آیا می خواهید نمای مدرن خود را افزایش دهید؟ ابتدا باید این را بخوانید

این نوع نما از دو دیوار شیشه ای تشکیل شده است که توسط یک حفره در ارتفاعات جدا شده و برای کاهش مصرف انرژی ساختمان استفاده می شود. اسکوپ ها چسبندگی سنگ را به ملات بیشتر می کند از این رو خطر سقوط سنگ در آینده و در زمان زلزله را کاهش می دهند. اما گاه بهعلت افزایش نور در طبقات بالاتر کاهش داده میشود و این نظم آهنگ خود را از دست میدهد. در ساختمانسازی به سویه ی بیرونی یک ساختمان نما گفته میشود.به طور کلی نمای ساختمان از دو عنصر اصلی تشکیل شده که شامل ارکان و اجزا می باشد ارکان نما، ریتم های عمودی و افقی و سطح آسمانه (سقف) یک بنا محسوب می شود.و تمامی جزییاتی که در دید ۱۴۰ درجه عمودی و ۱۶۰ درجه افقی دید انسان میشود و همچنین طراحی درب و پنجره اجزا یک نمای خانه محسوب می شود. ابعاد پنجره ها و تناسب طول و ارتفاع آن ها هم در زیبایی نمای خارجی ساختمان و هم در نمای فضاهای داخلی تأثیرگذار است. یک نما در صورتی از طراحی ایده آل برخوردار است که پرتی و فضاهای هدر رفته در آن به چشم نخورد و کاملاً اصولی و با رعایت استانداردهای لازم طراحی شده باشد.  Th​is con​tent has been written by G SA Conten t ᠎Ge​nera to​r  DEMO.

روش اجرای نمای خشک

ظاهر ساختمان های دو و یا چند طبقه اکثرا در معرض دید میباشند. تفاوت اجرای نمایکامپوزیت رنگی با نمونه قبلی خود تنها در رنگ های آنها است، که همین مورد باعثجذابیت زیاد نمای کامپوزیت رنگی می شود. همچنین در صورت خرابی و نیاز به تعمیراتنمای کامپوزیت تنها می توان قسمت آسیب دیده را تعمیر یا تعویض نمود. در ساخت و اجرای ایننوع نما از تکنولوژی نانو استفاده شده است. همچنین نصبکامپوزیت نانو خاصیت ضد آلایندگی دارد و گرد و غبار را به خود جذب نمیکنند. از طرفی چون با عواملی نظیر گرد و خاک، سرما و گرما، باران و یا در معرض نور خورشید قرار دارد، از این رو استفاده از متریال مناسب و باکیفیت، اهمیت بسیار زیادی دارد. همیشه باید بین حریم خصوصی ساختمان و فضای بیرون آن مرز مشخصی باشد و از ایجاد نماهای برون گرایی که حریم افراد را در معرض دید قرار می دهند، پرهیز گردد. رنگ آمیزی نماهای سنگی و آجری ممنوع می باشد . با طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت های موجود ، پانل های صفحه باران SVK توانایی ایجاد طرح های برجسته نمای مدرن را فراهم می کنند که محیط ساخته شده را غنی سازی می کنند.

سازی ساختمان های مسکونی ، باغ و ویلا و…

بنابراین با توجه به شرایط اقلیمی و قوانین مربوط به ساخت و ساز و همچنین سلیقه افراد می توان با بررسی نوع نمای مورد نظر نسبت به خرید و نصب آن اقدام نمود. استفاده از طراحی های نمایی که امروزه بیشتر از همه کاربرد دارد و به اصطلاح مد است، شاید به نظر خوب باشد، اما به همان سرعتی که وارد بازار شد، از آن خارج می شود. نمای کامپوزیت طرحسنگ یا چوبظاهر بسیار زیبا و طبیعی دارد. لایه پلاستیک که به عنوان لایه میانی دراین پنل ها به کار گرفته شده است خاصیت غیرقابل اشتعال دارد. علاوه بر این از دیگر مزایای استفاده از نماهای شیشهای مدرن آن است که کمک میکند تا ایمنی ساختمان بالاتر رفته و بنا عایق صدا نیز داشته باشد. نمای مدرن یکی از محبوب ترین نماهای ساختمانی برای ساختمان های مسکونی به شمار می رود. بیلدیکو شرکت مجری نماسازی ساختمان های مسکونی ، باغ و ویلا و… موقعیت ویلا لا حدی تأثیرگذار است که معماران سازنده زنگ بکارگیری منافع جلاجل طراحی نمای ویلا به طرف سیتولوژی مقیم ویلا نکته کرده و سعی میکنند از رنگهای همخوان با محیط بهره وری کنند. برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده، طراحان سعی می کنند راه هایی را برای دسترسی بیشتر به معماری بیابند.

اتصالات نمای خشک

هنگام استفاده از یک سبک نمای اولیه ، تحقیقات مناسب نیز مورد نیاز است. عامل دیگری که در اجرای نما به آن باید توجه شود این است که سنگ مورد استفاده در نما از تخلخل خوبی برخوردار باشد تا چسبندگی بهتری با ملات داشته باشد. نماهای مدرن مناسب برای ساختمان هایی است که در مناطق زلزله خیز هستند. امیدواریم این نوشته اطلاعات مفیدی را در مورد انواع نماهای ساختمانی در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده باشد. نمای شیشه ای کراتین وال : نمای کرتین وال (curtain wall) یکی از انواع نماهای مدرن شیشه ای ساختمان با سیستم پوشش با سازه خود ایستا است. اگر نمای ساختمان خاصی را در اطراف خود سراغ دارید، عکس های آن را با ما به اشتراک بگذارید. بنابراین استفاده از مواد و مصالح ساختمانی با کیفیت نقش مهمی در زیبایی و طول عمر نمای ساختمان ایفا می کند. مجری نما ساختمان استفاده از پنجره یکسره جهت باکس راه پله ممنوع است.قاب پنجره و اجزای نما در صورت همرنگ بودن با نمای اصلی مجاز می باشد.فضای ورودی ساختمان تعریف شده و دعوت کننده باشد و با عقب رفتگی در پلان طراحی شود.در طراحی نما به تناسب و توازن خطوط ریتم افقی و عمودی غالب توجه شود.اگر شما پیمانکار نما ساختمان هستید، به شما توصیه می کنیم تا از اصول و قوانین برای یک نبشیکشی مطمئن استفاده کنید تا در اجرای نمای ساختمان خود دچار مشکل نشوید.

طرح نمای خشک|چگونه نمای خشک نمایان خود را در یک هفته (ماه، روز) بهبود دادیم|نیاز دارید پول بیشتر؟ شروع نمای خشک نمایان}

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اتصالات نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید