از انجام نمای خشک به روش قدیمی بیمار و خسته شده اید؟ این را بخوان

امروز با مطلب طراحی و اجرای نما و اینکه یک نمای بیرونی که یکی از قسمت های اصلی و مورد توجه یک ساختمان ،هم از نظر طراحی منظر و هم از نظر زیبایی محیط زندگی مان است را مورد بررسی قرار خواهیم داد . در طراحی پروفیل های این سیستم مباحث مربوط به زلزله, باد و محاسبات استاتیکی رعایت شده و مصالح مورد نیاز هر پروژه بنا به اقتضای هر پروژه جداگانه محاسبه و خصوصیات پروفیل کرتین وال مربوطه مشخص می گردد. در صورتی که ساختمان نیاز به پیچ و رولپلاک نما دارد بهتر است قبل از گرم شدن و یا سرد شدن هوا و قبل از باران و وزش باد های شدید این کار را انجام داد. برای دریافت قیمت های المان های مورد نظر خود، میتوانید با مشاوران سایت ماشین سازی کلار تماس حاصل فرمایید. هنگام استفاده از GFRC، برنامه ریزی زیادی برای حمل و نقل مورد نیاز است زیرا در مقایسه با سایت قبل از بازیابی ساخته شده است. با کمک سایتهای معتبر فروش مشتریان میتوانند هر چه بیشتر و بهتر با مشخصات کیفی دستگاههای اجرای نمای GFRC آشنا شوند، قیمتهای بررسی و مقایسه و نهایتا بهترین محصول را با در نظر همه جوانب، برای خرید انتخاب کنند.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اجرای نمای خشک در مقایسه با روش­های سنتی که با استفاده از ملات سیمانی و هزاران دردسر بزرگ و کوچک انجام می­شود، از مزایای بسیاری بهره مند است. استفاده از سیستم نمای خشک در طراحی نمای ساختمان چه خارجی و چه داخلی مزایای متنوع و متعددی خواهد داشت. این نمای خشک پیشرفتهترین نمای مورد استفاده در عصر حاضر است که نسبت به بتن بسیار سبک بوده و مزایای بیشمار آن از جمله زیبایی نما، مقاومت بالا در مقابل عوامل طبیعی و آتشسوزی و… میزان ترکیبات مورد نیاز برای پوشش نمای مقاوم و استاندارد ساختمان و همچنین بالا بودن کارایی دستگاههای پاشش نمای خشک به سطح ساختمان یکی از مهمترین دغدغههای طرفداران این نما است. همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی دارد. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند.

پیچ و رولپلاک های تمام گالوانیزه در هر 40 تا ۵۰ سانت زده میشود. در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات جامع و کاملی درباره GFRC در اختیار شما قرار دهیم. شرکت نماکاران عصرنوین یکی از اولین شرکتهای مجری و طراح انواع نمای خشک در کرمان میباشد، این شرکت با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در کرمان در زمینه طراحی و اجرای نمای آلومینوم در کرمان و اجرای نمای چوب در کرمان و فروش چوب ترمو در کرمان مشغول به فعالیت میباشد. طول عمر آنها بیش از 100 سال است، به سختی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و بنابراین بسیار مقرون به صرفه هستند. ↑ «چرا شروع ساخت پلاسکو طول کشید؟ مدت ها قبل از اینکه بتن در ساختمان های رومی ظاهر شود، رومی ها از سنگ آتشفشانی بومی ایتالیا به نام توفا برای ساخت ساختمان های خود استفاده کردند. کلیه خدمات پیچ و رولپلاک و محکم سازی و ترمیم انواع سنگ های نمای ساختمان در این مجموعه دارای ضمانت ده ساله بوده و بصورت ضمانت نامه کتبی معتبر، ضمانت میگردد. نما معمولاً جلوه ی ساختمان است، این یک قطعه جدایی ناپذیر برای طراحی کلی یک ساختمان است. نما عنصری از ساختمان می باشد که امروزه جزء جدایی ناپذیر از بدنه شهری نیز به حساب می آید. C᠎on tent has been g enerated by behsaznama C onte᠎nt᠎ Gener᠎ator Demov᠎ersion​!

با این حال محاسبات مهندسی در کرتین وال یونیتایز از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، چرا که خطایی میلیمتری می تواند سبب عدم جایگذاری مناسب پانل های پیش ساخته شود، در این صورت زمان و بودجه ی مصرفی شما از بین خواهد رفت! اما این نما باید به گونه ای طراحی شود که صرفا یک صفحه دو بعدی فاقد ارزش بصری نباشد، طراحی نمای ساختمان به عنوان اولین عنصر تاثیر گذار بر مخاطب باید فکر شده و طبق اصول طراحی شود و البته که طراحی اصولی نمای ساختمان ها دارای نکته های بسیاری است که تمامی آنها درآتلیه طراحی و معماری داخلی عماد جلالی بخوبی رعایت میشود. از طرفی به دلیل خمش و سبک بودن این نما، معماران و طراحان هیچ محدودی در طراحی این نما نداشته و میتوانند تمامی طرحهای خود را عملی کنند. گروه نماکاران عصرنوین آمادگی اجرای انواع نمای خشک در کرمان را باشرایط ویژه دارد. در ادامه به معرفی دو نوع اصلی عایق میپردازیم. در این مرحله نوبت به اجرای شاسی اصلی نما می رسد که با توجه به طرح نمای موجود انجام می شود .

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه نصب نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید