آیا می خواهید اجرای نما خود را افزایش دهید؟ ابتدا باید این را بخوانید

تا آنجا که مشاوره و اجرا نما به بخشی تخصصی تبدیل شده است. طراحی نمای مدرن برج شارد که بر خط افق لندن تسلط دارد و یکی از شناخته شده ترین ساختمان های جهان است، از زمان افتتاح در 1 فوریه 2013 به سرعت به یکی از محبوبترین جاذبههای لندن تبدیل شده است. امروزه ماژول های LED و درایورهای LED و همچنین سیستم مدیریت نور برای کاربردهای مختلف طراحی و ارائه شده اند. سنگ از قدیمیترین مصالحی است که مصرف آن در ساخت بخشهای مختلف سازه از جمله نما قدمتی دیرینه دارد. این نما به وسیله تغییر بخشهای کوچک منفردی، به شرایط محیطی محلی واکنش نشان میدهد. در واقع در کنار این که یک ساختمان بایستی زیبایی ظاهری کاملی داشته باشد، نباید هماهنگی و زیبایی معماری کلی یک شهر و یا روستا را به هم بزند. ممکن است برخی بخواهند نمایی ساده مثل اکثر نماهای موجود در شهر داشته باشند و برخی دیگر نماهای منحصر به فرد را ترجیح دهند. از مزایای این قطعه ساختمانی میتوان به قیمت مناسب، سازگاری با اقلیمهای مختلف، وزن پایین، تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و مقاوم بودن آن در برابر اشعه uv نام برد. قابل ذکر است موارد مختلف و متعددی از جمله زیبایی، آرامش، مدرن بودن ساختمان، عایق حرارتی، عایق صوتی، و ایمنی و امنیت ساختمان را در برگرفته و نما خشک شامل می گردد. A​rtic᠎le has be​en gener​ated  with the ᠎he​lp of G​SA C᠎ontent G en​erat᠎or ​DEMO!

شرکت طراح و مجری نما

نمای ساختمان یکی از پررنگ ترین بخش های اجرایی برای احداث یک بنا می باشد که عوامل متعددی همچون شیکی ، مدرنیته ، آرامش ، عایق صوتی و حرارتی و ایمنی را در بر می گیرد و مانع از اتلاف انرژی در یک ساختمان می شود .در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع مصالح مدرن و به روز شاهد طراحی و معماری نماهای مختلف در سراسر نقاط دنیا می باشیم که افراد با توجه به عوامل بسیاری از جمله نوع کاربری ساختمان مناسب ترین سیستم نما را در اولویت خود قرار می دهند. در نمای مدرن برجستگی ها و فرورفتگی های زباد به زیبایی دوچندان نما کمک شایانی می کند. قابلیت ترکیب انواع سیمان با مصالح دیگر نیز به ایجاد نمایی مدرن و منحصر به فرد کمک میکند و در طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان کاربرد بالایی دارد. به کمک تجهیزات مخصوص مانند لامپ های هوشمند، پروژکتورهای ال ای دی، چراغ های دلفی، وال واشرها، سیستم و پردازنده مرکزی، سنسورها، ترموستات ها، نرم افزار، شبکه اینترنت و وای فای و … بهعنوان مثال، شما تمایل دارید رنگ چراغ های LED ساختمان را تغییر دهید.  Th is  po st was done by behsaznama C on​tent Gener at᠎or Dem᠎ov er si​on.

اما اگر پروژه شما هیچ کدام از شرایط ذکر شده را دارا نیست و نمی توانید هزینه ی بالایی برای این نما داشته باشید، می توانید بسته به انتخاب خود از هرکدام از سایر نماهای شیشه ای کرتین وال استفاده کنید. ضوابط و اصول طراحی نما: نمی توان از هر نوع فرم و مصالحی برای نما استفاده کرد. سنگ های که از جنس گرانیت هستند از نوع سخت هستند و میزان جذب آب در آن کمتر است و در هر ۶۰ سانتی متر یک پیچ در آن به کار می رود. در نمای مدرن سعی بر این است که از یک متریال سبک والبته با ایده های خلاقانه استفاده شودکه بتواند راحتی به شکل های جعبه مانند و هندسی طراحی شود.همچنین انتخاب دو یا سه متریال متفاوت اما هماهنگ، می تواند به نمای مدرن جلوه ای خاص ببخشد. پروفیل هایی که قرار است برای اجرای هندریل شیشه ای به کار روند به دو شکل رو کاری و زیر کاری می باشند. پوسته شیشه ای می تواند تک جداره ، دو و یا سه جداره باشد اما ترجیح داده می شود که جنس و متریال پوسته اول و دوم به دلیل کارکرد مشابه و همچنین سازگاری بیشتر با یکدیگر یکی باشد تا یک سیستم یکدست و یکپارچه تشکیل شود.

برنده تکنیک برای اجرای نما

هرچند زیبایی نمای ساختمان اولویت بسیار زیادی دارد اما در هنگام تصمیم گیری برای انتخاب نما باید تمامی جوانب سنجیده شود تا بعدها پشیمانی به وجود نیاید. به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، اگرچه منظور از نمای ساختمان می تواند نمای هر سمت از خانه باشد اما معمولاً وجه روبه رویی ساختمان که درب ورودی از آن جاست مورد توجه قرار می گیرد. هر کسی با سلیقه ی خودش می تواند نمای مطلوبش را تعیین کند. از آنجایی که بازدهی و طول عمر یک سازه بستگی به کیفیت و نوع متریال دارد انتخاب و اجرای متریال ارزان قیمت می تواند بر کاهش طول عمر ساختمان تأثیر بگذارد البته قابل ذکر است هزینه ساخت و ساز را کاهش می دهد. با توجه به اینکه بخش بیرونی ساختمان در معرض عوامل جوی قرار دارد، طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان و انتخاب مصالح با کیفیت و مناسب اهمیت زیادی دارد. مشاوره و اجرا نما در چنین ساختمانهایی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید از کارشناسان با تجربه و ماهر برای طراحی و اجرای نمای مدرن آن بهرهمند شد. هم چنین با انتخاب درست نما می توان از خوردگی و هوازدگی نیز جلوگیری کرد و تهویه ی طبیعی ساختمان را تأمین کرد.

دیدگاهتان را بنویسید