استدلال برای خلاص شدن از نمای مدرن

در این ساختمان طراحان از آجر به عنوان متریال اصلی طراحی نما به کار گرفته اند. همچنین عناصری مانند پنجره ها، بازشوهای در، متریال کاربردی، سبک طراحی، افزودن گیاهان طبیعی و همچنین جزئیات و تزئینات از مواردی است که در طراحی نما باید با یکدیگر در تناسب باشند. به آثار معماری گذشته که می نگریم، می بینیم که معماران هیچ گاه سطوح آجرکاری را ساده رها نکرده اند و همواره سعی کردند تا با استفاده از نوع چینش آجرها طرح های خلاقانه ایجاد کنند. نکته جالبی که در معماری خانه های قدیم اصفهان وجود دارد این است که معماری درونگرایی داشتند، زیرا آن ها دوست نداشتند که تفاوت میان زندگی اشراف و مردم عادی از در بیرون از خانه ها به چشم بیاید. در طراحی نمای پروژه ما شاهد نوارهایی هستیم که از سطح به عمق و از بیرون به درون حرکت کرده اند و علاوه بر نماسازی موجب افزایش ارتباط میان فضای درون و بیرونی می شود. جای گذاری تمامی المان ها، بر اساس ساختار پلان و بر هم نهشت هر واحد بر دیگری شکلگرفته و ارتباط تنگاتنگی میان فرم و عملکرد را به وجود آورده است. پانل های آلومینیومی مناسب نمای کامپوزیت نانو بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا با نام تکنولوژی نانو ساخته می شوند. ᠎Da᠎ta w as gen᠎erated by  behsaznama  Content Gene᠎ra​tor DE᠎MO.

های جالب استفاده میشود.

در مواردی که نمای مشبک جی ار سی روی شیشه نصب گردد نیازی به آب بندی وجود ندارد. در این پروژه آجرها به صورت کرکره هایی که روی سطح شیشه ای نما کشیده شده اند، دید مناسب به فضای بیرونی شهر تعریف جدیدی از کاربرد آجر را نمایش می دهد که کانسپت اصلی پروژه را شکل می دهد. در مورد متریال، طراحان از رنگ های خنثی و سنگ هایی با بافت درشت و زبر برای این بلوک استفاده کردند. همچنین این روزها از لوورها برای ایجاد نماهای جالب استفاده میشود. شیشه ها در این نما از سمت نمای خارجی روی شبکه ی ساخته شده از پروفیل های لامل قرار گرفته و توسط پروفیل های شیشه خور ثابت می شوند.در انتها شیشه خورها با روکوب ها پوشیده می شوند. در طراحی نمای این ساختمان مسکونی عمده مترایل به کالر رفته آجر و سنگ می باشد.در این پروژه ایجاد تنوع و پرهیز از صلب بودن نما به وسیله غیر هم سطح نمودن سطوح اصلی بصری و ایجاد حجم در سمت تراس ها با توجه به فاکتور اقتصاد و ایجاد هماهنگی با نماهای مجاور با تلفیق سنگ و آجر و روح بخشی به آن به وسیله نورپردازی صورت پذیرفته است.  This data was written by G SA Con᠎tent G᠎ener​ator Demov᠎ersion​.

بنابراین طراح می تواند پا را فراتر از حد و مرزهای طراحی کلاسیک و حتی طراحی مدرن بگذارد و اقدام به در هم شکستن قید و بندها نماید. متریال به کار رفته در نما شیشه می باشد. آن ها برای این که ارتفاع طبقات بلندتر دیده شوند و خط های افقی بارش گیرها را خنثی کند، آجرها را به صورت عمودی و با خطوط بند عمودی تیره به کار برده اند. تقریبا از یک سال گذشته مدل طراحی twisting روی کار آمد تا به آپارتمان ها امکان مشاهده رودخانه هادسون را به دهد. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. آجرها الگوهای مختلفی را بر روی هر یک از حجم های نما را ایجاد می کنند و از طریق برخی خطوط فواصل و بافت های مختلفی را می سازند که به راحتی قابل تشخیص هستند. به فرض مثال شما می خواهید برای قسمت ورودی خانه خود یک نوع در زیبا بکار ببرید و یا در بخش تراس ساختمان خود می خواهید یک تراس شیک داشته باشید که نمای ساختمان شما را زیبا کند. حجم نمای ساختمان دارای حرکتی منحنی و سیال می باشد که معرف روحیا و شخصیت کلی این دفتر می باشد.

تا زمانی که نمای مدرن را دیده باشید تصور می کنید که این سبک از نما بسیار خلاقانه و بکر است. اغلب مردم زمانی که به نمای پست مدرن نگاه می کنند مدت ها به آن خیره می مانند و در رمز و راز آن غرق می شوند. متریال انتخابی برای نما سنگ و شیشه می باشد و با استفاده از آن ها کنتراست ایجاد شده و همین امر نگاه مخاطبان را به خود جذب می کند. همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی پروژه ها از متریال گوناگونی در ساخت آن ها استفاده شده که به طور خلاصه راجع به هرکدام توضیح خواهیم داد. به گونه ای که می توان نمای یک ساختمان را پوشش و لباس آن ساختمان در نظر گرفت. در طراحی نمای ساختمان موارد زیادی وجود دارد که طراحان در هنگام طراحی باید آن ها در نظر بگیرند. طراحی این پروژه را مهندسان مشاور شهر و اندیشه انجام داده است. پروژه در ۲ کیلومتر شهر ساری قرار دارد. در طراحی ویلا مواردی مهمی وجود دارد که به کاگیری آنها می تواند نمای باغ ویلای شما را بسیار چشم نواز کند.

قیمت سنگ نمای خشک بعداً}

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نحوه نصب نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید