اجرای نما خود را با این نکات آسان-peasy متحول کنید

عامل اول: ابعاد سنگ به کار رفته و نصب شده در ساختمان که فاصله استاندارد بین پیچ و رولپلاک نصبی در نما بایستی ۵۰ سانتی متر باشد و هر چه سنگ کوچک تر باشد به طبع اجرای پیچ و رولپلاک سخت تر و هزینه بیشتر خواهد شد. در استفاده از این سیستم باید به نکاتی نظیر ارتفاع کف تا ساختمان و همچنین هزینه حمل و نقل دقت کرد. تلاش بر این است که نمای جلویی بیشتر مستحکم و یا تزئینی باشد. از این رو پانل های دیواری استایروفومی که می توان با خیال راحت در محیط هایی که دوام آن مهم بوده از آن ها استفاده کرد نیز یکی از کاربردهای تزئینی است که کاربران می توانند با خیالی آسوده با سهولت اجرا و هزینه مقرون به صرفه آن را انتخاب کنند. سقف های سبک فضا را باز می کنند، در حالی که خطوط نور در سقف ها ، دیوارها یا نرده ها خطوط منحنی را برجسته می کنند یا عناصر خطی را تأکید می کنند. پانل های دیواری استایروفوم محبوب ترین مواد عایق در سال های اخیر هستند که عایق نماهای داخلی و خارجی را فراهم می کنند. This article was w ri tt en by behsaznama Conte nt G᠎ener ator  D em᠎ov er si᠎on!

آیا شما قطعات نمای خشک بهترین احتمالاً می‌توانید؟ 10 نشانه شکست

از ویژگی های کرتین وال می توان به عدم نفوذپذیری آب، عدم نفوذ هوا، عایق حرارتی و مقاومت در برابر باد، حرارت و صوت اشاره کرد. از قابلیتهای ویژه این متریال ساختمانی میتوان به رنگهای زیبا، نصب سریع و راحت آن و همینطور قیمت مناسبش اشاره کرد. این نوع عایق کاری بسیار متداول و سال ها مقاو مت دارد. سیستم های Betopan که از ترکیب چوب و سیمان به دست می آیند ، بر روی سطوح مرطوب به راحتی تغییر شکل نمی دهند و روی آن ها کپک نمی زنند. سیستم های Betopan حاوی مواد مضر نیستند ، بو ندارند و حتی اگر برای مدت طولانی در آب بمانند ، خراب شدن ساختار آنها شرکت نمای خشک بسیار دشوار است. این نماها انواع و اقسام و زیادی در بازار محصولات ساختمانی دارد و از مهم ترین و پرکاربردترین آنها سیستم کرتین وال شیشه ای است. این سبک از معماری احساسات متنوعی را ارائه میدهد که با انتخاب مصالح مناسب می توان ایجاد احساس در فضا را تغییر داد. بنابراین انتخاب دقیق مصالح مناسب در مقایسه با زیبایی و عملکرد آن، سهمی به سزایی در طراحی دارد.

سراسر هیجان و خلاقیت در عین زیبایی است.

در طراحی نمای مدرن سقفها میتوانند صاف یا شیبدار باشند اما سقفهای منحنی یا گنبددار و همچنین سقفهای ترکیبی و پیچیده در طراحیهای مدرن کمتر دیده میشوند. یک دیوار به عظمت نمای سبز و گیاه؛ البته لازم به ذکر است که در طراحی نماهای مدرن و ترکیبی میتوانید علاوهبر استفاده از سنگ و آجر، دیواری را مخصوص به نمای سبز و گیاهی خود اختصاص دهید. خانه معمار : نمای مدرن ساختمانسرچشمه گرفته از خلاقیت است.اگردوستدار طرح های غیر منتظره هستید نمای مدرن سراسر هیجان و خلاقیت در عین زیبایی است. بنابراین روش اجرای نما و سبک آن از اهمیت بالایی برخوردار است. آلومینیوم نمای کامپوزیت ، یک سیستم نماسازی جدید برای ساختمان های مدرن و بزرگ می باشد که در آن دیوارهای خارجی، غیر سازه ای اند. مثلا وقتی که شیشه بیشتر در نما استفاده می شود، مزیت این است که نور طبیعی می تواند با عمق بیشتری در داخل ساختمان نفوذ کند. این پوشش تنها به وسیله ماله بر روی سطح اعمال می شود، لذا در هر تراز ارتفاعی بر روی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. بعد از جنگ جهانی نیاز به احداث شمار فراوانی از انواع ساختمان ها و کارایی اصول معماری مدرن برای ساختن بنا موجب توسعه معماری مدرن گردید.

این نما شامل دیوارهای پرده ای، پنجره ها و عناصر روکش داری است که جز ساختار اصلی نمای ساختمان هستند. در این روش برای اجرای هندریل شیشه ای پروفیل آلومینیوم را به فرم U در آورده تا به عنوان پایه هایی( مهار کننده) به شیشه متصل شوند. استرچ متال می تواند هم از جنس آهن و هم از جنس آلومینیوم به عنوان یک پوسته دوم و با قابلیت ارائه خاصیت سه بعدی به حجم ساختمان و نورپردازی در شب مورد استفاده قرار گیرد. طراحی نمای هر ساختمان، لباس و پوسته بیرونی آن است و موجب ایجاد اولین تصور ناظران در مورد خانه خواهد بود. با توجه به گسترش تکنولوژی و صنعت، استفاده بیش از حد شیشه و فولاد در سازه های جدید چون ساخت برج ایفل، قصر بلورین با تکوین مکتب شیکاگو و همچنین آغاز نهضت نو، در معماری موجب شکل گیری اصول مدرن در هنرها و معماری گردید. 2. استفاده از مصالح و سیستم های مدرن در اجرای نمای خشک، ستون های فولادی نمایان و بلوک های بتنی به عنوان مصالح کامل استفاده می شود. همچنین ورق های طرح دار در آفتاب شدید ایران به عنوان تابش بند مورد استفاده می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید