اتصالات نمای خشک نکات

پوشش نانو نما را میتوان بر روی کلیه سطوح اعم از آجر، سنگ، سیمان، کاهگل و … این روش نسبت به سایر روشهای اجرای نما با سرعت کندتری پیش میرود و از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده میشود میتواند سبب کثیفی نما شود و همچنین این روش اجرای نما، باعث ایجاد نخاله و ضایعات ساختمانی خواهد شد. روش های زیادی برای نصب آجر بر روی دیوارها با برخی از لوازم جانبی وجود دارد. 10. در این روش بر خلاف دو روشی که پیشتر به آنها اشاره شد، نخاله و ضایعات بسیار کمی تولید میکند. در این سیستم، شیارهایی در پشت سرامیکها در دو جهت مخالف بهمنظور محکم کردن برجستگیهای کلمپ ها در داخل این شیارها ایجادشده و درنهایت با پیچ کردن سرامیکها بهواسطه کلمپ ها روی ریلها کار به اتمام میرسد. دراین روش سرامیکها با ابعاد مختلف برروی ریل های عمودی از جنس آلومینیوم با فواصل معینی که بسته به عرض سرامیکها متغییر می باشند بوسیله بستهای ناخنی از جنس استنلس استیل نصب می گردند. برای نماهای کامپوزیتی زیرسازی معمولاً به روش فلزی انجام میشود. سنگ لاشه:سنگی است که شکل خاصی نداشته و به همان صورتی که از معدن آورده می شود بکارمی رود و کاربرد آن در زیرسازی ها،پر کردن فاصله بین سنگها و کف سازی خشن محدود می شود.

دتایل نمای خشک

نمای لامل با وجود پیشرفت نما ، هنوز هم در کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می شود. نمای ساختمان شما باید با نمای ساختمانهای اطراف همخوانی داشته باشد. همخوانی داشته باشد مهم است و نیاز به مطالعات مهندسی دارد. به این طریق میتوان به نقطه عزیمتی برای جست و جو و پیگیری معماریای دموکراتیک در عصری که در آن به سر میبریم، دست یافت. برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کردز به آن دسته از اتصالات نمای خشک ساختمان که بعد از نصب کردن قابل مشاهده نیستند. از جمله عوامل تاثیرگذار در طراحی نما میتوان به معماری ساختمان، معماری شهر، مشخصات ساختمان و میزان بودجه ساخت اشاره کرد. از طرفی سطوح خارجی ساختمان به طور مداوم در معرض رطوبت قرار دارند و این مسئله سبب افت زودهنگام کیفیت، رنگپریدگی و آسیبپذیری متریال به کار رفته در نما خواهد بود. قطعات با هندسههای پیچیده باید به صورت پیشساخته تولید شوند و به صفحات فلزی که از پیش در قسمت خارجی تعبیه شدهاند متصل شوند. از عوامل مهمی که باعث شده نما های کامپوزیت و شیشه ای بیشتر مورد توجه طراحان نمای ساختمان قرار گیرد این است کهدر سطح نمای ساختمان شیشه ها بیشتر دیده میشود و همچنین کامپوزیت یا فریم های المینیومی با ظزافت خاصی در کنار شیشه ها قرار میگیرند. Th is a rticle has been ᠎done by G᠎SA Conte nt Generator ᠎DEMO !

مقاله شماره یک در نمای خشک

عامل مخرب دیگری که به طور پیوسته بر کیفیت رنگ و ظاهر نما اثر میگذارد، برخورد اشعه فرابنفش خورشید است؛ به همین سبب بیشتر روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان، ضمن این که عایق رطوبت هستند، از مقاومت خوبی در برابر تابشهای فرابنفش برخوردارند. بلکه باید اجرا و ساخت نیز به صورت اصولی انجام شود. طراحی این آپارتمان را استودیو دوازده انجام داده است. طراحی نمای ساختمان بر عهده مهندس معمار است. در پایان، اجرای زیرسازی نمای ساختمان بر اساس نقشه و با کمک پروفیلها انجام میشود. برای اطلاع از قیمت این خدمات، میتوانید با استفاده از بخش تعیین قیمت طراحی در طرح تو طرح، فوری و رایگان حدود هزینه طراحی پروژه خود را استخراج کنید. برای مثال توجه به مسکونی یا اداری بودن ساختمان از نکات تاثیر گذار در چگونگی طراحی نمای آن میباشد. استفاده از نمای خشک ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به نماهای ملاتی دارد، بسیار محبوب شده است.

چسب باید از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و…

در سیستم نمای خشک نصب آجر و ریل ها تنها به صورت مکانیکی می باشد، بنابراین اجرای این سیستم به کارگر حرفه ای نیاز ندارد. انتخاب مصالح مقاوم به تنهایی برای داشتن نمای خوب و با کیفیت کافی نیست. Paper Backing : که عبارتست از بکار گیری کاغذ به عنوان زیر لایه، که البته این کاغذ معمولا به منظور افزایش استحکام و مقاومت در برابر رطوبت با موادی پوشش داده می شود. پرسلان ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ساختمان همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. سنگ به عنوان متریال اصلی در نمای ساختمان ها به کار می رود و بیش تر ساختمان ها دارای نمایی با طیف رنگی کرمی-خاکی هستند. چسب باید از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و… انتخاب چسب مناسب که از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و… لازم به ذکر است که این چسب مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و توانایی جذب حرکات ارتعاشی قطعه کارشده (کاشی، آجر و..) و زیرسازی را دارد. سازندگان و تولیدکنندگان مسکن آزاد بهدلیل اینکه بهدنبال فروش سریع و بازگشت سرمایه خود هستند، سعی در هر چه بیشتر مطرح کردن خود در محله مسکونی و نمایشی متمایز از بنای خود دارند و به همین دلیل یکی از دلایل عمده ناهماهنگی نمای ساختمانها در سطح شهر هستند.

سرامیک نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجری نمای سرامیک خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید