اجرای نما برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

این عایق به صورت مکانیکی و مستقل بین سازه و نما نصب میشود. از دیگر خصوصیات رزین، جلوگیری از رنگپریدگی و تغییر ظاهر سنگ و آجر در اثر تابشهای مضر خورشید است؛ به دلیل خاصیت براقکنندگی از این ماده جهت جلا بخشیدن به نماهای فرسوده ساختمانهای قدیمی نیز استفاده میشود. اجرای آسان، جلوگیری از رنگپریدگی نما و قابلیت اعمال بر روی سطوح مختلف، از مزایای استفاده از آبگریزکننده نما است. سپس بعد از خشک شدن باید بار دیگر محصول را به همین ترتیب روی نما اعمال کنیم و پس از 3 تا 6 ساعت، سطح قابل بهرهبرداری است. وجود سوراخهای موجود در بدنه سرامیک، باعث کاهش وزن و در نتیجه سبک شدن آن میشود. سرامیک مجوف پرسلانی در ضخامت خود دارای سوراخهایی ست، از آنجایی که هوای موجود در حفرههای خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری میکند، سرامیک مجوف پرسلانی عایق هوا محسوب میشود. به همین دلیله که میشه از سرامیک برای محیطهای باز استفاده کرد. بنابراین لزوم تأمین استانداردهای ایمنی در سازه ایجاب میکند که ضد آب سازی نمای ساختمان جدی گرفته شود.در صورتی که در جهت ضد آب سازی نمای ساختمان، اقدامی صورت نگیرد، رطوبت میتواند به درون سازه نیز نفوذ پیدا کند و موجب نم گرفتن و پوسیدگی دیوارهای داخلی و لوازم منزل گردد. ᠎Po᠎st w as g᠎en er​ated by behsaznama Content Gene​rator DE​MO.

کلید موفقیت شما: سرامیک پرسلانی

بنا به دلایلی همچون اهمیت تمیز ماندن نما در طولانیمدت، مخارج سنگین شستن نمای ساختمانها بهویژه سازههای مرتفع و لزوم ماندگاری مصالح تا پایان عمر ساختمان، روشهای متعددی برای جلوگیری از جذب و نفوذ رطوبت مطرح شده است. تمای خشک انواع مختلفی دارد که بسته به نوع ساختمان شما باید یکی از انواع آنها را مهندسان روی ساختمان اجرا کنند. وجود این اختلاف سایز در طول لاملها به خاطر آن است، که بیشتر بار شیشههای نما بر روی لاملهای عمودی یا مولیونها خواهد بود، اما در افق دید، بعضی از طراحان، سازندگان ساختمان و آرشیتکتهای معمار، به دلیل بالا رفتن سطح زیبایی بصری نما از داخل، اندازه طولی ترنسم و مولیون را با یکدیگر برابر در نظر میگیرند. در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد. با توجه به تکنولوژی که در پروسه ساخت سرامیک پرسلانی بهکار گرفته میشود، این مصالح در برابر فشار، دما و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند.

دسته دیگری از محصولات شیمیایی با ترکیبات متفاوت و کارکرد یکسان وجود دارند که در بازار به مواد نانو معروفند. بازم به ذکر است که اتصالات مکانیکی سرامیک بصورت مخفی بوده و جلوه زیبایی به نمای ساختمان می دهد. به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. به روش نصب خشک سرامیک پرسلانی Façade Ventilated System گفته میشود که با گردش هوا مابین پوستهی سرامیکی و دیوار پیرامونی رطوبت داخل دیوارها تخلیه میگردد. بسته به جنس این تجهیزات ممکن است هزینه ای که باید برای آن صرف بشود نیز بالا و پایین شود. از این چسب میتوان در سطوح چوبی، فلزی و شیشهای نیز استفاده نمود و درزهای اطراف درها و پنجرهها را با آن آببندی کرد. در سایر ساختمانها نیز میتوان عملیات ضدآب کردن نما را پس از نماشویی و خشک شدن کامل سطوح انجام داد.

نماشویی مشهد راه حلی ارزان و موثر برای زیباتر شدن ساختمان ها است که می تواند سهم بزرگی از زیبایی قسمت های بیرونی ساختمان را دربرگیرد و استفاده از نماشویی مشهد باعث می شود که نما سلامت خود را در برابر آلودگی حفظ کند. اجرا نمود. از این تکنولوژی جهت پیشگیری از نفوذ رطوبت به درون ساختمان، کثیف شدن نما و جلوگیری از تغییر رنگ در اثر پرتوهای فرابنفش استفاده میشود. برای ضد آب سازی نمای ساختمان، روشهای گوناگونی وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. پر کردن درزهای نما با چسب پلیاورتان تا حد زیادی از نفوذ آب به داخل بنا جلوگیری میکند. کلمپ (Clamp) یک پروفیل آلومینیومی است که به تایل ها میچسبند و آهسته درون شیار های ریل افقی می روند. نمای مدرن سفید و صیقلی در میان تمام ساختمان های موجود قهوه ای قدیمی اطراف چشم نواز به نظر می رسد. ابعاد استاندارد موجود در بازار 60 در 120میباشد و قابلیت برش به اندازههای مورد نظر طرح را دارد. غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد.

سرامیک پرسلانی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید