اجرای نما Blueprint – شستشو و تکرار

در این مقاله بطور گسترده با انواع رنگ نمای ساختمان و ویژگی های هر یک آشنا خواهیم شد تا بتوانید مطابق با معیارهای گزینشی خود به خرید انواع رنگ نما بپردازید. بتن اکسپوز به معنی بتن نما یا بتن نمایان نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در مواد ترکیبی و روش تولید آن محصولی جدید با کاربردهای جدید ایجاد شده است. در ساخت نمای کرتین وال شیشه ای مدرن، دیوار پرده از واحدهای بزرگی تشکیل شده است که در کارخانه و مطابق با استاندارد های روز دنیا و با فناوری بسیار پیشرفته در قطعات مشخص تولید شده و به محل حمل می شوند و بر روی ساختمان نصب می شوند. الیت به عنوان تولید کننده درب و پنجره آلومینیومی و مجری نما و پیمانکار نما با داشتن مهندسان و معماران نمای خشک توانایی اجرای نمای مدرن ساختمان نظیر نمای کرتین وال، سرامیک پرسلانی، آلومینیوم کامپوزیت و … طرح نمای ساختمان نیز با توجه به نوع فعالیتش بر گرفته از ریل های قطار می باشد. در مواردی که نیاز به اعمال دو لایه رنگ نمای ساختمان وجود دارد می توانید با رنگ آمیزی مرحله ی اول تنها با گذشت یک ساعت به رنگ آمیزی لایه ی دوم بپردازید.

9 سوال در اجرای نما

این نما در دو نوع سرامیک فول بادی و سرامیک لعابدار در دسترس است . این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. اجرای نما ساختمان با استفاده از مصالح مختلفی همچون سنگ، سیمان، شیشه، چوب، آجر و کاهگل صورت میگیرد. انواع روشهای اجرای نمای خشک کدامند؟ سطح نفوذپذیری خوبی دارند و بیشتر مناسب نواحی خشک و کم رطوبت می باشند. در زمان اعمال دارای بوی نسبتاً قوی هستند که به دلیل وجود ترکیبات آلی voc می باشد لذا وجود تهویه مطبوع حین رنگ آمیزی فوقالعاده اهمیت دارد. برای پوشش دهی این قطعات بهتر از یک پرایمر زینک ریچ برای آغاز کار استفاده کنید و سپس از انواع رنگ نمای ساختمان رایج آلکیدی، پلی وینیل و بسیاری از ترکیبات آلی دیگر استفاده کنید. This article w as w​ritten  with behsaznama C onte᠎nt Gen᠎erator DEMO​.

نمای خشک در ایران

Paper Backed Vinyl / Solid Sheet Vinyl : در این نوع کاغذ دیواری، لایه دکوراتیو که به شکل یک لایه جامد از وینیل است بر روی یک زیر لایه کاغذی لامینیت می شود. از طرف دیگر هم جدا شدن لایه رویه نما، زیبایی نما را برهم میزند درصورتیکه در این نوع نما به دلیل استفاده از یک نوع مصالح، رفتار مصالح در برابر تغییرات دمایی یکسان و قابل پیشبینی خواهد بود. در ذیل برای گروه های اصلی و پرکاربرد رنگ نمای ساختمان مجموعه ای از نکات مهم را ارائه می دهیم تا با دید بازتری نسبت به انتخاب و خرید آن ها اقدام کنید. ارائه کردن طرحی مطابق با نمای ساختمان برای نورپردازی کار دشواری هزینه اجرای نمای خشک است. کنیتکس رنگی است که از ترکیب الیاف های مصنوعی و اکسید تیتان و مواد دیگر به وجود می آید و ضد آب می باشد. مصالحی که برای اجرای نمای خشک رایج هستند عبارتاند از: صفحات رزین اشباعشده، پشم معدنی بهشدت فشرده، الیاف سیلیکات کلسیم، ورقههای آلومینیوم و کاشیها و آجرهایی سفالین که گسترهای وسیع از رنگ و بافت را در برمیگیرد.

نصاب نمای خشک

با حرکت دنیا به سمت صنعتی شدن و بالا رفتن تقاضا برای ساختمانسازی، پس از رواج برجهای بلند در قرن ۷۰ میلادی در آمریکا گرایش به سمت اجرای نمای خشک بهصورت چشمگیری افزایش یافت. این آجر های سرامیکی برش شده خشک ، به راحتی قابل رقابت با انواع مختلف سرامیک هستند. جهت ارج نهادن به خواسته ها و افزایش کیفیت و بالا بردن اطمینان مشتریان ارتباط مستقیم با مدیریت با شماره تماس ۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳ امکان پذیر می باشد. زیرا رنگها نه تنها می توانند به یک ساختمان روح و زیبایی چندین برابر ببخشند، بلکه با سرعت اجرای بالای خود، به نوعی باعث ایجاد صرفه اقتصادی برای کارفرمایان خواهند شد. در اجرای نمای خشک برای اتصال المانها به یکدیگر از ملاط استفاده نمیشود. عایق حرارتی باید بهصورت مجزا از طریق اتصال مکانیکی یا چسب به سطح زیر کار متصل شود. در این روش جهت اتصال مصالح ساختمانی به نما، از چسب های مخصوص استفاده میشود. همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی دارد. نما در واقع صورت ساختمان و بهترین بیان حالتی است که فرد طراح یا مالک از خود در برابر بیرون دارد. جنس این چهارچوب ممکن است از چوب اشباعشده، فولاد یا آلومینیوم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید