آیا نمای خشک مرا ثروتمند می کند؟

استفاده از میلگرد بستگی به نیاز انجام می شود و بعد از جوشکاری میلگردها توری های رابیتس به شاسی کشی نما متصل می شوند. بعد از انتخاب پروفیل، نوبت به تهیه نقشه آهن کشی نمای ساختمان می رسد که باید با دقت خاصی طراحی شود. کارخانه آجر کویر به عنوان تولید کننده آجر نسوز نما به دلیل انتخاب بهترین معادن خاک نسوز به عنوان مواد اولیه و انجام آزمایش های استاندارد و علمی متعدد قبل و بعد از تولید و همچنین با بهره گیری از کارشناسان مجرب در پروسه خط تولید توانسته محصولات نسوز نما را درجه یک و با بالاترین کیفیت سطح و رنگ به بازار عرضه کند به گونه ای که محصولات نسوز این شرکت علاوه بر نمای خارجی ساختمان، در زیباسازی و ایجاد نمای کلاسیک در دکوراسیون داخلی منازل، هتلها، مطب ها، فروشگاه ها و سایر مکانهای عمومی توانسته زیبایی دوچندانی را خلق کند. برای جلوگیری از اتلاف بالای مصالح و خرد شدن آنها توصیه می شود که سوراخ کاری های مورد نیاز در سرامیک با توجه به فواصل قاب آلومینیومی در کارخانه انجام شود و سوراخ کاری های قاب آلومینیومی در سایت انجام شود. Th᠎is ​post has  be en do ne ​by behsaznama Con tent᠎ Gen᠎er᠎ator DEMO !

نما های خشک

نمای ساختمان شامل تمامی عناصری است که از خارج ساختمان میتوان دید که به این عملیات اجرا، نماسازی میگویند. شایان ذکر است که لازمه انجام عملیات ساختمان، آهن کشی نمای ساختمان است. در این مرحله بعد از شناسایی نوع سازه دستک های شاسی کشی بر روی متریال بتن نصب می شود. آهن کشی نمای ساختمان با عناوینی هم چون نبشی کشی و شاسی کشی نما در صنعت ساختمان سازی نیز معروف است. آهن کشی نمای ساختمان مانند نبشی کشی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قبل از شروع به اجرای نما می بایست تمامی کنترل های لازم جهت اطمینان حاصل کردن از استحکام شاسی کشی انجام شود. از این رو نماهای کرتین وال عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی بسیار خوبی به شمار میروند. اجرای نمای کرتین وال در واقع از یک روکش فلزی غیرسازه ای(قاب) استفاده می کند. سنگ های کار شده را به شکل یک تیشه ای،دو تیشه ای،تخت،تراش،ساییده،لاشه و کلنگی در قسمت های گوناگون ساختمان مانند پی،دیوار،نمای کرسی چینی (ازاره)،نمای دیوار،پله،فرش کف ها و نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می کنند.نام گذاری سنگ های خرد شده با توجه به ریزی و درشتی دانه هایشان انجام می گیرد.

همانطور که می دانید آجر به عنوان کاربردی ترین و محبوب ترین متریال در معماری سنتی ایرانی به کار می رفته است. نماشویی به روش راپل و دسترسی با طناب یا روش داربست ، کدام ایمن تر است؟ این ماده خاص و منحصر به فرد از ترکیب دو یا چند ماده جداگانه تشکیل شده است که نسبت به عناصر تشکیلدهنده، از دوام و استحکام بیشتری برخوردار است. نکته مهمی که باید در شاسی کشی در نظر گرفت این است که شاسی کشی اصولی نتیجه انجام تمام مراحل صحیح در پیاده سازی ترازها است. آهن کشی نمای ساختمان باید دقیق و اصولی و طبق برنامه از پیش طراحی شده انجام بگیرد. چهار چوب های نمای خشک از جنس چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می باشد. البته از دیگر مزایای روش های خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما با فاصله ای اندک از پایان یافتن اسکلت ساختمان می باشد. سنگ های مصرفی بایستی از لحاظ بافت و ظاهر،یکنواخت و بدون ترک بوده و عاری از رگه های خاکی مارنی،میکانی،پریت،ترکیبات سولفاتی و سولفیدی (حداکثر SO3 به ۱% وزنی محدود می شود) و سایر موادی باشند که تحت تأثیر عوامل جوّی و هوازدگی خراب می گردند؛ زیرا در این صورت استحکامی نخواهند داشت.

دتایل اجرای نمای خشک

نمای بیرونی ساختمان به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است، که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف آب و هوایی محافظت میکند، بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی ساختمان نیز دارد. در سالهای اخیر معماران و طراحان ایرانی نمونه هایی از طراحی نمای ساختمان مدرن، کلاسیک و سنتی با کاربری های مختلف را به اجرا در آورده اند که در نوع خود بی نظیرند. پس از ایجاد طرح، عملیات آهن کشی نمای ساختمان اجرا می شود که این بخش باید اصولی و طبق استانداردهای روز دنیا انجام گردد تا از ریزش و یا تخریب آن به هنگام وقوع زلزله جلوگیری شود. شرکت رانا کیمیا فام به عنوان یک شرکت مطرح مفتخر است که بسیاری از پروژه های عظیم و ملی را از مرحله ی توزیع و ارائه ی محصولات رنگی تا مراحل پایانی و اتمام کار همراهی و پشتیبانی کرده است. ۷- فاصله دهنده های متصل به بست ها وظیفه ایجاد فاصله ۴ تا ۸ میلی متری را دارند و پس از قرارگیری در محل خود به وسیله پرچ در جای خود ثابت می شوند. سرعت اجرای نقاشی ساختمان پلاستیک روند نقاشی و رنگ آمیزی را تا حد زیادی تسریع کرده و نیازی نیست تا زمان زیادی را برای اتمام آن منتظر بمانید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نمای خشک در ایران لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید