اجرای نما به چه معناست؟

بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود. دومین و مهم ترین اقدام برای سنگ کاری نمای ساختمان، انجام زیر سازی هست. هزینه ی تمام شده ی کار، یکی از مواردی هست که تاثیر خیلی زیادی در انتخاب سنگ مورد نظر شما داره. بعد از این که سنگ نصب میشه، این سیم به ملات پشت سنگ چسبیده و ارتباط خیلی محکم تری رو برقرار میکنه. این روش نیازی به ملات ریزی نداره ولی احتمال شکستن سنگ ها در موقع نصب، برای این روش خیلی زیاد هست. به عبارتی در این مرحله به وسیله دوغاب، ملاتِ سیمان و سایر مواد، روی تاسیسات و قسمت هایی که قرار هست سنگ ها در اون محل قرار بگیرن پوشونده میشه. ​This ᠎data was w᠎ritt᠎en  with behsaznama Conte nt Gen᠎er​ator Demoversion !

قیمت نمای خشک

دوغاب استفاده شده در این مرحله به صورت خمیری در بین درز ها و فضاهای خالی استفاده میشه و باعث استحکام، زیبایی و یکدست شدن کار در انتها میشه. 3- تراز کردن نهایی سطح کار هم در این مرحله و با تراز کردن نبشی ها صورت می گیره. در روش اول با استفاده از گیره های مخصوص که زبانه چوب نما در داخل آن قرار می گیرد می توان عملیات نازک کاری نهایی را اجرا نمود و در روش دیگر می توان با استفاده از پروفیلهای چوبی و یا آلومینیومی و عمود بر جهت ترمووود نما، بستر مناسب جهت نصب چوب نما را فراهم آورد. برای بند کشی نهایی میتونیم از مواد نانو که به تازگی وارد بازار شده هم استفاده کنیم. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. This post was created with behsaznama C​on​tent Generat​or DEMO !

شرکت الیت با بیش از ربع قرن تجربه و اجرای بیش از 500 هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای بکار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راه حل های خلاقانه و مدیرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. توجه داشته باشید که برخی انواع کاغذ دیواری ها بصورت خود چسب تولید می شوند که فقط کافیست پشت آنها را (مانند تمبر پستی) خیس کنید تا آماده نصب شوند. برای انتخاب و طراحی مناسب ترین نمای ساختمان بهتر است با کارشناسان الیت مشورت کنید تا یک نمای مناسب برای سازه خود بیابید.

پس سعی کنین افراد ماهری رو برای این کار انتخاب کنین. سپس قسمت زیرین کار رو مشابه به روشِ تر، که در قسمت قبل گفتیم شاسی کشی میکنن. همچنین اگه سنگ ها نصب شده باشن و بعد از اون نیاز به محکم کردن و مهار اون ها پیدا بشه، میتونیم از روش پیچ و رول پلاک کردن برای این کار استفاده کنیم. روش های دیگه ای هم وجود دارن که میتونیم سنگ نما رو به وسیله اون ها مهار کنیم مثل استفاده از چسب های مخصوص، استفاده از دوغاب مرغوب برای پشت سنگ ها به جای نخاله های ساختمانی، استفاده از رابیتس، استفاده از گیره های اسکوپ پروانه ای یا پایه دار برای پشت سنگ ها مثل تصویر زیر و سایر روش هایی که میشه از اون ها استفاده کرد. همان طور که توضیح داده شد در این سیستم از ملات استفاده نمی شود. اما با سیستم ملاتی، محدودیت هایی برای انتخاب مصالح به وجود می آمد. 2- سپس پروفیل هایی مثل نبشی رو که از قبل انتخاب شدن، روی پوسته ی ساختمان نصب می کنن. اما بعضی دیگر سطح صافی دارن و نمیتونن گیرش محکمی با ملات زیرین ایجاد کنن. مشکل دیگر مجامعت دقیقا همین جاست، اینکه کسی سوگند به الگوی همسایگی توجهی ندارد و هر معمار و سراچه داری گذرگاه خود را می رودخانه بدون اینکه بوسيله سازهای حواشي توجهی داشته باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید