استفاده از 6 سیستم های مدرن نما استراتژی‌هایی مانند حرفه‌ای‌ها

چنانچه طرح پیشنهادی شما از دیدگاه او مورد تایید نبود اجرای این نما در نهایت منجر به اختلافاتی خواهد شد. این موضوع باعث می شود چسبندگی سنگ ها به نمای ساختمان بیشتر شود و نمای ساختمان ساختار مستحکم تری داشته باشید. اگر در این مورد بی توجهی به خرج دهید و اهمیتی به این موضوع ندهید شک نداشته باشید که بعدها ساکنین از شما گله و شکایت خواهند داشت. اگر قصد دارید نمای سنگی را اجرا کنید، باید حتما به مدت چند روز پیاپی دوغاب ها را آب پاشی کنید. بنابراین اگر قصد اجرای نمای سنگی در فصل زمستان را دارید، اجازه دهید هوا به یک تعادل نسبی برسد. اگر به عنوان یک معمار یا طراح نما مشغول به طراحی نمای ساختمان شده اید اما طراحی داخلی را معمار دیگری انجام داده است باید به سبک و سیاق طراحی او دقت داشته باشید و آن را مورد تحلیل قرار دهید. این امر موجب می شود تا سنگ ها در نمای ساختمان قفل شوند و به این راحتی ها از نما جدا نشوند. لاستیک های مخفی در این فریم ها برای هوابندی و آبندی نما تعبیه شده است تا شیشه به آسانی روی آن ها قرار بگیرد.

نصاب نمای سرامیک خشک

در نتیجه فلز آلومینیوم بهترین متریال برای ساخت نمای مدرن به شمار می آید. به طور کلی سرامیک نما با دو روش نصب خشک یا مهار شده و روش نصب تر یا چسبانده شده صورت می گیرد. به این ترتیب، وزن وارد شده حاصل از نصب شیشهها بر ساختمان کاهش پیدا میکند. این سازه با سقف شیشه ای خود توسط 16 ستون فولادی منحنی که هر کدام 90 تن وزن دارند پشتیبانی می شود. اين نماها ساختاري نيستند و با طراحي، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالي که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل مي کنند. به صورت کلی طراحی نمای هوشمند عبارت است از طراحی نمایی که به عوامل محیطی نظیر تابش آفتاب، میزان رطوبت، دمای محیط یا عوامل دیگری واکنش نشان می دهند. بنابراین در جایگاه فردی که می خواهید طراحی نمای ساختمان خود را به یک پیمانکار بسپارید دقت به میزان تجربه و مهارت او در اجرای نما داشته باشید. طبیعتاً یک مجتمع تجاری یا یک پاساژ با یک ساختمان مسکونی متفاوت است و باید نکاتی را در نظر گرفت، برای مثال: نوسان ساختمان و میزان حرکت آن، مسیری برای هدایت آب و حتی در نظر گرفتن نکاتی برای به وجود آوردن راندمان بالا برای سیستم حرارتی و گرمایشی، سرمایش و روشنایی که در مجموع مقرون به صرفه باشد.

به طور مثال در نماهای چوبی برای زیرسازی نمای ساختمان از دو روش فلزی و سیمانی استفاده می شود که در روش فلزی پروفیل های قوطی با فاصله نیم متری عمود بر هم نصب می شوند. اجرای سرامیک خشک پروژه آزادی واقع در خیابان آزادی ، در حال نصب می باشد. سیستم های مدرن نماسازی یا همان نمای خشک که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود. در صورتی که به این نکته بی توجه باشید ممکن است بعد از چند سال نمای ساختمان به نمایی تبدیل شود که قابل تشخیص با روز اولش نباشد. به جای این کار بهتر است سیم اسکوپ را در بخش های مختلف از یک سنگ اجرا کنید. از این رو خط معمار در این بخش قصد دارد تا شما عزیزان را به طور خلاصه با مراحل اجرای نمای ساختمان آشنا سازد. زیبایی و درخشندگی نما بخشی از داستان است و الحق هم که بخش جذاب داستان است. ᠎This h​as been c re ated by G SA C ontent Gene ra​tor ​DEMO!

یکی از مزایای نمای سیمانی آپارتمانی و یا ساختمانی، مقاوم بودن آن در برابر شرایط متنوع آب و هوایی همانند بارون، باد، برف، یخبندان و غیره است و البته لازم به ذکر است که باتوجهبه مواد تشکیل دهنده نمای سیمانی، مزیت جذاب آن این است که به مرور زمان نسبت به موقعیت آب و هوایی مقاومتر خواهند شد. نمای زیبا و جذاب علاوه بر این که توجه مخاطبانش را جلب می کند، همچنین نقش مهمی را در سیمای بصری شهر ایفا می کند. نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای دارد متشکل از دو لایه شیشه سکوریت 6میلیمتر فلوت استاندارد درجه یک ودر لایه طلق که در مجموع 52/1میلیمتر و در بین دو شیشه سکوریت قرار می گیرد. بعد از خشک شدن نیز در اندازههای استاندارد برش میدهند. بنابراین در انتخاب نوع متریال مصرفی به این موضوع دقت داشته باشید که این متریال به هدر رفت انرژی دامن نزنند. اما از طرف دیگر شما باید به فکر صرفه جویی در مصرف انرژی باشید. به گزارش ایران اینترنشنال، ساختمان نخست پلاسکو، «با خاطره بسیاری از تهرانیها یا آنهایی که گذرشان به چهارراه استانبول افتاده گره خورده بود». یکی از مهم ترین نکات اجرایی نمای ساختمان این است که شما پیش از اجرای نما باید از صاحب ساختمان تایید او را دریافت کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نماهای مدرن وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید