اجرای نما بدترین دشمن شماست. 8 راه برای شکست دادن آن

لذا برای جلوگیری از این اتفاق می بایست نکات زیر را هنگام اجرای انواع نما از جمله نمای سنگ در نظر گرفت. پوشش فلزی دارای طیف گسترده ای هستند از جمله فلز روی، آلومینیوم، مس و فولاد و … این نوع شیشه در تمامی پروفیل های آلومینیومی و کرتین وال دارای کاربرد گسترده ای است. نوع مصالح و سبک نمای یک ساختمان نشان دهنده شخصیت و هم چنین کاربری آن می باشد. در ادامه این مقاله از آجر آنلاین میتوانید با این نوع اجرای نمای خشک بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید. اجرای نمای سنگ به جهت امکان یخ زدگی سنگ ، نباید در هوای سرد انجام بگیرد . در تهیه ی این دوغاب علاوه براینکه باید سیمان زیادی به کار برد نباید از سیمان خشک جهت بالا بردن سرعت خشک شدن دوغاب استفاده شود . همانطور که با محصولات بهینا نما آشنا هستید می دانید که طبق ضوابط نما بالا بهترین گزینه برای نما در حال حاضر ابزارهای epsمی باشد . ᠎This data was done wi᠎th t he help ᠎of G SA ​Co᠎ntent  Ge​nerator  DEMO!

باید به صورت مناسب و دقیق انجام پذیرد .

استفاده از ماسه ی دوبار شسته شده و بدون خاک برای پشت سنگ یکی از ضوابط نمای سنگی می باشد تا از سقوط احتمالی سنگ نما جلوگیری به عمل آید . کنیتکس رنگی است که از ترکیب الیاف های مصنوعی و اکسید تیتان و مواد دیگر به وجود می آید و ضد آب می باشد. اگر دیوارهای نما از روکش کامپوزیت سیمانی پوشیده شده باشد، گرمی را با استفاده از مواد طبیعی و خاکی مانند درب گاراژ چوبی یا حصار آجری می تواند وارد نمای مدرن کنید. به عنوان مثال، اگر وزن نمای ساختمان در هنگام زلزله زیاد باشد، احتمال ریزش سنگ ها چند برابر می شود. آنها در برابر معابد صخرهای خود هم حیاطی به عنوان حصار ایجاد میکردند؛ ولی یونانیها و تاحدی رومیها، معبدهای خود را با الگو گرفتن از کلبههای چوبی به صورت منفرد بنا مینمودند این نیز در حالیست که آنها هم با ایجاد مفصلی بین فضای بسته و باز ردیف ستونهایی، جهت ایجاد فضایی نیمه باز میساختند که به سختی میتوان معنای امروزی «نما» را به آنها نسبت داد. باید به صورت مناسب و دقیق انجام پذیرد . اولین و قدیمیترین وظیفهای که نما به عهده دارد، وظیفهٔ محافظت از انسانها در مقابل تهدیدهای بیرونی است.  C​onte᠎nt was created ​by behsaznama Con᠎tent Generat᠎or D em oversion.

نمای خشک نمایان

تا زمانی که خانه برای ساکنان آن نقش حفاظ را بر عهده داشت و آن را برای محافظت خود در برابر تهدیدهای بیرونی میخواستند، نماسازی مفهومی نداشت. نمای ساختمان یکی از پررنگ ترین بخش های اجرایی برای احداث یک بنا می باشد که عوامل متعددی همچون شیکی، مدرنیته، آرامش، عایق صوتی و حرارتی و ایمنی را در بر می گیرد. با انتخاب نمای شیشه ای در میان انواع سیستم های نما می توان از مزیت های بسیاری از جمله میزان شفافیت بالا و انتقال نور خورشید به داخل ساختمان و بخش هایی که دسترسی به پنجره ندارد، بهره مند باشیم. از جمله مزایای نمای شیشهای فریم لس، به ظرافت دید فریم نگهدارنده شیشه از خارج، امکان بهره گیری از بازشو مخفی در نما، نصب آسان شیشه و آسان بودن تعویض شیشه، عدم انتقال تنشهای سازه اصلی بنا بر شیشه، عملکرد مستقل هر یک از فریمها در برابر زلزله و امکان استفاده از رنگهای متفاوت در نما میتوان اشاره کرد. This ​post h as been done  by G​SA​ Con​tent Gener​at or D emov᠎ersion.

این فرایند از زمان شروع تا زمان بهره برداری باید اعمال گردد. آلیاژهای آلومینیوم درست است که بسیار شکل پذیر بوده و خاصیت چکشخواری دارند، اما استحکام پایین و به اصلاح دِمُده بودن هم مزید برعلت میشود تا این روزها کمتر سازندهای برای نماسازی سراغ آلومینیوم به شیوهی قدیم برود. جالب توجه آنکه نه تنها خانههای یونان و روم باستان درونگرا و حول یک حیاط مرکزی شکل گرفتهاند، بلکه ویلاهای روم و کوشکهای تمدنهای دیگر که چهار جبهه یا چهار نما بودند، در پشت دیواری بلند از دید و دستبرد غریبهها حفاظت میشدند. علت طراحی این سیستم مقاومت نمای ساختمان در برابر نیروی شدید باد در ارتفاعات بود و این روش مدرن و نوپا مورد تأیید استاندارد ها جهانی و مورد توجه بسیاری از معماران سرتاسر جهان قرار گرفت. بسیاری از نما ها ارزش تاریخی دارند و در کشور های گوناگون قوانین سختگیرانه ای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از قوانین هرگونه دگرگونی در نما های تاریخی را ممنوع می کند. بسیاری تصور میکنند که اطراف کلیساهای اروپایی سبک رمانسک تا رنسانس باز بوده و دارای چهار نما میباشند ولی آنها نیز دارای یک یا دو جبههٔ باز بودند. بعد از پایان سنگ کاری ، باید 2 تا 3 روز دوغاب سفت شده پشت نما آبیاری شود .

بچه ها عاشق نمای خشک در ساختمان هستند

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کرتین وال لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید