آنچه گوگل می تواند در مورد نمای خشک به شما بیاموزد

الیت پیشگاه در استفاده از متریال مدرن نما بوده و از متخصصات منحصر بفرد نما در زمینه های مشاوره، طراحی و اجرای نما بهره می برد. مرحله بعد آخرین کرم است که به فاصله اول و دوم ساخته می شود و توسط شمشه تراز دو کرم سوم و چهارم با یکدیگر تراز می شود . برای اطمینان از اینکه کرم ها تراز با یکدیگر ساخته شده اند . 1-برای کرم بندی بر روی دیوار باید شاقول را بر سطح دیوار قرارداد تا بتوان ضخامت کرم را برای ریسمان کاری تعیین نمود .2-با توجه به ارتفاع دیوار محل هایی که بایستی کاشی شود که معمولاً 3 متر می باشند ، در این صورت کرم با نشانه را در ارتفاع 80/2 سانتیمتری مانده به سقف انداخته و آن را کرم a می نامیم . 3- نشانه بعدی را 30 سانتیمتر مانده به کف اجراء نموده و ضامن شاقول را بر کرم a صاف قرار می دهیم به طوری که قسمت برجستگی شاقول مماس بر کرم یا نشانه پایین به نام b قرار گیرد ، اگر زیر شاقول ها خالی بود . در طراحی این پروژه، ارتباط بصری مابین فضاهای داخل و خارج (بدلیل استفاده از نمای شیشه ای) بخوبی حفظ گردیده است به طوری که بازار بزرگ مرمر همچون یک ویترین بسیار بزرگ شیشه ای، نمایانگر فعالیت های روزمره در حال انجام خواهد بود.

نما های خشک

᠎Artic le w᠎as g᠎ener at ed  with t᠎he ᠎help of behsaznama C onte nt Gener ator DE᠎MO .

ملات اضافه نموده تا برابر شاقول قرار گیرد و اگر اضافه بود ، با ماله روی آن را کم کم تراشیده تا کاملاً شاقول بر سطح کرم b منطبق گردد . اگر ساختمان مورد نظر در منطقهای سایهگیر قرار دارد، میتوانید از کاشیهای رنگ روشن استفاده کنید ؛ این نوع کاشیها باعث روشن جلوه دادن فضا میشوند. چسباندن آجر با استفاده از ملات باعث می شود که نما و بدنه به خوبی باهم پیوند بخورند و از استحکام بالایی برخوردارشوند. یکی از ویژگی های نمای خشک تراکوتا تلفیق آن با سایر نماهای مختلف مانند :پروفیل آلومینیوم کامپوزیت و سنگ است که همین امر باعث مهم بودن این نما شده است. باید قبل از انتخاب کاشی در فضای باز، در نظر داشته باشید که آن را برای پوشش دیوار انتخاب میکنید یا پوشش کف و بر همین اساس باید نکتههای مهم و کاربردی هر یک مورد توجه قرار گیرد. از کاشی و سرامیک پرسلان مهسرام میتوان در فضای باز نیز استفاده کرد.

قیمت نمای خشک

سرامیک های پرسلان مهسرام با وجود جذب اب بسیار پایین خود ، نسبت به فشار و فرسایش نیز مقاوم هستند. کاشیهای مختلفی برای گلخانه ، محوطه، استخر، دیوار و کف وجود دارد. این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید. در هنگام خرید و انتخاب محصول میتوانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مهسرام برای انتخاب کاشی سرامیک مورد نظر خود بهرهمند شوید. متخصصان و کارشناسان کاشی سرامیک مهسرام برای هر یک از کاربریهای مد نظر شما جدیدترین و باکیفیتترین مجموعه کاشی سرامیک را آماده و ارائه کردهاند. بنابراین، شما باید بر روی مواد کاشی تمرکز کنید. شمشه تراز را بر می گردانیم (سر می گردانیم) یعنی کرم چهارم را با کرم اول تراز می کنیم چنانچه دو کرم با یکدیگر تراز باشند کرم گیری صحیح اجراء شده است وگرنه باید دو مرتبه تراز شوند .

تله نمای خشک در ساختمان

ابتدا از یک ضلع شروع می کنیم ، کرم تخت را در ابعاد 10×10 سانتیمتر و به ضخامت 2 سانتیمتر با ملات سیمان و توسط ماله به طور مسطح می سازیم و اطراف کرم را به اصلاح می کشیم (پخ می کنیم) تا کرم از روی سطح دیوار جدا نشود در ضمن کرم را طوری می سازیم که سطح آن از هر طرف کاملاً تراز باشد . 6- در این مرحله ریسمانی بر سطح کرم b و d می بندیم و مطابق کرم های بالایی اجرا نمای خشک سنگ می کنیم . این بدان معنی است که این بخش از خانه شما می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد تأثیر مثبت بر مهمانان داشته باشد. قرار گرفتن در معرض نور و شرایط آبوهوایی میتواند عمر و کیفیت کاشی و سرامیک را تحت تاثیر قرار دهد و به همین دلیل برای انتخاب کاشی این بخش از ساختمانها، بسیار باید با دقت عمل کرد. انتخاب کاشی سرامیک مناسب برای نمای ساختمان یکی دیگر از موضوعاتی است که در هنگام نماسازی ساختمانها باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به بدنه را دارد. از مهمترین معایبی که نمای آجری دارد سیستم اتصال قدیمی به ساختمان است که همین موضوع هم موجب شده تا وزن بسیار زیادی را به ساختمان وارد کرده و در زمان حوادثی مانند زلزله خطرات زیادی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه با روشهای نصب و اجرای جدیدی که این روزها برای نمای آجری در نظر گرفته شده این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و بازدهی ساختمانها بیشتر میشود.

دیدگاهتان را بنویسید