اجرای نما: این است کاری که حرفه ای ها انجام می دهند

مصرف سنگ پلاک در نما به خاطر مقاوم بودن در مقابل شرایط جوی، نور آفتابو شرایط اقلیمی مختلف میباشد. امروزه بسیاری از افراد به جای استفاده از مصالحی مانند سنگ و آجر برای نمای بیرونی ساختمان از نوع جدیدی از رنگ برای نمای بیرونی ساختمان استفاده می کنند که چسبندگی بهتری به سطوح بتنی دارد و در برابر عوامل محیطی مانند سیمان و سیمان مقاوم است. بتن اکسپوز از دسته مصالحی است که در چند سال اخیر به خصوص در معماری مدرن ایران، جای خود را باز کرده و یکی از جدیدترین و البته پرطرفدارترین مصالح است. یکی از پرکاربردترین مصالحی که از گذشته در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده شده، بتن است. تولید کننده بتن اکسپوز در شیراز چه خصوصیاتی دارد؟ در این مقاله مباحث تولید کننده بتن اکسپوز، مجری بتن اکسپوز، طراحی بتن اکسپوز، فروش بتن اکسپوز، اجرای بتن اکسپوز و ساخت بتن نما در شیراز را توضیح خواهیم داد. طراحی و اجرای داخلی و خارجی نمای ساختمان.تولید کننده بتن اکسپوز و جی آر سی.وارد کننده مستقیم ترموود.نمایندگی رسمی فروش و اجرای میکروسمنت. این نوع بتن به عنوان پوشش نهایی، در نمای داخلی و خارجی ساختمان، فضاهای عمومی و تجاری، مسیرها، پاسیوها، اطراف استخرها و … این سیستم به پوسته خارجی ساختمان متصل می شود و در پشت آن تهویه صورت می گیرد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

سابکاری سنگ کف یکی دیگر از هزینههای جانبی است که در صورت درخواست مشتری با هزینه جدا انجام میشود. هزینه اجرای نمای بیرونی ساختمان به متراژ، نوع متریال مصرفی، حجم کار نما، موقعیت پروژه، نوع سنگ و آجر به کار گرفته شده، میزان ساعتی که بر روی پروژه کار میشود و البته ارتفاع پروژه بستگی دارد. 10. فرم در اجرای نمای مدرن ساختمان بسیار مهم است بارها دیده می شود که پیمانکار نما صرفا برای ایجاد یک طرح به اصطلاح جدید بخش زیادی از فضای داخل منزل با عنوان یک قوس بزرگ انتخاب می شود.باید توجه داشته باشید که در اجرای نمای مدرن این سری کارها در نگاه اول بسیار جالب هستند اما کیفیت را زیر سوال برده و سبب می شود که در فضای داخلی منزل پرتی ایجاد شود. به یاد داشته باشید که برای رنگ آمیزی روی بتن، باید از رنگ هایی استفاده کنید که به سطح اجازه تنفس داده و در معرض دیوار بتنی قرار نگیرد. بنابراین تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. رنگ نمای ساختمان باید با کیفیت و بادوام باشد در غیر این صورت نتیجه خوبی حاصل نمی شود. در غیر این صورت حتی اگر بهترین رنگ برای نمای ساختمان استفاده شود، سیمان به مرور زمان تراشه می کند و خراب می شود.

به این ترتیب به دلایل فوق می توان رنگ نمای ساختمان را به عنوان بهترین گزینه برای استفاده در نمای ساختمان پیشنهاد کرد. اگرچه سنگ، شیشه یا آجر از دیرباز برای نمای ساختمان ها استفاده می شده است، اما نباید معایب هر یک از این مصالح را فراموش کنیم. البته اگر این گزینه را برای نمای ساختمان انتخاب می کنید، حتما رنگ نما را از یک شرکت معتبر خریداری کنید. همچنین اگر سطح سیمانی که می خواهید رنگ کنید کثیف است، می توانید آن را بشویید و با مواد مناسب آسیب را ترمیم کنید. قبل از اعمال رنگ روی سیمان از خشک بودن سطح سیمان اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید از رنگ های قوی، بادوام و موثر برای تزیین نما در برابر سیمان کاری و هوای مرطوب استفاده کنید. آنها نتیجه فناوری پیشرفته و فرآیندهای شلیک پیشرفته هستند ، از این رو در برابر محیط خارجی بسیار مقاوم هستند. ​Post h as ​been c reated wi᠎th t he  he lp of behsaznama Conte​nt Generator Demoversi᠎on !

UV در برابر هوا و رطوبت بسیار مقاوم است و تاثیر مثبتی در نمای ساختمان شما خواهد داشت. با آنکه نما وظیفه داشت حایلی بین انسان و تهدیدهای خارجی باشد، ولی میبایست نقش ارتباط میان درون و بیرون، خصوصی و عمومی، خلوت و شلوغ، مصنوعی و طبیعی را ایفا کند. علاوه بر این موارد این نوع طراحی که پیش از طرح هر نوع پلانی برای آن از جانب معماران، باید کلیه موارد محیطی مانند جهت تابش حداکثری نور، شناخت المان های محیط زیستی سازه و بسیاری موارد دیگر، مورد مطالعه ی بسیار موشکافانه قرار گیرد ؛ امکان طراحی نما به صورتی که در هر بخش از ساختمان چه میزان از قدرت نور خورشید بیشتر یا کمتر ، مورد نیاز باشد، و هدایت نور به سمت پنجره ها و بازشو های دیگر ساختمان وجود دارد که از آن کیفیتی فوق العاده را به وجود خواهد آورد. از آنجایی که این رنگ بر پایه آب بوده و جدا از دوام و ماندگاری، قابلیت تنفس سیمان و دیوارها را نیز فراهم می کند. هر از چند گاهی ، مردم نما را با ساختمانهای قدیمی یا ساختمانهای معتبر مرتبط می دانند ، اما امروزه هر ساختمانی می تواند نمای قابل تشخیص ایجاد کند. بتن اکسپوز با داشتن ویژگی ها و مزایای زیاد، بسیار مورداستقبال عموم قرار گرفت و به خاطر انطباق پذیری بالا، به راحتی در انواع پروژه های معماری به کار گرفته می شود.

سرامیک نمای خشک و چاک نوریس Effect

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید