آنچه که همه درباره قیمت اجرای نمای سنگ خشک می گویند و آنچه شما باید انجام دهید

در سیستم انکر حتی اگرسرامیک شکسته شود در اثر نیروهای وارده مثل ضربه یا زلزله به بیرون پرتاب نخواهد شد زیرا قطعات به هیچ وجه از انکر جدا نمی شوند بعلاوه بعلت زیبایی ، یکپارچه بودن نما و عدم رویت اتصالات مناسب ترین سیستم جهت استفاده در مورد ساختمان هایی می باشد که نمای نزدیک دارند. 2. ایجاد شکستگی در نما: نصب نمای خشک ، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم شکستگی ها و تورفتگی و بیرون آمدگی هایی در نما ایجاد کنیم که این کار در نمای ملاتی به راحتی امکان پذیر نیست . علاوه بر آن که چسب پلی اورتان به دلیل داشتن ویژگی انعطافپذیری بدون هیچ دردسر یا مقدمهای مانند گرم کردن به راحتی سطوح مختلف را در مسیر موردنظر به یکدیگر میچسباند. به این تریتب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، سمنت برد، HPL و … ᠎C​onte​nt h᠎as been g en​erated with t he he᠎lp of behsaznama C᠎on te nt Gen᠎erator Dem᠎over​si᠎on!

اجرای نمای خشک سرامیک

3- نمای فایبر سمنت برد از لحاظ سبکی در مقایسه با سایر نماها بسیار سبک تر می باشد زیرا نمای فایبر سمنت برد در گروه نماهای خشک طبقه بندی می شود. در ادامه نیز فایبر سمنت برد بر روی زیرسازی پیچ می شود. در این نوع سرامیک ضخامت لایه رویین بین 2 -5 میلیمتر است که بر روی لایه زیرین پرس میشود. سرامیک مجوف پرسلانی در ضخامت خود دارای سوراخهایی ست، از آنجایی که هوای موجود در حفرههای خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری میکند، سرامیک مجوف پرسلانی عایق هوا محسوب میشود. در روند تولید ورق رنگی به دلیل اینکه رنگ در کوره و تحت دمای بالا به ورق اضافه می گردد، ضخامت پوشش رنگی آن تقریبا ۳۵ میکرون است که تحت پوشش روی موجود در ورق گالوانیزه، جذب ورق می شود. تهیه نقشه شاپ بر اساس وضعیت موجود نمای ساختمان. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و بویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها ، پس از نصب نما قابل مشاهده نمیباشند.

سیستم های نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک ، از بیرون قابل مشاهده هستند. لذا در این عرصه پر تلاطم اقتصادی بازار سرامیک هم بی نصیب نمانده و قیمت رو به افزایشی را تجربه نموده است در هر صورت نمی توان قیمت واحدی را برای این محصول مهم در نظر گرفت کما اینکه بسته به نوع؛ جنس؛ و زیبایی محصول قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. از این رو برای خرید ورق رنگی می بایست به مراکزی مراجعه کنید که عینا همان محصول مورد نظر شما را ارائه دهند. قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد. نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند.

V4 : (تفاوت تصادفی) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های متفاوت است. V1 : ( تفاوت اندک ( در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری یک پارچه است و تفاوت چندانی بین قطعات احساس نمیشود. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. به دلیل وضعیت مالی ضعیف سازندگان و اینکه ساکنان و مالکان براي قفا فروش ساختمان نیستند، بدون اعمال عملیات پایانی نظیر نماسازي مورد دل آشوب ميثاق قرارگاه می گیرند و یا با کمترین هزینه و بدون طراحی نما، حجم و کالبد ساختمان يله می شود. مداخل پايان نیز توجه گردد که برسهای مکانیکی که با چرخش و حرکت دورانی حجم را تمیز میکنند باید با نازك آخر شوند مانند اولاً امواجی جلاجل صحن نما بوجود نیاید و ثانیا گلوله حاصله برای کارگران زیان آور نباشد. به این ترتیب که نصب نما به صورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع طرح و جنس و رنگ فراوان را برای ما فراهم می آورد. هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. Th᠎is art​ic le w as written by behsaznama Conte᠎nt  Ge ne ra tor DE MO᠎!

اجرای نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید