از نمای مدرن استفاده کنید – این نکات را بخوانید 9

اگر شما در محل هایی که دارای رطوبت بالایی هستند، از این نوع نما استفاده کنید، علاوه بر این که رطوبت را به خود جذب می کنند، ممکن است آن را به داخل ساختمان منتقل کرده و ساختمان با نم زدگی مواجه بهساز نما شود. قبل از اجراینمای کامپوزیت باید زیرسازی کامپوزیت به درستی با شاسی کشی یا زیرسازیآلومینیوم روی دیوار مورد نظر انجام می شود. ورقهای کامپوزیت دراین روش پس از برش در کارخانه به محل مورد نظر انتقال داده می شود. سیستم هنگینگ روشاستاندارد و بهتری نسبت به سیستم فیکس است. علت این نامگذاری حرکت به صورت ریلی و قابل رگلاژبودن پنل ها است. قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان به چه عواملی بستگی دارد؟ چه در مورد تجارت و چه در مورد زندگی؟ انواع سنگ نمای ساختمان چیست و هرکدام چه ویژگیهایی دارند؟ بعضی از سنگها مانند سنگهای باغ ابریشم ویا مرمر یا مرمریت ویا انواع سنگهای چینی دارای سطحی صیقلی بوده وبا توجه به اینکه سنگ خاصیت مکندگی چندانی ندارد به خوبی به نما نمی چسبد و ممکن اسن بعد از مدتی از نما جدا شده و سقوط نماید برای جلوگیری از این کار باید از پشت آنها را بوسیله میله های مخصوصی که به آن اصطلاحاً اسکوب می گویند یه دیوار محکم نمود اسکوب انواع مختلفی دارد.

ی کامپوزیت، پنل ها به راحتی جدا می شوند.

این لایه اطمینان می دهد که آب و هوا بر فلز تأثیر نمی گذارد و از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند. اگر بخواهید کمی جدیتر به این موضوع فکر کنید، هنگامی که به یک ساختمان رفت و آمد میکنید، به کمک نمای آن میتوانید آن را از دیگر ساختمانها تشخیص بدهید و ممکن است سلیقه شما بر اساس نمای برخی از ساختمانها باشد و برخی دیگر با سلیقه شما همخوانی نداشته باشد. پیشنهاد می شود از مصالحی در نمای ساختمان مسکونی استفاده شود که در شهر یا استان مورد نظر، آن مصالح به وفور یافت شود و بسته به اقلیم منطقه مصالح نمای خود را انتخاب کنید. قاعده ای که در سبک معماری یک کشور و در مقیاس کوچکتر در یک شهر به کار می رود شامل باورها و اعتقادات آن سرزمین است. زیرا در این روش نیاز به آب بندی نماکامپوزیت با چسب نیست و این روش استحکام بالاتری در مقابل طوفان و زلزله دارد و درصورت نیاز به تعمیرات نمای کامپوزیت، پنل ها به راحتی جدا می شوند. نوع نمایی که انتخاب میکنید نقش مهمی در برجستهکردن ساختمان شما از نظر زیباییشناسی و همچنین عملکرد عاقلانه دارد. متخصصین ما جهت ارائه مشاوره و اعلام هزینهاجرای نمای کامپوزیت با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتانقرار خواهند داد.

سطح درمان نشده با قرار گرفتن در معرض نور UV به مرور زمان به زیبایی خاکستری نقره ای می شود. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در ساختمانهای تجاری و اداری می باشد و در صفحه شیشه ای آن هیچ سازه عمودی و افقی دیده نمیشود، درست همان موضوعی که در نماهای کرتین وال به عنوان یک نقطه ضعف مطرح می شود. در هرصورت نصاب کامپوزیت نما باید شرایط را از نزدیک بررسی کند تا بتواندقیمت دقیقی را اعلام کند. کلیت نما می بایست اتصالات محکم و مقاومی را با سازه اصلی داشته باشد. بدین منظور می بایست بدنه ساختمان با ساختار سازه ای ساختمان اتصالات یکپارچه داشته باشد. نمای کامپوزیت ساختمانی در نماهای مدرن جایگاهویژه ای دارد. یک پوست خارجی یا نمای ساختمان خوب که طراحی شده است در مقایسه با نمای معمولی ساختمان درجه بالایی از راحتی صوتی را برای سرنشینان خود فراهم می کند. در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۸، صادق خلخالی در یک دادگاه ۲۰ دقیقهای او را محاکمه کرد و برایش مجازات اعدام را در نظر گرفت؛ سپس در روز بعد، القانیان به همراه زندانیهای دیگر در زندان قصر تیرباران شد.

گروه معماری بام به عنوان بهترین تیم برای ارائه ایدهها و خلاقیتهایی در نمای مدرن، کمک خواهد کرد تا طراحی این نما به بهترین حالت ممکن و با سلیقه کارفرما به درستی انجام بگیرد. در مقاله قبلی که ازهمین وب سایت منتشر شد انواع آجرهای نما را نام بردیم و درمورد هرکدام توضیح مختصری دادیم. می توان نورپردازی نمای مدرن ساختمان ها را به صورت هوشمند انجام داد. امروزه از سنگ دیوریت در کف ساختمان،پله ها و نماکاری استفاده می شود.این سنگ کمیاب است و اغلب در مناطق آتش فشانی یافت می شود.در گذشته این سنگ را برای نوشتن کتیبه به کار می بردند.سختی سنگ دیوریت به حدی است که در دوران باستان از آن برای تراشکاری سنگ گرانیت استفاده میکرده اند. در نماسازیمدرن استفاده از ورق کامپوزیت به دلایل مختلفی مورد توجه طراحان قرار گرفته است کهتعدادی از آنها را شرح می دهیم. مورد اول متراژ مورد نظر است.طبعا قیمت اجرای نما کامپوزیت به صورت متری محاسبه می شود وهرچه متراژ بالاتر باشد قیمت نمای کامپوزیت نیز بالاتر می رود. قیمت نصب نمایکامپوزیت نما به موارد مختلفی بستگی دارد. This ᠎po st has been w ri​tten  wi​th the ​he᠎lp of  GS A Co᠎nt ent ᠎Ge​nerator ᠎DEMO .

دیدگاهتان را بنویسید