اجرای نما ایجاد متخصص

بخش به شمار میرود زیرا نما چارچوب کار برای بقیه اجزای ساختمان را مشخص میکند. نمای به روز این دسته از مصالح آن ها را به گزینه ای طلایی برای استفاده در نما خشک ساختمان تبدیل کرده است. در طراحی پروفیل های سیستم نمای کرتین وال مسائل مربوط به زلزله, باد و محاسبات استاتیکی رعایت می شود و مصالح مورد نیاز هر پروژه ساختمانی و معماری با توجه به نیاز هر پروژه به صورت جدا محاسبه و خصوصیات پروفیل کرتین وال مرتبط با آن مشخص می شود. ماهیت این متریال ترکیبی است از مجموعه قابلیت ­هایی نظیر: شکل­ پذیری، سطوح صاف و یکدست، استحکام و پایایی در برابر شرایط متغیر جوی و نیز با توجه به ساختار ترکیبی آن، به صورت ­های گوناگونی می ­تواند عرضه گردد. زیرا این قسمت از نما همیشه با زمین و در نتیجه با عوامل جوی در تماس بوده و بهتر است از مصالح بهتری که در مقابل عوامل جوی مقاوم تر باشد استفاده نمود معمولا برای این ردیف از سنگهایی با رنگ تیره و سطح ناصاف استفاده میکنند مانند سنگهای دو تیشه و غیره. این روش در عصر حاضر طرفداران زیادی دارد، زیرا عایق صوتی و حرارتی خوبی ایجاد می کند، سرعت اجرای آن به نسبت دیگر روش ها بسیار بالا است، از ایجاد ضایعات ساختمانی جلوگیری می کند، برای ساختمان های بلند مرتبه به راحتی قابل اجراست و امکان ترمیم و تعویض مصالح خراب شده را فراهم می آورد.

نصاب نمای خشک

Th is has  been gen erated with behsaznama Content Gen​er᠎ator D em​over᠎sion !

4 ایده‌ها برای شروع ساختمان یک اجرای نما شما همیشه خواسته

فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. همواره با استفاده از عایق های آب بندی و پسب های آکواریوم در اطراف و دور فریم و شیشه باعث میشود تا سطح نما کاملا آب بندی و ایزوله شود. اجرا نمودن ملات آستر: در مرحله دوم اجرای نمایرومیسیمانیویلا، پس از تکمیل زیرسازی، باید کروم بندی انجام شود. ملات به کار رفته در کروم بندی ترکیبی از پودر سنگ و سیمان است. در موقع سیمان کاری ابتدا زیر کار را سیمان معمولی و ماسه میپوشانند که به این لایه اصطلاحا آستر میگویند قبل از آستر کردن باید تمام سطح دیوار شمشه گیری بشود. از قبیل : آستر ، نرمه ، شسته ، چکشی ، رومی ، ستون و سر ستون ، لیسه ای ، اره ای ، تگری ، قلمدانی و … در ذیل برای گروه های اصلی و پرکاربرد رنگ نمای ساختمان مجموعه ای از نکات مهم را ارائه می دهیم تا با دید بازتری نسبت به انتخاب و خرید آن ها اقدام کنید. بدون شک نمای یک ساختمان جزو مهمترین قسمت های مشاع ساختمان می باشد. در نماهای فریم لس شیشه ای، قابهای آلومینیومی نگهدارنده شیشه (شیشه ها می توانند تکجداره و یا دوجداره باشند) بر روی یک فریم فولادی که از پروفیل هایی با سایزهای متفاوت ساخته شده نصب و فیکس می گردند.

 C on​tent has been c᠎re ated  with G​SA Content Gen​erator DE​MO .

ی مدرن را انتخاب کرده و به بهترین شکل ممکن اجرا کنید!

در صورت عدم نصب اصولی، امکان بروز حادثه وجود خواهد داشت. برای توسعه المان های قابل استفاده در طراحی نما به منظور زیبایی و کنترل نور خورشید و شرایط جوی، انواع نماهای پرده ای آجری به صورت کارخانه ای عرضه میشوند. انواع رنگ نمای ساختمان، نحوه اجرای رنگ نمای ساختمان، فروش رنگ نما، قیمت رنگ نمای ساختمان، معرفی رنگ های ساختمانی، بهترین نوع رنگ نمای ساختمان باتوجه به نیازهای بازار ساختمان، صنعت ساخت رنگهای مورد استفاده در نمای ساختمان امروزه پیشرفت بسیاری کرده است. به طوریی که عکس ساختمان ها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان می باشد. در این شیوه نیازی به اجرای داربست نیست و سرعت اجرا افزایش پیدا می کند. شما میتوانید با در نظر گرفتن بودجه، شرایط اقلیمی، عملکرد ساختمان و از همه مهمتر سلیقهتان مناسبترین نوع نمای مدرن را انتخاب کرده و به بهترین شکل ممکن اجرا کنید! با ظهور شیشه های رفلکس استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های مرتفع و برجهاا امروزه بسیار متداول گشته است. متداول ترین نماهای مورد استفاده در ایران عبارت است از نمای آجری، نمای سنگی و نمای سیمانی ولی در بعضی از ساختمانها از نمای گچی استفاده مینمایند که به وسیله گچ بری و سر ستون سازی شکل زیبایی به نما میدهند با توجه به اینکه گچ از مصالحی است که در مقابل آب مقاومت نمینماید باید توجه نمود که برای نما سازی از گچ مخصوص که در مقابل آب مقاوم باشد استفاده نمایند.

مصالح نمای خشک|در عصر اطلاعات، متخصص اجرای نما}

را آمود میگویند، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی یا آجری، کاشیکاری و گچبری. زیرسازی: در اجرای نمای رومی سیمانی ویلا، مانند هر نمای دیگری در ابتدا نیاز به زیرسازی نمودن نما است. از اجرای نمای سنگی ر زمان یخبندان به علت احتمال یخ زدگی ملات جلوگیری کنید. برای جلوگیری از این کار بهتر است روی نما به فاصلههای حدود ۵/۱ تا ۲۲ متر خطوطی در جهتهای عمودی و افقی ایجاد نماییم تا از دیده شدن ترکهای احتمالی جلوگیری شود. از طرفی به دلیل سقوط احتمالی سنگ ها از نما و گران بودن قیمت سنگ در نمای رومی، نماهای رومی ساخته شده با سیمان به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. در طول سیمان کاری و همچنین تا چند روز بعد از آن باید حداقل روزی ۳ الی ۴ بار دیوار سیمان کاری شده را به وسیله آب مرطوب نمود. همچنین در شهرهای مذهبی چون مشهد ایجاد حریم خصوصی برای کاربران در الویت می باشد. که بستر بسیار مناسبی را برای اجرای ملات ماسه سیمان ایجاد می نماید.

خواب مصالح نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قطعات نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید