آنچه همه درباره نمای خشک می گویند اشتباه است و چرا

نماهای سنگی انواع مختلفی دارد در ساختمانهایی با سطح بلند مرتبه استفاده از قطعات کوچک سنگ زمان زیادی می برد.برای استفاده از قطعات بزرگ سنگ باید از روشی مطمئن استفاده کرد .اجرای نمای سنگی خشک در مقایسه با روش اجرای دوغاب روشی مطمئن تر می باشد .درانجام این روش سطح نما تراز شده است واین روش اجرای دقیق تری نسبت به روش دوغاب واسکوپ دارد .در روش اجرای نمای سنگ با دوغاب واسکوپ ناترازی هایی در سطح کار وجوددارد که بیشتر دیده می شود. قلاب های آلومینیومی به روکش نما متصل میشود، و در نهایت از قلاب های قلاویز برای رگلاژ کردن به رانر های آلومینیومی استفاده میشود. در این روش با استفاده از اسکوپ هایی که در سطح نما نمایان هستند، سنگ را بر روی زیرسازی نصب می کنند. کاشی های سفالی که برای دیوارهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرند از نظر مقاومت و ایمنی بالا مورد آزمایش قرار می گیرند و از این رو مواد مناسبی هستند که می توانند برای دیوارهای خارجی خانه ها ، ادارات و حتی ساختمانهای عمومی استفاده شوند. زمانی که سطوح مورد نظر همراه با سیلسس شستشو می شوند تمامی کثیفی ها و جرم هایی که در روی سنگ یا آحر وجود دارد از بین می رفت زیرا مواد سیلیس یک لایه از سطح مورد نظر را برمیدارد و تمامی رسوبات کثیفی ها و جرم ها همرا با این مواد از بین می روند. Th is  post w​as written with G SA  Content᠎ Generat or  DE᠎MO !

نمای خشک در ساختمان

در این روش در ضخامت سنگ سوراخ هایی ایجاد می گردد و با استفاده از اسکوپ های پیمی گالوانیزه و استیل، سنگ در محل خود نصب و رگلاژ می شود. بعد از ایجاد سوراخ پافیلی در سنگ، با استفاده از انکرهای مخصوص آلیاژی که به کلیپس متصل می شود، سنگ را به زیرسازی نما متصل و رگلاژ می کنند. قطعات اسکوپ در شیارهای ایجاد شده در ضخامت سنگ قرار می گیرند و سپس اسکوپ های گالونیزه با استفاده از پیچ به نبشی زیرسازی نصب می شوند. استفاده از لمبه نما به هنگام نصب آلاچیق، می تواند در کنار چراغ های هالوژن رنگی، زیبایی سازه شما رو دوچندان کند. با توجه به مقاومت این محصول در برابر ضربه و خواص مکانیکی مناسب می توان از آن در دیوار های داخلی مکان های پر تردد و شلوغ استفاده نمود. سنگ پلاک:برای نما سازی در سطوح از سنگ پلاک استفاده می شود برای تهیه سنگ پلاک سنگ قله را در کارگاه سنگبری به ضخامتهای مورد نظر برش داده و سپس آن را تا حد جلا و آینه شدن ساب می دهند.

سمباده کاری مناسب میتواند از پوسته پوسته شدن رنگ بعد از اتمام کار جلوگیری کند که در نقاشی یک مزیت محسوب میگردد. در این روش بخاطر استفاده از کلیپس ها، سرعت و کیفیت اجرای کار افزایش می یابد. آجر نانو معمولا یک محصولی نیست که از اول خریداری شود، آجر نانو را، معمولا افرادی که ساختمانی را دارند یا در پروژه ساخت و ساز ساختمانی، مشغول هستند و قصد دارند کیفیت و طول عمر مصالح ساختمانی خود را حفظ کنند. نماهای سفالی چیزی نیست جز پانل های ساخته شده از گل سرخ که می توانند روی دیوارهای خارجی یا نمای هر ساختمان روکش شوند. معماری ساختمان پلاسکو همانند حرف L انگلیسی بود و همین بانی آن شد که ریزش ساختمان تنها در قسمت عمودی و برجی رخ دهد و به مغازههای پخش پوشاک قرار گرفته در بخش افقی سازه، خسارت چندانی وارد نشود. اجرای این روش به این صورت است که در قسمت مشخصی از سنگ نما، با عمق کنترل شده و متناسب با ضخامت و نوع سنگ، سوراخی که اصطلاحا به آن پافیلی می­گویند، ایجاد می­شود؛ سپس با استفاده از انکرهای آلیاژی که به کلیپس­ها وصل می­شوند، سنگ نما را به زیرساز آن متصل می­کنند.

می شود. همچنین با اجرای نمای خشک، قسمت های مختلف نما، به صورت جداگانه تغییر مکان می دهند. شاید هم گاهی با دیدن یک ساختمان با نمایی شیک تمایل زیادی به سکونت در آن پیدا کرده باشید. برای اطلاع از قیمت انواع نمای ساختمان کلیک کنید… مشکلاتی مثل عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سنگ در نما، جداشدگی سنگ از نما، عدم عایق بودن نما و مشکلاتی دیگری که به وجود خواهد آمد. یکی از سریعترین روش های اجرای نمای سنگ خشک می باشد. شرکت ایناب تولیدکننده، طراح و مجری نماهای نوین ساختمان، با سابقه ی بیش از 14 سال اجرای نماهای نوین ساختمانی، آمادگی خود را برای همکاری در پروژه های نمای ساختمان و اجرای نمای سنگ خشک در سراسر کشور اعلام می کند. چرا که در صورتی که سنگ ضخامت کمی داشته باشد، در اثر سوراخ کردن و بستن پیچ ترک میخورد. در سالهای اخیر سنگهای تراورتنبا رنگهای سفید، کرمی و بژ بیشتر مورد پسند سازندگان و مصرف کنندگان قرار گرفتهاند. عایق بودن جداره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود. نمای ساختمانها در تهران تا کنون تحت کنترل واحدی نبوده است.و تحت تاثیر سلیقه بساز و بفروش و تقلید چشمی یک سازنده از سازنده دیگر اجرا می شد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سرامیک پرسلانی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید