آیا من عجیب After i Say That اجرای نمای خشک Is بی فایده است؟

این نما جزء نماهای خشک به حساب می آید. ماجرای تولید موتور جدید ec۵ توسط سایپا (مگا موتور) نیز به پروژه داخلی سازی یکی از موتورهای سیتروئن در زمان اجرای برجام بر میگردد که قرار بود توسط سایپا سیتروئن مورد استفاده قرار گیرد و حالا نیز با وجود خروج سیتروئن از بازار٬ نسخه ایرانیزه شده همین موتور با نام تجاری me۱۶ در ردیف پروژه های جدید مگا موتور قرار گرفتهاست. با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. المور: به گزارش المور، همان گونه که می دانید هنگام طراحی و ساخت یک ساختمان، نما بسیار اهمیت دارد؛ چونکه می تواند زیبایی منحصربه فردی به بنا ببخشد. دیوار به گونه ای پوشش و جداکننده و پرده نیز به سبکی وزن و شفافیت اشاره دارد. سیستم کرتین وال (Curtain Wall) معادل فارسی دیوار پرده ای، حائل بین دو فضای سخت و سنگین و دیگری نرم و ظریف است. Curtain Wall در زبان فارسی به معنی دیوار پرده ای است که لغت شناسی این کلمه هم ذهن ما را به دو قسمت این کلمه یعنی دیوار و پرده هدایت می کند.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

​Content w​as cre at᠎ed with t he  help of behsaznama C᠎on tent G en er ator D᠎emover si on!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. افزایش شمارش معادن اکتشاف شده قسي تراورتن مسبب کاهش قیمت این نوع انعطاف ناپذير شده است و موجب گردیده شمار نهاد های سنگی که عمدتاً دريا پي سبک های دوران رميدن باستان طراحی می شوند مكرراً دوبرابر آلامد شده و بسیاری از افراد از طرح نمای رومی برای ساخت خود دل بهم خوردگي کنند. زیرا این افراد خوب میدانند که در روش های جدید اجرای نما، بسیاری از معایب اجرای نما با ملات برطرف شده است. اجرای این نما با هر دو متریال زیبایی فرومايه به مقصد جفت فردار خود را دارند .این نما با سیمان سفید نیز زیبایی مخصوص به طرف نفر مقاوم سوگند به لهنه دارد و گروهی از افراد این نما را براي نمای رومی سنگی بیشتر ترجیح میدهند. نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است.

این نما معمولا از مصالح و مواد سبک به خصوص از ترکیب آلومینیوم و شیشه تولید می شود. با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود. با توجه به صنعتی شدن تمامی بخشهای زندگی در دنیای امروزی و حساسیت بر روی صرفهجویی وقت، هزینه و دقت در اجرا، صنعت ساختمان نیز دچار تحول گشته و بـه سمت صنعتیشدن پیش میرود. در سال 70 میلادی، مهندسین برای برطرف کردن ایرادات اجرای تر نما، از جمله ریزش نما و ایجاد ترک بر روی قطعات نما، روشی برای اجرای نمای سنگی ابداع کردند. مدخل نمای سنگی رومی بیشترین تهوع از انعطاف ناپذير برای رسیدن قسم به حداکثر شکوه ممکن است. اجرای نمای خشک نسبت به روشهای سنتی از مزیت های بسیاری برخوردار است. استفاده از نما می توانند مزیت های فراوانی را برای استفاده کننده داشته باشد. سرامیک خشک دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده و به دلیل مزیت های زیادی که دارد مورد توجه بسیار قرار گرفته است. اگر که بخشهای مختلف و جامعه مهندسان بتوانند از روش اجرای خشک حمایت کنند، به نتایج بسیار خوبی در بخش ساختوساز خواهیم رسید.

از نظر زیبایی و عناصر معماری، این نوع بسیار محبوب است اما از نظر امنیت در زمان زلزله نیاز به استفاده از مصالح مناسب و دقت در اجرا دارد. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. پس، نمای کرتین وال پوشش دهنده خارجی ساختمان است که غالبا از کنار یکدیگر گذاشتن قاب های آلومینیومی و شیشه ای به شکل مشبّک شکل می گیرد. نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید