اجرای نمای خشک رازهایی که هیچ کس دیگری از آنها خبر ندارد

فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به بدنه را دارد. اگر موهای شما نازک و ظریف است میتوانید از اکسیدانهای 9 درصد استفاده کنید. اگر در حین کار، آب به پشت مصالح نفوذ کند، در فرایند چسبیدن اختلال ایجاد میشود. از پنلهای آلومینیومی کوچک لوزی شکل، میتوان برای ایجاد افکتهای منحصر به فرد در نما استفاده کرد. تجهیزات نما خشک مصالح خشک سنگ ورق کامپوزیت شیشه کاشی اجر سفالین سرامیک خشک گیره و چسب می باشد که شرکتهای نما خشک از ان استفاده می کنند. زیرا هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم به بدنه سرامیک جلوگیری می کنند. همچنین سرامیک نما طرح سنگ آنتیک دارای طرح و رنگ بندی مناسب بوده و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود بهترین نوع آن را تهیه کنند. ماندگاری بالایی داشته و برای همۀ اقلیم ها مناسب است. یکی از ابتکارات مهمی که در این مسیر پیدا شده, منبع اجرای نمای خشک است. اجرای نما ورق کامپوزیت: ورق کامپوزیت نما چیست؟ از طرف دیگر، یخ زدن آب سبب جدا شدن مصالح نما و سقوط آن خواهد شد. قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد. C ontent was c​reated wi th the help of behsaznama Conte᠎nt᠎ Gen᠎erator D em ov ersion .

اتصالات نمای خشک

در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. این نما وزن بسیار سبک تری نسبت به سنگ و سرامیک که با شیوه سنتی اجرا می شوند، دارد. از میان سبکهای مختلف معماری که برای طراحی نما مورد استفاده قرار میگیرد، اجرای نمای سنگی ساده و آجری، کم هزینهتر است. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. علاوه بر این، ظاهری ظریف و مدرن به ساختمان میبخشد. علاوه بر چراغهایی که بالای درب ورودی و پارکینگ نصب میشوند، باید از چراغهای دیگری نیز در نمای ساختمان استفاده شود. قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع محاسبه میشود. با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده دارد.

برای نماهای کامپوزیتی، از پنل ها یا صفحات کامپوزیت آلومینیومی استفاده میشود و زیرسازی معمولاً به روش فلزی انجام میگیرد. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. فضای خالی ایجادشده بین عایق و نما خود میتواند عایق حرارتی مناسب برای ساختمان باشد. از آن جایی که در روش نصب خشک سرامیک پرسلانی هوا در پشت آن جریان دارد، نیازی به پر کردن بندهای مابین سرامیکها نیست اما در اقلیمهایی با بارش باران کج و یا در پروژههایی که در آن عایق رطوبتی مناسب اجرا نشده است میتوان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود. در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود. نکته مهم، دقت مهندس یا استادکار ناظر در زمان اجرا است. نوع روش اجرای نما (اجرا با ملات ماسه سیمان، خشک و یا با چسب).

با یک تیم حرفهای و قابل اعتماد کار کنید.

عمر مفید نما در این روش از روش سنتی بیشتر است. قیمت اجرای نمای کلاسیک و رومی بالاتر است. همین امر باعث می شود تا اجرای نما 2 پوسته شود و یک محفظه در بین دیوارها ایجاد تا از ورود و خروج هوا جلوگیری شود. با یک تیم حرفهای و قابل اعتماد کار کنید. فیشیال صورت یک از روشهای جدید جوانسازی پوست بهصورت ترکیبی و با ابزارهای متفاوت است. کامپوزیتها محصولات مهندسی شدهای هستند که از دو شیت آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اتیلن ساخته شدهاند. نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است. نمای اسپایدر (Spider facade) یکی از جذابترین انواع نماهای ساختمانی است که در آن از شیشه استفاده میشود. یکی از مصالح ساختمانی که به تکامل معماری کمک کرده است، شیشه است. این نوع سنگ از لایه ها و عایق های مختلف همچون عایق های حرارتی، زیرسازی و نمای بیرونی، فضای داخلی تهیه شده است. هزینه نمای کامپوزیت شامل نوع ورق کامپوزیت، قیمت پروفیل (به عنوان شاسی) و هزینه نصب ورق کامپوزیت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید