آیا شما اجرای نما مناسب روش هستید؟ این 5 پیشنهاد به شما کمک می‌کند پاسخ

بسیاری از ساختمانهایی که در مناطق حفاظت شده قرار دارند ممکن است محدودیت هایی برای تغییر نما داشته باشند. نماهای مدرن مناسب برای ساختمان هایی است که در مناطق زلزله خیز هستند. از طرفی دیگر برای انتخاب نما برای پروژه های مختلف، مطالعات محلی در مورد مطابقت هر نما با شرایط اقلیمی و مطابقت آن ها با کاربرد ساختمان لازم اتصالات نمای خشک است. Ott مجری تخصصی اجرای نماهای سیمانی ( کلاسیک و مدرن ) ، سطوح قوسی و یا اشکال خاص و منحصر به فرد با ۱۵ سال سابقه در صنعت ساختمان و پروژه های خاص عمرانی در ایران. ویژگی های منحصر به فرد موجود در این بتن سبب شده است تا کاربردهای متنوعی در حوزه ساخت و ساز داشته باشد. از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های اجرای نمای خشک اشاره کرد. با توجه به اینکه نمای بیرونی ساختمان ها همیشه مستقیماً در معرض آب و هوا قرار دارد و نسبت به سایر سطوح ساختمان آسیب بیشتری می بیند، در انتخاب رنگ لوگو، انتخاب رنگ باکیفیت و موثر در طول سال بسیار مهم است. دلیل این نامگذاری این است که برخلاف بتن که همیشه در لایه زیرین و سطوح داخلی ساختمان قرار میگیرد، پوششی بر روی آن انجام میشود.  Content was c re᠎at᠎ed by behsaznama  C onte᠎nt G en᠎erator Demov er sion!

نحوه استفاده از اجرای نما To Desire

در واقع بتن اکسپوز در نمای ساختمانی قرار میگیرد و علاوه بر آن در پوشش دیوارهای داخلی ساختمان نیز قرار میگیرد. بعبارت کلی؛بتن اکسپوز به بتنی گفته می شود که سطح نهایی کار است و چیزی روی آن قرار نمی گیرد و در واقع نمای ما را بتن تشکیل می دهد. مورد استفاده قرار میگیرد. در اجرای نما استفاده از دوربین های توتال میتواند بسیار کاربردی باشد فرضا شما ممکن است بتوانید ارتفاع را با استفاده از شلنگ تراز یا نیوو پیاده سازی کنید اما قطعا برای دلتا لاین ها و یا برای پیاده سازی آفست ها نیاز به نقشه بردار حرفه ای همراه با دوربین توتال خواهید داشت. نما را بهتر است با دوربین TS09 لایکا کار کرد و یا اگر نبود هم با ۰۶ یا ۸۰۵ کالیبره هم میتوان کار را اجرا کرد از این رو جهت طراحی ، پیاده سازی و نقشه برداری نمای حرفه ای و سازه های آهنی شما در خدمتیم بهتر است با ما تماس بگیرید. پیاده سازی و نقشه بردرای نمای ساختمان ، نقشه برداری و اجرای نما در تهران و شهرستان ها ، طراحی نمای حرفه ای و اجرای آن در ویلاهای لوکس و …

نمای خشک نمایان

البته هر نمایی نیاز به مهندس نقشه بردار ندارد منظور ما از نما یک کاشی کاری ساده نیست وقتی شما یک مدل کاشی ساده را در نظر میگیرید و میخواهید فقط ساختمان ساخته شده آجری نباشد این کار نیاز به مهندس نقشه بردار جهت اجرا و پیاده سازی نما ندارد، منظور ما نمای حرفه ای و سازه های بلند و یا لوکس میباشد. فرضا برج های ۲۰ طبقه ای که نماهای فلزی برای آن به کار گرفته میشود نیاز به نقشه بردار دارند که قطعا ارزش برج ها را جا به جا میکنند همچنین فرض بگیرید یک ویلا که در لواسان ساخته میشود معمولا خیلی از روی متراژ قیمت گذاری نمیشود و بیشتر به امکانات توجه میکنند در این ویلاها یک نمای حرفه ای میتواند چند میلیارد تومان ارزش بنا را جا به جا کند بنابر این صرف هزینه تا چند صد میلیون تومان برای این کار کاملا اقتصادی بوده و اصلا برای سازنده ولخرجی به حساب نمی آید. رنگ سفید این اثر را بیشتر تقویت می کند. انتخاب رنگ سفید به این دلیل بوده که نور خوشید کمتری را جذب می کند. ورق کامپوزیتدارای انعطاف پذیری بالایی است از این رو امکان اجرای طرح و نقش های مختلف رافراهم می کند و همچنین تنوع رنگی در ورق های کامپوزیت موجب شده است که این متریالدر ساخت نمای مغازه جایگاه ویژه ای پیدا کند.

سرامیک پرسلانی

Coated Fabric : این نوع دیوارپوش از یک زیر لایه پارچه ای تولید می شود که با وینیل یا آکلریک مایع پوشیده شده و سپس طرح مورد نظر بر روی این پوشش چاپ می شود. به آثار معماری گذشته که می نگریم، می بینیم که معماران هیچ گاه سطوح آجرکاری را ساده رها نکرده اند و همواره سعی کردند تا با استفاده از نوع چینش آجرها طرح های خلاقانه ایجاد کنند. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود ، می بینیم که با گذشت زمان نه چندان طولانی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپ های سیمی نیز از افتادن آنها جلوگیری نمی کند. از طرفی شرایطی را فراهم کند که رطوبت موجود ناشی از سیالات در طول روز براحتی از سطح تبخیر شوند. اجرای بهترین و زیبا ترین نماهای روز با بهترین کیفیت ساخت فقط از یک مجموعه حرفه ای بر می آید. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید