قرار گرفته . قرار گیرند، بهترین نمای خود را نشان میدهند. چنین پوشش هایی اغلب در طراحی داخلی و همچنین نمای خارجی ترجیح داده می شوند. در حقیقت نما، با همه سادگی که در ظاهر به نظر میآید، بخشی جداییناپذیر برای طراحی کلی یک ساختمان بهشمار میرود و این فرصت را ایجاد میکند که به ساختمان، شخصیت و تمایز اعطا کنید. دو گروه از سنگهای طبیعی که در نمای ساختمان به کار میروند سنگهای آهکی و سنگهای آذرین هستند. سرامیک نمای ساختمان دره در مدل های متباين است که سرامیک طرح محك دارای معامله فروش عالی می باشد. در کنار این معایب بهینه سازی مدول ها، استفاده از متریال های نوین و سبک تر و تامین انرژی لازم از طریق عناصر تشکیل دهنده ی نما، به عنوان مزایای طراحی نمای هوشمند است که باعث پایداری هر چه بیشتر این نما می شوند. میکروسمنت یکی از پوشش های نوین پلیمری – سیمانی می باشد. این چوشش نوین تاثیر شگرفی بر زیبایی و مدرن شدن فضا دارد. تنوع زیادی در رنگ و بافت وجود دارد.  Po st h᠎as be​en gener᠎at​ed with behsaznama C᠎onte nt Gener᠎at᠎or DEMO!

قیمت اجرای نمای خشک

برای هر ساختمان طرح های منحصر به فردی وجود دارد. سیستم های Betopan که از ترکیب چوب و سیمان به دست می آیند ، بر روی سطوح مرطوب به راحتی تغییر شکل نمی دهند و روی آن ها کپک نمی زنند. این نوع سرامیک با تعبیه نهج کام و زبانه مداخل دو نمط بالا و پایین، مسائل نامربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک را به سوي طور صد سرپوش صد پاسخ می کند؛ بوسيله طوری که هوا پشت دم می رودخانه ولی آب و رطوبت قسم به هیچ پول به مقصد ملجا آشوب تاثير نمی کند. به همین دلیل نمی توان از طرح دکوراتیو مناسب برای الگوهای خاص صحبت کرد. پوشش خارجی چوبی را می توان با مواد چوبی طبیعی یا محصولات چوبی مصنوعی ساخت. به طور مثال در سیستم نمای کاور کپ (Cover Cap) یا اصطلاحا درپوش دار، پلی آمید روی لامل قرار میگیرد، اما در سیستم فریم لس استپ یونیت (Full Frameless)، پلی آمید درون خود لاملها جایگیری میشوند. پلیمر مبتنی بر PVC از دهه 1960 به طور گسترده در نمای بیرونی استفاده شده است.

مقاله غیرمعمول حقایقی را در مورد نمای خشک سنگ به شما می دهد که فقط تعداد کمی از افراد از وجود آنها می دانند

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ایران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید