اجرای نما برای عالی

در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک کنید). نمای سرامیک خشک از انواع سیستم های نما بوده و برای اولین بار در سال 1970 در کشور ایالت متحده آمریکا اجرا شده است . یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سیستم های نمای شیشه ای، کرتین وال می باشد که خود در انواع دسته های مختلفی طبقه بندی شده و در ویژگی ها و قابلیت های متنوعی قابل اجرا می باشند. از جهت دیگر اگر بخواهیم به این موضوع بپردازیم، مالکان بسیاری در هنگام ساخت و ساز ساختمان خود در تلاش هستند تا برای فروش آن اقدام کنند و با استفاده از طراحی منحصر به فرد، اقدامات فروش یک ساختمان بهتر برای آنها در نظر گرفته میشود. این قسمت از نمای مدرن به چه وسیله ای مهار شده یا پرسش هایی از این دست که نقاط تکیه گاه و اتصال و قسمت های اصلی و فرعی در سازه نما برای ما واضح نباشند، در طراحی نمای مدرنِ روز سادگی در پشت یک پیچیدگی مهندسی شده پنهان میشود و بیش از پیش در طراحی این دست نماهای مدرن به طراحان معماری نیاز داریم که مسلط به مباحث اجرایی ساختمان باشند و طرح های آنها کاملا قابلیت اجرایی داشته باشند.

نمای خشک در ایران

 This was cre​ated wi th t​he  he​lp  of behsaznama Conte nt G ener at​or Demoversion !

اما به طور کلی هر چه ابعاد شیشه های اسپایدر بزرگتر باشد در کنار پیچیدگی بالا زیبایی بیشتری به ساختمان می دهد. نمای کرتین وال مزایای زیادی دارد که یکی از این مزایا این است که می توان با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، فشار باد و فشار بار مرده روی نمای شیشه ای ساختمان را محاسبه کرد که با این شیوه ایمنی نما در برابر مخاطرات جوی از جمله باد و باران بسیار بالا می رود. در مجموع برای پروژه هایی که در طراحی آن ها از تعداد زیادی ماژول یکسان و تکرار شونده استفاده می شود و ساخت و سازهایی که به عملکرد و کارایی بسیار بالا نیاز دارند، استفاده از کرتین وال یونیتایز بهترین سیستم اجرایی ممکن خواهد بود. در نمای شیشهای فریم لس، فریمها دارای لاستیکهای مخفی برای هوا بندی و آب بندی هستند که شیشه هم به راحتی بر روی آنها نصب میشود. عیب استفاده از چسب این است که اگر محیط اشباع از آب شود آب می تواند از قسمت های درز بندی شده نفوذ کند و باعث یخ زدگی و در نهایت کنده شدن آجر از سطح شود. با توجه به صنعتی شدن تمامی بخشهای زندگی در دنیای امروزی و حساسیت بر روی صرفهجویی وقت، هزینه و دقت در اجرا، صنعت ساختمان نیز دچار تحول گشته و بـه سمت صنعتیشدن پیش میرود.

قیمت سنگ نمای خشک

تفاوت عمده ای که میان این سیستم با سایر سیستم های کرتین وال وجود دارد، آماده شدن در کارخانه و سپس قرارگیری روی نمای ساختمان به صورت پازل است. در این روش تقریبا تمامی کارها در کارگاه تولیدی انجام می گردد و قاب هایی با سایزهای مهندسی شده، ساخته شده و شیشه روی قاب ها نصب میگردد سپس یونیت های حاضر به صورت پازل در پروژه روی هم نصب می گردد در نتیجه سرعت اجرا و تکمیل بالایی دارد. اجرای کرتین وال در سیستم های مختلفی انجام می شود و این نوع نما تنوع بالایی در مدل دارد. اگر سرعت و همزمانی اتمام نما برای شما مهم است، میتوانید به سراغ اجرای نمای کرتین وال یونیتایز بروید. اگر بخواهید کمی جدیتر به این موضوع فکر کنید، هنگامی که به یک ساختمان رفت و آمد میکنید، به کمک نمای آن میتوانید آن را از دیگر ساختمانها تشخیص بدهید و ممکن است سلیقه شما بر اساس نمای برخی از ساختمانها باشد و برخی دیگر با سلیقه شما همخوانی نداشته باشد. بنابراین می بایست از افرادی که در این زمینه خبره میباشند، کمک بگیرید تا تمامی اصول اصلی نمای مدرن رعایت گردد و بتوانند یک نمای خارقالعاده را برای محیط شما به وجود بیاورند.

برای استفاده از این روش نیاز به فرد ماهری است همچنین باید از چسبی که از نظر خصوصیات فنی با آجرهمخوانی داشته باشد استفاده شود. همچنین سایز یراق آلات مورد استفاده هم مهم می باشد. مدولاسیون ارائه شده باید دربرگیرنده ی میزان پرتی مصالح ساخت و همچنین مونتاژ مدول های نمای کرتین وال باشد. در این قسمت، قصد داریم شما را با تاریخ شکلگیری نمای کرتین وال آشنا کنیم. نمای اسپایدر یک راه حل مدرن برای کسانی هست که می خواهند سطح یکپارچه ای از شیشه را با نقاط اتصال کمتری در نمای خارجی خود داشته باشند که استفاده روز افزون آن را در مکان های تجاری و اداری به وفور مشاهده می کنیم. از سوی دیگر، نمای کلاسیک حس عظمت را برای ساکنین و افرادی که از بیرون تماشا می کنند به ارمغان می آورد، همانطور که می بینید کشورهایی مانند ایالات متحده ساختمان های اداری خود را به سبک کلاسیک می سازند. 5. گنبد ، سر ستون ها و کتیبه ها ، برجک ها ، پیش آمدگی های بنا و ..که می توان آن ها را در جهت افزایش شکوه و عظمت بنا نورپردازی کرد و به آنها هویت بخشید. بنابراین قیمت قطعی نمی توان از نمای شیشه ای ارائه داد و باید براساس شکل و ساختار نمای ساختمان، نمای شیشه ای طراحی شود و بعد طرح نهایی آنالیز شود.

7 نکته برای رشد سرامیک پرسلانی شما

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک نمایان لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید