افزایش نمای خشک تخصص شما

جهت مشاوره و اجرا نما در این زمینه می توانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. نمای ساختمان کارآمد و قابل ساخت باعث ایجاد یک ساختمان بهتر می شود و ما دائماً برای ارائه نمای ساختمان کارآمدتر کار می کنیم، همچنین برای مشاوره و اجرا نما میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. امروزه طراحی و اجرای نمای ساختمان از مراحل مهم ساخت بناها بهشمار میرود. و ما همیشه در حال توسعه راه های بیشتری برای نوآوری در طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان هستیم. این متریال تابش مستقیم خورشید را کاهش می دهد و در عین حال نور طبیعی روز وارد ساختمان را نیز کاهش می دهد. این متریال دارای وزنی سبک ، در عین حال مستحکم که یک مصالح ساختمانی عالی می سازد، از این رو یک روکش نما منحصر به فرد است. قبل از این که بتوانیم در رابطه با طراحی نمای مدرن صحبت کنیم، باید از مفهوم اصلی نما اطلاع داشته باشید. Data h as  been gen erat​ed  wi th behsaznama Content ᠎Generator DEMO.

یافتن بهترین اجرای نما

از مزایای این قطعه ساختمانی میتوان به قیمت مناسب، سازگاری با اقلیمهای مختلف، وزن پایین، تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و مقاوم بودن آن در برابر اشعه uv نام برد. از ویژگیهای منحصر به فرد آجر، مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و قابل استفاده بودن در اقلیمهای متفاوت است. با توجه به متفاوت بودن این نوع سرامیک با مدلهایی که در کف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرد، اجرا و نصب آنها نیز به اعمال شیوههایی مخصوص نیاز دارد. از ترکیب این دو عبارت یا در حقیقت این دو نوع حائل، محققان به ترکیبی دست پیدا کردهاند که هم استحکام و مقاومت دیوار را دارد و هم زیبایی و سبکی پرده را دارا شده است. تعریف سبک کلاسیک دشوار است زیرا در بیشتر موارد منجر به محدود کردن اصل سبک می شود. مشاوره و اجرا نما، نیازمند متخصصان این حوزه می باشد و طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان نیازمند تجربه ای بالا در این زمینه میباشد.

شرکت طراح و مجری نما

بهتر است قبل از تصمیم گیری درباره نمای ساختمان خود،حتما از مشاوره نمای ساختمان استفاده کنید و طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان را به کارشناسان ماهر این زمینه بسپارید. سیستم های کرتین وال امروزه اهمیتی همچون دیگر عناصر سازه ای در ساختمان دارند که به دلیل قرار گرفتن در معرض جو خارجی باید به درستی طراحی، نصب و نگهداری شوند تا عملکرد و پایداری مناسب را داشته باشند. سنگ از قدیمیترین مصالحی است که مصرف آن در ساخت بخشهای مختلف سازه از جمله نما قدمتی دیرینه دارد. بطور کلی اسپایدر دارای سیستم متنوع ساختار سازه ای از سیستم سازه های فلزی، کابلی و شیشه ای می باشد که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده می شود. نماکاری نه تنها ساختمان را زیباتر می کند بلکه آن را در برابر عوامل مخرب بیرونی حفظ می کند. در برخی موارد نیز از ترکیب آن با مصالحی همچون سنگ، ظاهری منحصر به فرد به ظاهر ساختمان میبخشد. طراحی مهندسی و کاهش پرت مصالح با توجه به طراحی فنی و مهندسی دقیق نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک های مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت اجرا باقی خواهد گذارد.

نمای خشک در ایران

تحقیقات زیادی پیرامون تاثیر محیط بر روان افراد صورت گرفته و این موضوع توسط روانشناسان به اثبات رسیده است. سنگ و چوب از جمله عناصر طبیعی هستند که در نمای بسیاری از ساختمانهای مدرن بهکار گرفته شده و استقبال بینظیری نیز از آنها شده است. بهتر است بدانید انتخاب سنگ مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، مهمترین فاکتوری است که مجری نمای مدرن باید مد نظر داشته باشد. به دلیل بهرهمندی از مصالح مختلف، در سبک مدرن شاهد تنوع چشمگیر مثل ترکیب آجر و بتن، ترکیب سنگ و آجر، ترکیب نمای کامپوزیت و شیشه و… در حال حاضر بسیاری از شرکتهایی که مجری نمای مدرن ساختمان هستند، با ترکیب آجر و مصالح جدید، نماهای بسیار زیبا و خاصی برای ساختمانها طراحی میکنند. آرشیتکت یک پروژه ساختمانی یا مجری نمای کرتین وال قبل از انتخاب سیستم اجرایی در نماهای کرتین وال شیشه ای باید از لحاظ مسائل استاتیکی دوعامل اصلی را در نظر داشته باشد. صاحبان ساختمان پیش از انتخاب نوع خاصی از نمای خشک می بایست به خیلی چیزها دقت نمایند. سالها است که جهان با سرعتی باور نکردی به سمت صنعتی شدن پیش میرود. بدین ترتیب ماندگاری و ایمنی نیز به واقع نمایی و زیباییِ شیشه افزوده شد و این ویژگی ها، در کنارِ دوام و صرفه یِِ فوق العاده شیشه نسبت به موادی چون آهن و چوب، کاربردِ آن را بیش از پیش گسترش داد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد انواع روش های نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید