از نمای سنگ Impact شنیده اید؟ اینجا این است

از طرفی دیگر با توجه به اینکه متریال های نما روز به روز در حال افزایش هستند انتخاب اینکه چه نوع متریالی برای نما مناسب است کار اجرای نما را سخت تر می کند. در واقع این ۲ فاکتور اصلی نقش مهمی در میزان هزینه کرد برای طراحی نما مدرن دارد . میزان هزینه کرد در طراحی نما مدرن رابطه مستقیمی با نوع ” طرح ” و ” متریال ” انتخابی دارد . در این روش پس از زیرسازی اولیه و آماده کردن سطوح جهت اجرای چسب ، سطوح چربی زدایی می شود و پس از زدن پرایمر مخصوص آماده نصب کاشی ها بوسیله دو نوع چسب مخصوص SIKA می شوند. در این روش برخلاف روش نصب با چسب از سنگ هایی با ضخامت بیشتر از 5/2 سانتی متر استفاده می شود، در این روش ابتدا با استفاده از دستگاه شیار زن در ضخامت سنگ ها شیاری به عرض 3 زالی 5 سانتی متر ایجاد کرده و پس از زیرسازی آلومینیومی با قراردادن کلمپ یا انکرهای مخصوص در شیار سنگ عملیات نصب اجرا می شود. در نمای شیشه ای فریم لس، هر یک از دهانه های شیشه دارای فریمی است که از پشت شیشه را قاب کرده و روی لامل توسط لقمه های آلومینیومی ویژه نگه داشته می شوند و از خارج ساختمان تنها درز مابین شیشه ها قابل رویت خواهد بود. Th᠎is article was created by behsaznama  Conte​nt G ener at​or D em​ov er si on᠎!

روش اجرای نمای خشک

در سیستم پنجره مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. برای ارتباط با شرکت آکاد با شماره ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ تماس بگیرید. شرکت نورپردازی رسام نور نمای سیمای شهر با نام تجاری نماتکس فعالیت خودرا از سال 1389 دربخش واردات و توزیع قطعات و انتقال تکنولوژی های مدرن نورپردازی آغاز نمود. با هدف بهبود کیفیت زندگی شهرنشینی, کمک به بهبود زیبایی بصری شهری و کاهش اتلاف انرژی از اولین اهداف تاسیس و فعالیت گروه مهندسان مهرازان نما بوده است. طراحی و انتخاب مصالح نما، نمایانگر معماری سنتی ایران با تفاوت های جزئی در جزئیات است تا آن را با زندگی امروزی سازگار کند. علم معماری و طراحی ساختمان با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای کنونی و همچنین حس زیبایی شناسی انسان طی دهه های اخیر قرن بیستم تاکنون با شتابی قابل توجه دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که نمای ساختمان ها نیز تأثیر بسزایی را از این تحولات پذیرا بوده است.

طراح و مجری نمای خشک

این شرکت توانسته است در طی سالها همکاری گسترده با معتبرترین شرکت های تولیدکننده جهانی وکسب دانش فنی در حوزه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های نورپردازی مدرن، با خلق ایده های نو و اجرای موفق پروژه های عظیم نورپردازی نما ساختمان با هدف به روز رسانی در این صنعت، نام خود را درمیان پیشگامان این صنعت مطرح نماید. بایرامیکس بعد از اجرا و خشک شدن، نمای سنگ تزئینی به خود می­ گیرد. استفاده می شود و همین امر باعث می شود که نماهای خشک از تنوع رنگ و بافت زیادی برخوردار باشند. نمای ساختمان در تعریف و شکل ­دهی شهر نقش بسیار مهمی ایفا می­ کند، بنابراین در نمای ساختمان­ها باید به مساله همگونی نمای شهری توجه بسیاری داشت، زیرا اگر نمای هر ساختمان را بی ­توجه به بافت شهر و بدون در نظر گرفتن ساختمان­های همجوار طراحی کنیم، ناهمگونی غیر قابل جبرانی را در سطح شهر رواج می­دهیم و با این عمل­، بی­ هویتی و تضاد شهری ناخواسته گسترش می ­یابد. اما از آنجاییکه ما همیشه به دنبال ایجاد حس تازگی و تنوع هستیم باید بتوانیم متریال جدید در حوزه نمای ساختمان را شناسایی و آن را به بازار نمای ساختمان وارد کنیم. از سوی دیگر بلوک شرقی با بیش ترین شفافیت طراحی شد زیرا ارتباط پروژه با شهر است و افراد پیاده می توانند هنگام عبور از خیابان مجاور آن را ببینند.

انواع روش های نمای خشک

نمای شهری دیگر حاصل کنار هم نهادن نماهای تک بناها در یک راستا نیست و در ترکیب خود مفهومی فراتر را در ابعاد زیباشناسی، نشانه­ شناسی، معناشناسی و حتی عملکردی و زیست محیطی عینیت می ­بخشد. امروزه استقاده از نماهای خشک به دلیل مزایای منحصر به فردش نسبت به دیگر مصالح نما از الویت بیشتری برخواردار است. نماهای خشک نوعی نمای مدرن به شمار می آیند. ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی ساختمان از جمله تحولات این صنعت بوده است که البته سیستم های خشک مزایای بسیار زیادی را در برمی گیرد که به آن اشاره خواهیم شرکتهای نمای خشک کرد. نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک گفته می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگه داشتن سرامیک، از بیرون قابل رویت هستند. نمای خشک نامشهود به گونه دیگری از سیستم ها اطلاق می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها ، پس از نصب نما قابل مشاهده و رویت نمی باشند. This po st h as been generated by G᠎SA Cont ent Genera to r  DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید