از کرتین وال برای اینکه یکی عاشق شما شود استفاده کنید

کاهش خطای انسانی به دلیل تولید صنعتی مصالح، هماهنگی رفتار مصالح در برابر تغییرات دمایی، کاهش پرت مصالح به دلیل انجام محاسبات دقیق برای زیرسازی و طرح نما، وعواملی از این قبیل باعث افزایش کیفیت اجرای این نما می شود. البته بستگی به سمت این دارد که نوعی و کیفیت بار چگونه باشد. در این روش بخاطر استفاده از کلیپس ها، سرعت و کیفیت اجرای کار افزایش می یابد. در این روش با توجه به استفاده از زیرسازی آلومینیومی، حجم زیادی از زیرسازی آهنی کاهش می یابد. وجود لایه هوا در بین ساختمان و نما، باعث می شود که بخار آب به راحتی از ساختمان خارج شود و رطوبت در جداره ساختمان کاهش یابد. عایق بودن جداره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود. استفاده از علم شیمی و زیست شناسی برای بهبود عملکردهای مصالح مختلف موجب شده است تا ساختمانها بتوانند علاوه بر رسیدن به پایداری و صرفه جویی در مصرف انرژی، از ویژگیهای بصری منحصر به فردی نیز برخوردار شوند. از دیگر متریالهای مورد استفاده در نمای ساختمانها استفاده از ورقههای آلومینیومی کامپوزیت میباشد. شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد.

ی سنگ به دو روش تر و خشک اجرا می شود.

سبکی وزن: ورق های کامپوزیت دارای وزن کمی حدود 8 – 5 کیلوگرم در هر مترمربع می باشند که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن می باشد. این روش، برای اجرای سنگ های دارای ضخامت بیش از 2 سانتی متر توصیه می شود. وقتی که در نمای ساختمان از سنگ استفاده میکنیم، علی رغم این که دارای زیبایی است اما چون سنگهای به کار برده شده در نما دارای سطحی صاف و صیقلی هستند ممکن است با ملاتی که در پشت آن قرار میگیرد چسبندگی کامل پیدا نکرده و در صورت وقوع زلزله نه چندان بزرگ و یا به دلیل اختلاف ضریب انبساط حرارتی سنگ با ماسه و سیمان پشت آن، ملات پشت سنگ از آن جدا شده و به احتمال خیلی زیاد سنگ نما سقوط خواهد نمود. اجرای نمای سنگ خشک، سرعت اجرای بسیار بالاتری نسبت به روش اجرای سنگ تر (با ملات) دارد. نمای سنگ به دو روش تر و خشک اجرا می شود. در این مقاله در مورد اجرای نمای سنگ خشک توضیحاتی ارائه خواهد شد. در اجرای نمای خشک، پیشرفت هایی صورت گرفته است که باعث منحصر به فرد شدن اجرای نمای ساختمان به روش خشک شود.

قابلیت تعویض و تعمیر قسمت های مختلف نما هم باعث کاهش هزینه های تعمیر و بازسازی می شود. به دلیل عدم استفاده از روش های دوغابی در این روش، امکان اجرای این روش نما در بخش های مختلف نما، بالا و پایین نما و… می شود. همچنین با اجرای نمای خشک، قسمت های مختلف نما، به صورت جداگانه تغییر مکان می دهند. سنگی که در اجرای نمای سنگ خشک به کار برده می شود بایستی ضخامت بیشتری نسبت به سنگ های اجرا شده به روش با ملات (تر) داشته باشد. قیمت این سنگ ها نه تنها نسبت به نمای چوب خیلی خیلی ارزانتر است بلکه از نمای سنگ معمولی نیز ارزان تر است.برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول کلیک کنید. برند متریال های استفاده شده جهت اجرای این نوع نماها نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این نماها به شمار می آید. آنها را میتوان در هر نوع پوشش، پارتیشن، سقف کاذب و غیره استفاده کرد. همچنین باید توجه کرد که اقلیم و شرایط آب و هوایی که بنا در آن واقع شده، چگونه است.

نمای خشک در ساختمان

This po st has be en written by G᠎SA Content Generator DEMO᠎!

اقلیم منطقه از دیگر مواردی است که باید در طراحی نما مورد توجه قرار گیرد. باید هماهنگ باشد. و این هماهنگی حتی شامل درب ورودی ساختمان نیز می شود. شیشه سکوریت که طیِ فرایندی دقیق بر روی شیشه های خام حاصل می شود حتی اگر هم در شرایطِ بسیار خاص و ویژه بشکند به قطعاتِ بسیار ریزی تبدیل می شود که به هیچ وجه برنده و خطرناک نیستند. بنابراین اگر بخواهید از محصولات نوینی همچون چوب پلاست در اجرای نما استفاده کنید، قطعا تفاوتهای آشکاری در نمای مدرن و کلاسیک مشاهده خواهید کرد. انتخاب لیوان مناسب. بنابراین اگر می خواهید سبک نمای خود به طور هم کلاس و دوستدار محیط زیست باشد ، انواع مختلفی از عینک وجود دارد که به وفور در بازار موجود است. بنابراین استانداردهای لازم برای انجام این نما صورت میگیرد که فاقد هر نوع شخصیت میباشد و همین موضوع توانسته تا دلیل اهمیت نمای ساختمان مسکونی باشد. در این نوع طراحی نما همانطور که از نامش نیز پیداست اصل در سادگی، نفی هرگونه تزئینات زاید، کاربرد ساده و صریح فرم ها و استفاده از تعداد محدودی از مصالح است. سبک بودن ساختمان و تغییر مکان های جانبی جداگانه، باعث عدم ترک خوردگی و سقوط مصالح از نما می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه نصب نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید