اجرای نمای خشک برای کسب و کار کوچک شما {حیاتی| ضروری است. {بیاموزید|آموزش دهید|مطالعه کنید} چرا!

موردی که بهویژه در پروژههای بلند مدت از ارزش زیادی برخوردار است. که از سیستم های مدرن در صنعت ساختمان بشمار می رود بانصب سنگ به روش خشک برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مورد اجرا شد و این روش با استانداردهای جدید ساختمانی در دهه 70 شمسی در ایران نیز طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. سرامیک های سفید و بدون طرح نیز ارزانتر است که گزینه خوبی جهت خریدی با صرفه می باشد. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. این کارخانجات بزرگ و مهم با برندهای معتبر علاوه بر عرضه در داخل کشور به دیگر کشورهای خارجی نیز به صادرات انواع سرامیک می پردازند. نمای هر خانه یا ساختمان یکی از ویژگیهای مهم است و باید با دقت انتخاب شود. ساختمان بارسلونا یکی از نمون هایی است که از نمای سرامیکی لعابدار استفاده شده است، این ساختمان توسط آنتونیو گائودی طراحی شد. در این مطلب سعی شد بهترین و بیشترین سوالات مورد نظر قبل از خرید آجر نما به شما گفته شود ولی برای اینکه شما در قیمت های ارائه شده در بازار آجر نما سردرگم نشوید به این نقل قول توجه کنید. Th᠎is artic​le was generat​ed  wi th t​he help of behsaznama Conte​nt G​enerat or  D em᠎oversion.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

برای هر دو متر مربع حدود یک گالن دوازده کیلویی چسب مخصوص پرسلان مصرف میشود که گالنی بالای 12هزار تومان قیمت چسبهای خوب و مناسب در بازار است. لذا قیمت سرامیک خشک نما در بازار بسته به درجه کیفیت آنها که با درجه های یک؛ دو و سه عرضه می شود مختلف خواهد بود. لذا قیمت اجرای سرامیک خشک بسته به نحوه ی نصب متغیر است و در مدل های مختلف نصب بسته به نقشه های موجود ممکن است یک روش از روشی دیگر ارزانتر شود. لذا در این عرصه پر تلاطم اقتصادی بازار سرامیک هم بی نصیب نمانده و قیمت رو به افزایشی را تجربه نموده است در هر صورت نمی توان قیمت واحدی را برای این محصول مهم در نظر گرفت کما اینکه بسته به نوع؛ جنس؛ و زیبایی محصول قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. قیمت نمای خشک سرامیک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک و مقاومت شیمیایی بالای آن در برابر خش، خوردگی و مواد اسیدی و بازی، که به طول عمر مفید و بالای اجرای نمای سراميک خشک میانجامد بسیار مناسب است. Po st w​as c reat​ed  by behsaznama  C​ontent Gener᠎at or  D​emoversi on !

بی توجهی درباره اجرای نمای خشک}

سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی ساختمان از جمله تحولات این صنعت بوده است که البته سیستم های خشک مزایای بسیار زیادی را در برمی گیرد که به آن اشاره خواهیم کرد. بهرهمندی از مزایای سرامیک خشک، مستلزم این است که اجرای آن به درستی صورت بگیرد. اگر ساختمان شما هنوز در دست احداث است و تصمیمی برای نوع نما نگرفتهاید، هنوز برای اجرای نمای خشک سرامیک دیر نشده است. در واقع اگر متراژ ساختمان و نمای شما زیاد باشد بدون شک به سرامیک ها و یراق آلات بیشتری نیاز دارد. اگر این خواسته ها برآورده شود تاثیر آن می تواند طولانی مدت باشد. برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک هم به قیمت آن توجه زیادی نشان می دهند تا بتوانند بر اساس بودجه خود این نما را روی ساختمان اجرا سازند. این نوع نما از مقاومت بالایی برخوردار است که مجریان نما آن را به عنوان متریالی با کمترین میزان جذب آب اجرا می کنند. نوع سرامیک خشک پرسلانی مورد استفاده توسط شما هرچه که باشد، شما بایستی به طور میانگین مبلغی معادل چهارصد و پنجاه هزار تومان به ازای هر مترمربع را باید به عنوان قیمت اجرای نمای سرامیک خشک بپردازید.

شوره زدن آجر معمولاً به دوغاب یا ملاتی که برای بندکشی آجر نما استفاده میشود بستگی دارد اصولاً بعد از بارندگی و در گذر زمان املاح آب به سطح روی آجر نما رسیده و نمک حاصل از آن به عنوان شوره یاد میشود. بنابراین شما نیاز است که هزینه بیشتری را برای نصب آن نما پرداخت کنید. شما برای نصب و اجرای هر یک از نماهای متنوع روی ساختمان خود باید به خوبی در مورد هزینه ای که نیاز است پرداخت کنید اطلاعات خود را افزایش دهید. در صورتی که آنها را بهترین و با کیفیت ترین متریال ها تولید کرده باشند شما نیاز است که هزینه بیشتری را برای خرید آنها پرداخت کنید. این سرامیک به دو روش اکسترود و اعمال فشار پرس تولید میشود. بدنه تک پخت سریع یا منوپرزوا : عاری بودن مواد اولیه آن از اکسید آهن یا کم بودن میزان اکسید آهن در مواد اولیه آن منجر به تولید بدنه های سفید در منوپروزا می شود. بعد از گذشت پنجاه سال میتوان مصالح را مورد بازیافت قرار داد و مصالح جدید جایگزین آن نمود. همانطور که گفته شد، در اجرای نمای سرامیک خشک از چسب نما استفاده نمیشود و به جای آن سرامیکها روی چهارچوبهایی فلزی قرار میگیرند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید