آیا می خواهید درباره اجرای نما بیشتر بدانید؟

یکی از سبکهای نسبتا مدرن در صنعت ساختمان سازی و طراحی نمای ساختمان، نمای تلفیقی یا نمای ترکیبی است؛ همانطور که از اسم این سبک از طراحی نما ساختمان مشخص است، به نماهایی که با چند مصالح ساختمانی همانند آجر، سنگ، سیمان و غیره ترکیب میشوند و یک نمای مدرن را میسازند گویند. یکی از سیستمهای نمای مدرن ساختمانی، نمای کرتین وال است، که ساختاری کاملا جدا و مستحکم دارد. هیچ می دانستید که یک نمای خوب و کاملا استاندارد می تواند قیمت ساختمان شما را تا 2 برابر افزایش دهد؟ این نوع رنگ کاملا مقاوم در برابر نور خوشید و شرایط مختلف جوی می باشد. از طرفی دیگر برای انتخاب نما برای پروژه های مختلف، مطالعات محلی در مورد مطابقت هر نما با شرایط اقلیمی و مطابقت آن ها با کاربرد ساختمان لازم است. برای داشتن نمای خوب در ساختمان همیشه استفاده از نقشه های مهندسین معماری کافی نمی باشد و بهترین کار برای شما این است که نمونه کارهای اجرا شده را ببینید و از آنها استفاده کنید. به همین خاطر به همه عزیزان همیشه توصیه کرده ایم که برای داشتن نقشه های جدید و به روز همیشه به کار مهندسین اکتفا نکنید و برای ساخت هر ساختمان قبل از هر کاری نمونه های جدید و به روز را تهیه کنید و تا جایی که می توانید از آنها استفاده کنید.

Who’s اجرای نما مشتری شماست؟

جز اجزای اصلی ساختمانها برای نمای ساختمان، راه پلهها و طراحی دکوراسیون داخلی میباشند. نمای جی اف ار سی GFRC برای چه نوع ساختمان هایی مناسب است؟ تنها موردی که ممکن است کارفرمایان را از دادن طرح های خاص منصرف کند این که است که تولید طرح های دلخواه یک هزینه اضافی برای قالب سازی دارد. این نوع کاغذ دیواری قابلیت تمیزکاری و قابلیت کندن از سطح دیوار را دارد و نسبت به کاغذ معمولی (بدون پوشش) از مقاومت بالاتری نسبت به رطوبت برخوردار است. رنگ های عمقی بیشتر برای قطعات کوچک تر و معمولا با ابعاد کمتر از 1 متر کاربرد دارد و استفاده می شود. برای این منظور فقط استفاده از مدل های تکراری نقشه های معماری کافی نیست و بهترین کار این است که از نمونه کارهایی که قبلا استفاده شده نهایت استفاده را ببرید. مرحله پایانی کار و اجرای نمای ساختمان تازه شروع می شود. لذا در این مرحله باید از واترسندبلاست برای شست و شوی نما استفاده کنیم. به فرض مثال شما می خواهید برای قسمت ورودی خانه خود یک نوع در زیبا بکار ببرید و یا در بخش تراس ساختمان خود می خواهید یک تراس شیک داشته باشید که نمای ساختمان شما را زیبا کند.

کلید موفقیت اجرای نما

پیشنهاد میکنیم این بخش از مقاله را با دقت بیشتری مطالعه نمایید. 10. فرم در اجرای نمای مدرن ساختمان بسیار مهم است بارها دیده می شود که پیمانکار نما صرفا برای ایجاد یک طرح به اصطلاح جدید بخش زیادی از فضای داخل منزل با عنوان یک قوس بزرگ انتخاب می شود.باید توجه داشته باشید که در اجرای نمای مدرن این سری کارها در نگاه اول بسیار جالب هستند اما کیفیت را زیر سوال برده و سبب می شود که در فضای داخلی منزل پرتی ایجاد شود. برای قطعات بزرگ معمولا از رنگ های پوششی استفاده می کنند. در این روش سرامیک ها پس از زیرسازی و نصب رانرهای آلومینیومی عمودی ، سرامیک ها مسلح سازی شده و در داخل کلیپس هایی از جنس استیل قرار میگیرند. به این صورت که ابتدا زیرسازی کار با توجه به ابعاد پنل های طرح انجام می شود و قوطی های فلزی روی نما نصب می شوند، بعد از نصب قوطی ها پنل ها بر روی قوطی ها پیچ می شوند. Art icle was c reat ed by behsaznama Content Ge nera᠎tor DEMO᠎!

آن چه که در اجرای این کار باید به یاد داشته باشید، ضد آب کردن نما می باشد. » نتیجه آنکه، معماری باید از نو دست بهکار شود «انگار هرگز پیش از این نبوده است»، و این هدفی است که پیش از این درباره آغاز قرن مطرح نشده بود. استفاده شده است. گروه ایناب در برخی از قطعات خاص خود یک شبکه فلزی هم جهت استحکام و مقاومت بیشتر پنل در برابر ضربه و شکست و مقاومت بیشتر در زلزله به کار می برد. جهت اطلاعات بیشتر با نانو پارس تماس بگیرید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. یکی از محصولات پرکاربرد در ضدآب کردن متریال نما، آبگریزکننده نمای پایه حلال یا پوشش نانو نما است که در جهت افزایش زاویه تماس آب با سطح و کاهش نیروی چسبندگی سطحی عمل میکند. یکی از مزیت های اصلی نمای جی ار سی GRC این است دست طراحان برای طراحی نما باز می باشد و هر گونه طرحی از جمله طرح های مشبک ، طرح های برجسته، نوشته برجسته ، و… سنگ به عنوان یک مادهی طبیعی از گذشته تا به امروز برای ساخت انواع تزیینات ساختمان مانند نردهها کاربرد فراوان داشته است.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید