آیا در واقع اجرای نمای خشک به اندازه کافی انجام می‌دهید؟

۳- همچنین این روش نخاله ساختمانی زیادی ایجاد میکند. چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل کرده و کلیه حرکات ارتعاشی که به زیرسازی و نما وارد میشود را دفع میکند. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. رایمند تجارت با توجه به ویژگیها و کاربردهای فراوان چسب پلی اورتان در صنعت مبل سازی، صنایع خودرو، صحافی، تولید کفش، عایق سازی حرارتی، ساختمان و غیره برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به عرضه انواع چسب پلی اورتان با کیفیت بالا و قیمت مناسب کرده است. ضمن اینکه با انواع شرایط آب و هوایی نیز سازگاری کامل دارد. از مزایای مهم نمای سرامیک خشک علاوه بر دتایل اجرای سرامیک خشک، اینکه در نصب نمای خشک سرامیک از هیچ نوع ملات سیمانی استفاده نمیشود. استفاده همزمان از ترمووود و آجر یا سنگ و آجر در نمای ساختمان، زیبایی خاصی به نما می دهد. برای اجرای نمای ساختمان باید از متریالی استفاده شود که باکیفیت، زیبا و سبک باشد.

فیلم اجرای نمای خشک

فضای خالی ایجادشده بین عایق و نما خود میتواند عایق حرارتی مناسب برای ساختمان باشد. در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند. سیستم نمای خشک دارای اجزایی از جمله: عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه و اتصالات است. نمای سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان می باشد. مقاومت فیزیکی بالا : سرامیک یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی می باشد که در برابر باد و باران دارای مقاومت فیزیکی بالایی می باشد.استحکام و دوام بیشتر این محصول بسیار مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. انتخاب چهارچوب نگه دارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال، شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است.  Th is article w as written  with the  help of behsaznama C​on᠎te᠎nt᠎ G​enerat᠎or DE MO​.

چرا که کاری زمان بر بوده و هزینه زیادی ایجاد می کند,برای نصب قطعات بزرگ سنگ هم نمی توان از ملات استفاده نمود چرا که تثبیت بالایی ندارد. نمای خشک به نماهایی گفته میشود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نشود. سنتیترین روش اجرای نمای آجری استفاده از ملات سیمان است. اولین مرحله انتخاب چسب مناسبی است که خصوصیات فنی آن با نمای آجری هماهنگ باشد. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. از این رو مدیران رتبه اول سازمانها و مؤسسات علاوه بر روشهای جدید تبلیغات تلاش میکنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونهای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد و به طوری که عکسهای ساختمانها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان میباشد. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. آماده کردن سطح دیوار نما برای اجرا به گونه ای که سطح دیوار کاملاً تمیز و خشک و عاری از هرگونه گرد و خاک باشد.

مصالح نما و اتصالات : برای مصالح نما از هر گونه مصالحی که قابلیت اجرا به صورت خشک دارند از جمله سنگ، ورق کامپوزیت، ترمووود، سرامیک خشک پرسلانی، شیشه، کاشی، آجرهای سفالین و … جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. در واقع این بستگی به طراح نمای آجری بستگی دارد که چیدمان خود را به چه صورت انجام دهد تا نمای ساختمان بصورت خاص و جذاب جلوه کند. نکته بسیار حائز اهمیت در این روش، بندکشی آجرها است که از نفوذ آب به پشتنما جلوگیری کند. وجود سوراخهای موجود در بدنه سرامیک، باعث کاهش وزن و در نتیجه سبک شدن آن میشود. ۱- اتصال محکم نما با بدنه ساختمان است. 5. نمای خشک مورد استفاده بنا به نوع اتصال با بدنه ساختمان استحکام مییابد. اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری نسبت به نماهای سنتی داشته و در مدت زمان کوتاه انجام می شود. همچنین سرامیک باعث می شود که آب کمتری جذب ساختمان شود. سرامیک خشک گروهی از مواد جدید است که با توجه به کاربرد ، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، تقسیمات متفاوتی دارند.  This h as been gen er᠎ated ​by behsaznama C ontent Generato r ​DEMO.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نما.

دیدگاهتان را بنویسید